STIGLO JE PROLJEĆE I NA MOJ BLOG! - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

srijeda, 29.03.2006.

STIGLO JE PROLJEĆE I NA MOJ BLOG!

yupi proljeće je i kod mene haha :)) sunčeko je napokon na prozorčiću, vrijeme oskudnijeg odjevanja je na pomolu, nema više hladnoće (bar se nadam jer zbog ovog global warminga je sve u krasnom k..zu)! ma jednom riječi vrijeme uživancija (upz to su dve, al nije bed)!
uz sve te glupe obveze kaj nas more da učimo nema šanse više jer sunčeko bu nas zvalo van...
fakat mogo bi se na jarun prebacit..hmmm dobro to neki dr. put...
a kaj reć vrijeme je rođendana, već je kolegica otovrila... jebeno padale bu veselice sam tak ko kruške..... mogli bi se dešavati i neki afteri ko u dobra stara vremena (kad starci odu solo u liku), a kao šećer na kraju i meni je rođendan u 5 mjesecu, nije da sam ga ikad išćekivao al ove god. fakat išćekujem neki planovi su tu..ak fax ne sjebe... ma neće; ja ću njega! :))


Image Hosted by ImageShack.us


hehe jedva čekam, prošto imam sreću živjeti i družiti se sa DJ.Ozy Z-om haha odmah se možete pozdraviti sa dosadom, i chillanjem jedino ak ga ne izglasate i ubite ga u pojam tak da ono... nema šale.... želio sam ga malo promovirati na blogu odnosno u juboxxxu al neda mi se jer treba to uploadat a mb sam idu sad mi je račun 200 kn tak da sam mrtaf laganini kad to starci vide... ak nebum ja moro krpat pare haha....uglavnom morali bu te mi vjerovati za riiječ osim toga mogli ste ga čuti odnosto budete na radiju (kamoli mu je riknul komp pa je neka stagnacija :(( ] tak da ono kaj da vam velim osim proljeće najjače god. doba!!!

- 19:49 - conversation piece (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion