Čušpajz od dnevnika

petak, 08.04.2005.

Mama

Bila je nedjelja. Kuhala je ručak. Ustao sam i sjeo u kuhinju. Skuhao si čaj. Sjeo za stol i rekao sam sebi da se neću dići dok to ne obavim.
«Mama, moram ti nešto reći. Ali ozbiljno.»
Okrenula se. U očima joj se vidjela panika.
«Ja imam dečka… Dečka, razumiješ. Živim s njim već neko vrijeme i tu se ništa neće promijeniti.»
Klimnula je glavom. Šutila je i počela plakati. Ja sam doslovno osjetio neko olakšanje. Nema više laži. Nema više muljanja. Nema ničega. Pred njom ja sam konačno ja. Stajala je tako neko vrijeme. Samo je plakala. Bilo mi ju je žao.
«Znaš, nisam znala, ali sam se nekad pitala.»
«Znam. Baka mi je rekla da ste pričali o tome.»
«Baka je znači znala.»
«Nije.»
«Jesi siguran da si? Da to nije neka faza i da će proći?»
«Potpuno sam siguran. Neće proći.»
«A one cure s kojima si bio.»
«Ne razumijem ni ja to. Ivana mi je bila stvarna. Ali poslije…jednostavno me ne privlače i ne mogu. Marija je bila samo gluma.»
«Možda se nekako može…»
Presjekao sam: «Ne može. Nikako. Probao sam.»
«Možda nešto…»
«Ništa. Gle, htio bih da shvatiš da ja to nisam izabrao. Kao što ni ti nisi izabrala da ne budeš lezbijka. Jednostavno u to si gurnut i nitko me nikada nije pitao da li ja to želim. I ne radi se tu o seksu. Ja njega stvarno volim i on voli mene.»
«Gledaj, ti si moje dijete i ja te jako volim bez obzira na to. Uvijek mi je bilo žao što si sam. Sad sam barem sretna jer znam da imaš nekoga. Da nisi sam.»
Sad sam ja počeo plakati. Moram priznati da nisam očekivao takvo prihvaćanje. Nisam mislio da će razbiti sve tanjure i polomiti namještaj, ali opet ni ovako pozitivnu reakciju.
«Nadala sam se da ću jednog dana imati unuke.»
«Imaš još brata za to.»
«Znam. Sad kad razmislim sve je to bilo tako jasno. A ja to nisam vidjela. Sve mi je bilo pred nosom.»
«Znam. Nisi htjela vidjeti. Jer nije to baš nešto što želiš vidjeti.»
«Trebala sam. Ja sam ti mama i trebala sam znati.»
Došla je do mene i zagrlila me. Samo smo plakali.
«Volim te. Jako.»
«I ja tebe.»
Sjela je za stol. Ugasila juhu. I dalje smo plakali.
«Ne mogu si oprostiti da to nisam primijetila. Trebala sam znati kroz što prolaziš. Trebala sam ti pomoći.»
«Nisi mogla znati. Nije to baš nešto da bih ja sad trčao okolo po stanu i svima vikao da sam gej.»
«Vidjela sam da te nešto muči i da nisi sretan. Trebala sam znati.»
«Nisam ti mogao reći. Nije to baš tako jednostavno»
«Bože, kad si zamislim kako ti je bilo. Čitav život moraš nešto skrivati i lagati. Grozno.»
«Navikneš se. Postane ti sasvim normalno.»
«Kako se on zove?»
«Borna.»
«Gdje ste se upoznali? Gdje se vi uopće možete upoznati?»
«Preko Interneta. Postoje stranice na kojima možeš upoznati ljude. Dopisujete se i onda se nađete.»
«Tako na slijepo.»
«Da.»
«A kako znaš da nije neki luđak.»
«Ne znaš.»
«Grozno. Šta on radi?»
I tako malo smo još plakali. Ispričao sam joj sve o Borni. O tome gdje živimo. Još jednom me zagrlila. Rekla da joj je drago da zna. I pitala me što ću s tatom.
«Ne treba još znati.»
«Moraš mu jednom reći. Ne možeš stalno lagati. Hoćeš da mu ja kažem?»
«Nemoj. On to neće shvatiti. Reći ću mu kad dođe vrijeme.»
I tako. Vrijeme je prolazilo. Ona je ko hrčak počela skupljati sve članke iz novina vezane uz homoseksualnost. I one stručne i kojekakve tračeve, crnu kroniku. Sve je izrezivala i spremala u poseban fascikl. Znao sam da joj to treba za starog. Da mu servira sve to kad mu kažem. Tražila me ako imam neku knjigu o tome da joj dam. Sve što sam ja imao bilo je «Muški mozak, ženski mozak.» Pročitala je i to. Iskopirala poglavlje i spremila. Uskoro je pozvala da i Borna dođe sa mnom koji put za vikend na ručak. Naravno, kad starog nije bilo doma. Upoznali su se i odonda smo jednom mjesečno dolazili zajedno.
Dva tjedna nakon mene i Borna je rekao svojoj mami. Prihvatila je to i ona. Malo teže od moje. Nju je najviše brinulo da nitko drugi ne sazna. Pokušala ga je nagovoriti da zbrišemo iz Hrvatske. Međutim, dugo je skupljala hrabrost da me upozna. Prvi puta smo se vidjeli prije 5 godina. Dvije godine nakon što je saznala za nas. I to samo nakratko. Nakon toga je rekla Borni da je sretna što je s nekim kao što sam ja jer joj se čini da sam dobar dečko. Malo se zajebala, al kaj sad :lol:

- 07:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ne mogu ja to tako opisat. Dodjem si tu predahnut i popricat sam sa sobom.

Linkovi

Naša mala kli(ni)ka

tolko nas već ima da uskoro nećemo imati za plaće

Kolko vas je tu bilo