srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Rain
Komentari Yep/Nope

Opis bloga

Još jedan od mnogobrojnih HPFF blogova...

Ovo je HPFF blog i zato molim anti-potterovce da ne ostavljaju uvredljive komentare ili slična sranja. Svaki uvredljiv komentar bit će prijavljen kao SPAM i zato vas molim da poštedite i mene i sebe toga. Također, ne ostavljajte mi lance sreće, nagradne igre ili sl. Ako ste HP-fan nadam se da ćete uživati čitajući blog kao što ja uživam pišući ga!

Također, ovaj je blog zaštićen copyrightom i ne smijete kopirati niti jedan sadržaj, bilo postove, dijelove teksta ili likove, bez mog dopuštenja ili navođenja mene kao autora. (Btw, ovo sam samo skinula s NALC-inog bloga jer mi se nije dalo pisati XD)

Evo, moj prijedlog za sve HP-fanove: Riješite ova dva testa!

Congratulations on making Gryffindor!

Basically, you're brave, daring, chivalrous, and pretty much.. an all around good person. Of course, some see you as a goodie-two-shoes. But hey, it's true! You're really good at winning, and normally always come out as the hero. Everybody likes you.. except, maybe, the Slytherins. You're too perfect. No, really.. You're too perfect. It's annoying to watch you win, repeatedly. Oh well. Be proud anyway.

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

Haha, ja sam Gryffindorica! A kaj drugo? :)

You are most like Harry Potter!


Which HP Kid Are You?


Jeee, evo ti još jednog protivnika Voldy! XD



supermassive black hole muse mp3 | lyrics
free music downloads | music videos | pictures



Supermassive Black Hole- Muse

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ONI koje morate posjetiti:


Rain- osobni

Rain Rosier

Rain Black

Helen

Sabrina

Starz Skrable

SHURTUGAL

Aidan

Nessa- HPFF

Nessa (Cinth)- SFF blog

Sumrak na moj način

Elbereth/Chloe

FORUMI:

Magic in Hogwart-Učlanite se već danas!!! (Moj profil: Hannah Howell)

Hogwarts-Forum naše Angy =) (Moj profil: Hannah Howell)

Eragon forum-Se onr sverdar sitdža hvas! (Moj profil: Elain Destin)

Likci u mojoj priči:



Hannah June Cornelia Howell, ja-

,,Well, I know a thing about contrition,
Because I got enough to spare.
And I'll be granting your permission,
'Cause you haven't got a prayer.
Well I said hey, hey hallelujah,
I'm gonna come on sing the praise.
And let the spirit come on through ya,
We got innocence for days!

Well, I think I'm gonna burn in hell,
Everybody burn the house right down.''

(House of Wolves, My Chemical Romance)



Norrah Amelle Lilian Charnel-

,,And if your heart stops beating
I'll be here wondering did you get what you deserve?
The ending of your life
And if you get to Heaven
I'll be here waiting, babe
Did you get what you deserve?
The end, and if your life won't wait
Then your heart can't take this…''

(Dead!, My Chemical Romance)



Justin Andrew Fynn-

,,If you marry me,
Would you bury me?
Would you carry me to the end?

(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
(And say goodbye) to the heart you break
And all the cyanide you drank.''

(To the End, My Chemical Romance)



Sarah Nancy Isabell Bennett-

,,Came a time
When every star fall brought you to tears again
We are the very hurt you sold
And what's the worst you take (worst you take)
from every heart you break (heart you break)
And like the blade you stain (blade you stain)
Well I've been holding on tonight ''

(Helena, My Chemical Romance)



Abigail Jodi Sheldon-

,, Well, it rains and it pours when you're out on your own
If I crash on the couch can I sleep in my clothes?
'Cause I've spent the night dancing I'm drunk, I suppose
If it looks like I'm laughing I'm really just asking to leave''

(The sharpest lives, My Chemical Romance)



Keith Chris Morrison-

,,When I was a young boy
My father took me into the city
To see a marching band
He said, ,,Son, when you grow up
Would you be the savior of the broken
The beaten and the damned?''

(Welcome to the Black Parade, My Chemical Romance)



Theofanis Kyrgiakos-

,,The boys and girls in the clique
The awful names that they stick
You never gonna fit in much, kid
But if you're troubled and hurt
What you got under your shirt
We'll make 'em pay for the things that they did''

(Teenagers, My Chemical Romance)



Loredana Vanessa Nadia Malfoy-

,,Can you see my eyes are shining bright?
'Cause I'm out here on the other side
Of a jet black hotel mirror and I'm so weak
Is it hard understanding I'm incomplete?
A love that's so demanding I get weak ''

(Famous last words, My Chemical Romance)



Starz Skrable-

,,Well when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back
I'll be off to find another way ''

(I don't love you, My Chemical Romance)



Paul Ray Dickson-

,,Can you hear me cry out to you
Words I thought I'd joke and figure out
And bring us with you when you're more than just a ghost
So I can't hurt you anymore
So I can't hurt you anymore!''

(This is how I disappear, My Chemical Romance)



Josh Edward Wallace-

,,Well through it all
How could you cry
For me
Cause I don't feel bad about it
So shut your eyes
Kiss me goodbye''

(Sleep, My Chemical Romance)



Tony Foster-

,,Stand up fucking tall
Don't let them see your back
And take my fucking hand
And never be afraid again ''

(Our lady of sorrows, My Chemical Romance)



Christian Dylan Howell-

,,Well they encourage your complete cooperation,
Send you roses when they think you need to smile.
I can't control myself because I don't know how,
And they love me for it honestly, I'll be here for a while.''

(Blood, My Chemical Romance)



Irene Peyton Howell-

,,Well you can hide a lot about yourself,
But honey, what're you gonna do?
And you can sleep in a coffin,
But the past ain't through with you.''

(Kill all your friends, My Chemical Romance)



subota, 19.07.2008.

Ludi provod 2

Stajale smo tako na ulici i gledale jedna u drugu. Začula se jedna jeziva grmljavina i sve tri smo poskočile.
-O,ne!-zajaukala je Abby
Odjednom je počelo kišiti kao iz kabla.
-Nemamo vremena za razmišljanje! Pođite za mnom!-zapovijedno je rekla Sarah.
Prešle smo cestu i našle se ispred one velike kuće. Polako smo otvorile vrata na ogradi koja su tako jako zaškripala da smo morale rukama prekriti uši. Uvukle smo se u dvorište zaraslo koprivama, otvorile ulazna vrata i ušle u kuću. Nije bilo mračno jer je mjesečina obasjavala prostor oko nas. Dok su se kapljice kiše tiho spuštale niz našu mokru odjeću, mi smo zurile u mali dnevni boravak. Nije bilo nikakvog namještaja osim malog dvosjeda koji je izgledao kao da ga je netko rezao oštrim nožem. Dva-tri metra lijevo od dvosjeda nalazilo se stubište koje je vodilo na kat. Desno i lijevo su bila dvoja drvena vrata koja su bila ukrašena čudnim znakovima. Sarah je uzdahnula.
-Hajdemo pogledati ima li nešto korisno ovdje!-rekla sam
Prvo smo otvorile desna vrata...
-O moj Bože!-uzviknula je Abby
Iza vrata je bla mala kupaonica; ogledalo je bilo razbijeno, umivaonik također, a o wc-školjci da i ne govorimo...
-Ovo izgleda grozno!- s gađenjem je rekla Sarah
-Ja bih rekla da izgleda bolje nego što miriši.-rekla sam.
Cure su se nasmijale, a vrata smo isti tren zatvorile. Druga vrata su vodila u malu sobicu u kojoj je bio ormar.
-Abby ti ga otvori.-javila se Sarah kad smo došli do njega.
-Zašto ja? Neka Hannah to učini!-odvratila je Abby
-Joj, jeste bebaste! Pa to je obični stari ormar.-rekla sam iako nisam tako mislila. Bio je prejeziv. Stavila sam svoju hladnu ruku na kvaku ormara i povukla je.
-Da. Ogromni stari ormar ogromnih starih bunda!-rekla je Abby smijući se. Sarah je prišla bliže i dotaknula jednu bundu.
-Ne bih rekla da su stare. Imaju etiketu i skroz su nove! Piše da je napravljena od vidrine kože!-izjavila je veselo
-Ja ću obući jednu.-rekla je Abby
-Također. Bezveze se smrzavamo kad ispred nas stoje prekrasne nove bunde...-počela je Sarah.
-Napravljene od vidrine kože!-uzviknula sam prekidajući Sarah
-Oprostite, ali ako ste zaboravile animagus mi je vidra i nema nikakve šanse da to stavim na sebe, pa makar bila mokra do kože!!!- Krenula sam valikim koracima van iz sobe, što sam brže mogla. Počela sam se penjati stepenicama, čvrsto se držeći za ogradu. Svaki moj korak činio mi se beskrajno dug i mislila sam da nikada neću doći do vrha; da neću uspijeti. Osjećala sam se kao da je vrijeme stalo, a samo sam ja išla dalje... Više nisam čila ni škripanje stepenica ni glasove mojih prijateljica. Ništa osim mog srca koji je kucao sve glasnije i glasnije; u ritmu kazaljke na satu koja je pokazivala sekunde... Osjetila sam veliko olakšanje kad sam napokon stigla. Ispred mene se nalazio dug hodnik, a na kraju njega vrata koja su bila malo odškrinuta. Kad sam došla do kraja hodnika, gurnula sam vrata koja su se širom otvorila. Ništa strašno,pomislila sam. Samo mala kuhinja. Počela sam prekopavati po ladicama, ormarićima, te frižideru koji naravno nije radio. Našla sam nekoliko korisnih stvari i vratila se u prizemlje. Abby i Sarah su baš izlazile iz one sobe, a na sebi su imale bunde. Smijale su se (prije bih rekla da je to bilo neko hihotanje), a kad su me vidjele naglo su ušutile.
-Gdje si bila?-upitala je Abby
-Gore.-odgovorila sam sumorno.
-Gle, žao nam je ako smo te uvrijedile il nešto slično, ali nama je jako hladno i...-počela je Sarah dok je Abby kimala glavom.
-U redu je.-odvratila sam.
-I što si našla?- pitala je Abby nekako oprezno, ko' da ću je pojest ako progovori. Podigla sam malo ruke u zrak pokazujući što imam u njima i rekla:- Gore je neka kuhinja. Našla sam par svijeće, šibice i neku staru, smrdljivu deku.-
Deku smo postavili na pos u sredinu dnevnog boravka, a Abby je iz svoje torbice izvadila mali parfem i pošpricala deku par puta. Sjele smo u trokut, dok su oko nas gorjele svijeće koje su davale svijetlost i toplinu. Gledale smo se, što smo često radile u zadnjih nekoliko sati, i u sebi razmišljale što dalje. Naravno nijedna nije mogla spavati, a razlog tome je bila glad koja je bila sve veća i veća. Najednom sam tiho progovorila ne gledajući negdje sa strane:-Ja imam svoj štapić, uvijek ga nosim sa sobom.-
-Što ti to znači?-upitala je Abby sa znatiželjom.
-Paa.. mislila sam da...ovaj...ja..-
-No? Daj više reci!-navaljivala je Sarah.
-Duboko sam udahnula i rekla:-Mislila sam da naručimo pizzu.- Brzo sam zatvorila oči, jer sam se bojala kako će cure reagirati. Kad sam se usudila otvoriti ih, vidjela sam samo zbunjena lica svojih prijateljica. Odjednom su prasnule u takav smijeh da sam poskočila. Valjale su se po deci ko' lude da sam pomislila da je neko bacio urok na njih. Očito me nisu shvatile ozbiljno, iako sam se i sama suzdržavala da se ne nasmijem.
-Prestnite, molim vas!! To nije smiješno! Ozbiljno vam govorim!- viknula sam na njih, a one su se odmah prestale smijati i prestrašeno me pogledale.
-Slušajte što ću vam reći, a onda se valjajte od smijeha!-počela sam.-Gore u kuhinji ima pokvareni telefon. Mogu ga začarat da proradi i naručiti pizze. Pošto nemamo novaca mogle bismo dati neke vrijedne stvari koje bi dostavljač rado uzeo umjesto novaca. Ne prekidajte me!-viknula sam na njih kad su otvorile usta i nastavila.-Znam da riskiram da me izbace iz Hogwartsa, ali nije to nešto ogromno. Samo sam spriječila da ne krepamo od gladi! Uostalom, obadvije ste napravile nešto ludo pa je sad red na meni. Ja to ne gledam kao nekakvu igru, nego samo mislim da bi bilo fer.-napokon sam završila. Cure su bile prestravljene.
Abby je uspijela progovorit: -Dobro, ajmo se pretvarat da smo prihvarile ono s telefonom i pizzom, al' još nekužim jednu stvar. S tog telefona možemo nazvat roditelje i reći da dođu po nas, što smo mogle napraviti i sa nekom obližnjom govornicom. Joj, ja to ne mogu objasnit! Jeste sve pokopčale?
-Aha!- rekla je Sarah i pogledala me.
-Ako nazovemo starce u tri ujutro, poludjet će. Kad im kažemo to s Moćnim busom i kućom mislit će da smo sve to izmislile kako bi mogle ostat do tri sata vani. E, onda nam slijedi doživotna kazna zabrane izlazaka. A ovako ako dođemo u osam sati ujutro sigurno će se zabrinut. Pogotovo kad vide na šta ličimo.-rekla sam sretno.
-Logično je.-priznala je Abby
-Je! Ali ja još nisam sigurna za ono prvo šta si rekla. Da moram birati, ne bi mi bilo svejedno. Radije bi krepavala od gladi nego da mi prijateljicu izbace!-rekla je Sarah, dok sam se ja trudila da ne zaplačem.
-Slažem se s Sarah! Rado bi te spriječila u toj tvojoj ideji, ali koliko te poznajem sigurno ne bi uspijela u tome.-javila se Abby
-Hvala vam cure, najbolje ste!-rekla sam zagrlivši ih.- Ali ja ipak idem po telefon!-

* * * * *

Eto. To je to. Gotovo je. Sve je gotovo. Ne,ne, nisu me izbacili! Paaa, gdje da počnem. Hm... Pogodite što se dogodilo kad sam začarala telefon? Ništa. Baš ništa. Tišina. Bila sam uvjerena da ću odmah vidjeti pismo ili neki urlojav iz Ministarstva. Ali nisam ništa od toga dobila. Telefon je normalno radio, a ja sam naručila tri jumbo pizze. Imale smo sreću što je došao neki skroz zbunjen, mladi i uplašen bezjački dostavljač pizze. Abby je bila razočarana kad nije umjesto njega došao neki zgodan tip, al' kaj je tu je. Sve je išlo po planu. Abby i Sarah su zaspale ko' topovi kad smo se najele, a ja sam još ležala na podu i razmišljala o jednom jedinom pitanju koji je cijelo vrijeme hodao po mom mozgu: Zašto bi netko ostavio ormar pun skupih novih bunda u ovakvoj kući? Dok sam tako razmišljala ubrzo sam zaspala na podu napuštene stare kuće...

* * * * *

Jutro je bilo svježe kad sam se probudila. Sarah, Abby i ja vratile smo stvari koje smo dirale na svoje mjesto i odlučile da ćemo do kuće ići pješice. Nakon 20 min. hodanja morale smo se rastati ispred moje kuće. Cure su produžile dalje a ja sam sitnim koracima krenula prema kući. Nisam došla ni do pola puta kad sam čula maminu i tatinu viku iz kuće. Kad su otvorili vrata, tata je došao do mene obućen u normalnu odjeću i uzviknuo:-Merlinove mu brade, Hannah!- Nisam mu zamjerala. Vlastita kćer koje nema već nekoliko sati, pojavi mu se na vratima rano ujutro tako prljva da bi čovjek pomislio da je upravo izašla iz svinjca. Nije me mogao zagrliti, jer je to već učinila mama, koja je van izašla u spavačici i s trbuhom do brade. Primjetila sam da je iz svoje sobe izjurila Norrah, moja najfrendica i ''sestra'',s osmjehom od uha do uha. Kad smo napokon ušli u kuću, dok sam ja hvatala zraka jer su me skoro zadavili, mama je takvom brzinom počela vaditi sav sadržaj iz frižidera pitajući me hoću li sok od bundeve, čaj od metvice ili nešto treće. Nisam joj imala srca reći da zapravo nisam uopće gladna, jer sam prije nekoliko sati pojela cijelu jumbo pizzu. Kad sam na silu pojela neko pecivo i popila čaj, ispričala što se dogodilo (s tim sa sam izostavila dio s telefonom i pizzom i samo rekla da smo prespavale u jednoj nepuštenoj kući) i okupala se, otišla sam u svoju sobu i legla na krevet da nisam primjetila kako me Norrah pratila. Kad je progovorila, vrisnula sam i drosnula s kreveta.
-Hoćeš ti meni ispričat što se stvarno dogodilo ili ne? Znaš, priča ti je stvarno jadna.-
Nasmijale smo se, ona je sjela do mene na pod, a ja sam počela pričati. Kad sam završila, gledala me nakoliko sekundi kao da mi ne vjeruje što sam upravo rekla, a onda se nasmiješila, zagrlila me i rekla :-Drago mi je što si se vratila!-
Onda se digla i izašla iz sobe, ostavljajući me zbunjenijom nego inače.
I sad mi vi recite tko je ovdje lud?! XD


P.S. Hy! Nadam se da vam se sviđa drugi post. Meni je dobar al mislim da sam mogla i bolje. Žao mi je što dugo nisam pisala, ali obećajem da se neće ponovit! Ovaj post je trebao biti do prvih zvijezdica, a pošto nisam tako dugo pisala odlučila sam ga produžit. Oni koji su se prijavili za likove će biti u 4. il 5. postu, pa ću tada staviti i njihove opise u linkove. Mislim da je to sve.
Uživajte! PoZzZzZ!!!!!!

HJCH

|Napiši mi nekaj 19| Troši papir| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.