Image and video hosting by TinyPic

Čekam proljeće

22.02.2008., petak

Što je žena bez brkova

Žene moje, mi ćemo morat ozbiljno sist i porazgovarati!
Pa šta j e vama, jeste skroz prošvikale!

Ja u prošlom post navela primjer negativnog muškog ponašanja sa istaknutim epilogom, u kojem moja ženska domišljatost zauzima posebno mjesto, a vi...te jadan Dražesni te dragi Dražesni, pa sve na njegovu stranu.

Ma šta bidan, ma šta dragi????

Vidija me nekidan ka san izašla iz kupatila, očiju crvenih od suza...lica sjajnog od onog fuj ulja kojin se maže posli čupanja brkova...a siroti predio iznad gornje usne vidno izmučen depilacijon, a on.... A ON!
Nije reka jadna Sanja, mila moja, dođi da te ljubnen i sve ono šta bi VI njemu rekle da je u istoj situaciji... nego, ajde ženo, šta to tebi triba činit...

A ja poslušala, kako ne bi.

Najmrže mi je ka san dobre volje i odlučin to obavit.
I zalipin onu trakicu i mislin se sama sobon, ma jesan ja normalna, sebi bol nanosin, pa nagovarn ruku da potegne, a ona neće, pa sve sebi govorin, ajde neće puno bolit i sama sebe lažen...
I tako jedan put misečno.

Pomislin (sad znan da to nije za me, al onda san se još nadala), eno, njemu ne smeta, pa šta se mučin i samo 15 dana priskočin tu rabotu. Pojavile se dvi tri male bile dlakice (vlasnica bloga je plavuša, molim lijepo, iako se to već dalo primejtiti), a on, frajer kupija očale...i nastavak znate iz prošlog posta...

Ajde neka vas sad čujen...
Jadna Sanja, bidna Sanja.....

Image and video hosting by TinyPic

- 15:02 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (15)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tu svratim: