I spy (9): Dame i gospoda



petak , 09.07.2004.

Da, inspiracija je na rezervi, pa sam malo špijunirao po Majci Mreži. Danas nisam tražio po blogu jer je to nešto što tek slijedi. Zaključio sam da se kao oženjen muškarac mogu malo šaliti na svoj i na račun svoje žene. Pronašao sam mnogo toga luckastog. Aha, malo su klišeji... ali... zaboga, opustite se malo :)

Žene imaju više mašte od muškaraca. Trebaju je da nam mogle reći kako smo dobri. Žene imaju svoje mane. Muškarci imaju samo dvije: ono što kažu i ono što rade.

Uspješan muškarac je onaj koji može zaraditi više no što mu žena može potrošiti. Uspješna žena je ona koja pronađe takvog.

Muškarci se obično probude izgledajući isto kao i prije spavanja. Žene se preko noći nekako promijene pa se ujutro moraju dotjerivati.

Kad su žene u depresiji one ili jedu ili idu u shoping. Muškarci napadnu drugu državu.

Razlika u razmišljanju. Muškarac će platiti dvostruko više za nešto što želi. Žena će platiti upola manje za nešto što ne želi.

Muškarci bi uvijek ženi htjeli biti prva ljubav. Žene žele muškarcima biti zadnja romansa.

Jedini način da razumiješ ženu je da je voliš – tada je ne trebaš nužno razumjeti.

Da bi bila sretna s muškarcem mora ga puno voljeti i puno razumjeti. Da bi bio sretan sa ženom moraš je voljeti puno i ne je uopće pokušavati razumjeti.

Žena se udaje za muškarca očekujući da će se on promijeniti – ali on se ne mijenja. Muškarac se vjenča s ženom očekujući da se ona neće mijenjati – ali ona se promijeni.

Muškarac se ženi jer je umoran, žena se udaje jer je znatiželjna. Oboje se razočaraju.

Žena brine o budućnosti dok ne dobije muškarca, muškarac uopće ne brine o budućnosti dok ne dobije ženu.

Žena će se uvijek sjećati muškaraca koji su je htjeli oženiti, muškarci se sjećaju žena koje nisu imali namjeru ženiti. Samo dvaput muškarac ne razumije ženu – prije braka i poslije braka.

Samo su dvije stvari potrebne da bi vaša žena bila sretna: prvo dozvolite joj da misli da je sve po njenom i drugo je da stvarno tako bude.

Oženjeni muškarci žive duže od neoženjenih, ali oženjeni su i zainteresiraniji za umrijeti.

Svaki oženjeni muškarac trebao bi zaboravljati na vlastite pogreške – nema smisla da dvije osobe pamte iste stvari.

Najbolji način da muškarac upamti ženin rođendan je da ga barem jednom zaboravi.

Žene neće biti ravnopravne muškarcima tako dugo dok ne budu ćelave hodale ulicom, s pivskim trbuhom, i dalje misleći kako su lijepe.

Kako muškarci definiraju brak: Vrlo skup način za besplatno pranje rublja.

Nakon što se okliznuo, udario i bio u komi nekoliko mjeseci, njegova žena je svaki dan prosjedila pokraj njegovog kreveta. Jednom ju je pozvao da priđe bliže i rekao: - "Znaš što? Bila si sa mnom u svim teškim vremenima. Kad sam dobio otkaz bila si uz mene, kad mi je vlasiti posao propao, bila si tu i podržala me, kad sam bio ustrijeljen bila si uz mene, kad smo izgubili kuću, bila si tu. Sad kad mi je zdravlje narušeno, još uvijek si na mojoj strani. Kad sad o tome razmislim, izgleda da mi donosiš nesreću."

Bračna sreća završava kad muž nazove kući kako bi rekao da će zakasniti na ručak, a automatska sekretarica kaže da je ručak u mikrovalnoj.

Bračni život je frustrirajući. U prvoj godini muškarac govori a žena sluša. U drugoj godini žena govori a muškarac sluša. U trećoj godini oboje govore a susjedi slušaju.

Ali ja je ipak volim kao što sam je oduvijek volio. Dobro smo se zabavljali uz ovo, jer nešto i za nas vrijedi a nešto pak ne. Smijali smo se i sebi i drugima. Join us :)

<< Arhiva >>