"Zovi?! - Ne zovi!!"

17.01.2017.

Mir i spas Božji ti želim!


"Ne zovi mama doktora"



*

“NE ZOVI! – ZOVI!“ Ako mi nešto treba u dužnosti mi je to tražiti, ali nije mi u dužnosti tražiti ono što ne želim, kako me ovaj pravilnik „štiti“.

Pravo da me netko zove ako sam zainteresiran sam ću mu dati .

Onomu kome nisam dozvolu dao ne može me svojevoljno zvati i uznemiravati.
Tu mi je potrebna zštita države a ne kao ovo sada, zaštita pozivatelja.

*


Zahtijevam: Neka se pravi registar onih koji su zainteresirani za ZOVI a sve ostale ostavite u miru Božjem!, hn.

*


"TOP LISTA NADREALISTA"

*

Ovo niže kopirano iz „Pravilnika“ je bez veze sa zdravim razumom!!

*

(1) Upis/ispis podataka u Registar »NE ZOVI« obavlja operator koji s korisnikom telefonskog broja ima sklopljen pretplatnički ugovor ili se s istim nalazi u korisničkom odnosu unaprijed plaćene usluge, bez naknade, na temelju pisanog zahtjeva korisnika telefonskog broja upućenog operatoru putem posebnog obrasca i to osobno, pisanim putem ili putem elektroničke pošte s adrese koja je prethodno provjerena i registrirana pri operatoru kao adresa elektroničke pošte korisnika telefonskog broja.

(2) Za upis/ispis iz stavka 1. ovoga članka, korisnik telefonskog broja dužan je operatoru dostaviti:

– ime i prezime

– telefonski broj koji se želi upisati u Registar »NE ZOVI«, a koji glasi na ime i prezime korisnika telefonskog broja

– osobni identifikacijski broj (OIB) korisnika telefonskog broja

– broj osobne iskaznice.

(3) Prilikom obrade podataka iz stavka 2. ovoga članka, operator postupa sukladno propisima kojima se uređuje zaštita osobnih podataka.



Pa „vi“ ovim pravilnikom obvezujete stare i nemoćne, pismene i nepismene da vam na noge dolaze da bi odbili ono što ni htjeli nisu! Još samo broj gaća da im daju?! :D



Baš ste me/nas ono pravo zaštitili?! :D

Ne „štiti me“ tako, tako ti matere!




Svaku sreću, mir i dobro Ti!