Homo addictus (6): Back to virtuality



nedjelja , 25.07.2004.

Helou blogeri!
Dosta je bilo odmaranja! Što se mene tiče. Preplivao sam more dobrih vibracija, izronio puno novih misli, ispržio zanimljive metafore na opasnom podnevnom suncu, smirio duh u sjenci tamarisa... To što je blog bio bez postova zadnjih desetak dana pripišite tome što je najsofisticiranija tehnika koju sam imao pri ruci bila zagrijani roštilj i televizor s tri kanala. Ali isplatilo se. Hvala što ste bili toliko strpljivi i dolazili ovamo, pa mi se brojač nije usmrdio. Dakle niste me zaboravili.
Sad sam si postavio težak zadatak da prvo polovim sve konce, jer bili ste marljivi i vidim mnogo ste pisali. Pa sad moram prvo pročitati kakve sve novosti ima u mojim omiljenim štivima, barem dok sam još na ubrzajnoj traci. No lijevi žmigavac već radi. Imam već nekoliko dobrih tema o kojima sam razmišljao tako da ću već danas dati sebi malo oduška. Sutra je onaj divan dan, ponedjeljak, a znam da vas ima takvih koji počinjete vrtjeti kotačiće u glavi uz jutarnju kavu, na HAL:UI blogu. Dobro došli!

Priznajem, prvo što sam učinio kad sam bacio torbe u hodniku, bilo je da sam upalio kompjuter iako je bila ponoć. Moja draga misli da nisam normalan. Ali misao je popratila smješkom i zaljubljenim pogledom koji je govorio: Ostani takav! :)

<< Arhiva >>