četvrtak, 27.08.2009.
Reklame, pederluk i sredstva za čišćenje
Ne znam tko je, u dosad kreativnom VIP-ovom marketinškom odjelu, mislio da je ljigavi gej tip koji se krevelji i reklamira fejs simpatičan i da će pridonijeti prodaji njihovih proizvoda i usluga. Osim naravno, ako su histerični i prenemagajući homoseksualci njihova ciljana skupina. Reklama u kojoj se geljo čudom čudi njegovom pretpostavljam, ljubavniku Perotu što ne ide na 'fejs prek' mobitela', vjerojatno se nudi da u zamjenu za malo čeprkanja po Perotovoj guzi, istom dozvoli da počeprka po njegovom Profilu. Reklama u meni budi zanimanje i oduševljenje u istoj mjeri kao ona za slim ormariće. Koliko puta sam se samo popiknula na neurednu obuću u svom hodniku!? To se Perotu sigurno nije dogodilo, jer on garant ima slim ormarić(e)! Prije nego dobijem četu neprijatelja (homoseksualaca i/ili gay friendly aktivista), želim izolirati iz ovog teksta bilo kakvu mržnju na seksualnoj osnovi. Bez obzira na velik broj prijatelja homoseksualne orijentacije, ne želim da ovaj tekst bude obojan mržnjom prema gejevima ili ikome drugom. Moj osoban stav o homoseksualnoj zajednici je nakon dugogodišnjeg (i nadalje) prijateljevanja sa gejevima, zauzimanja za njihova prava, konačno došao u fazu stagniranja. Apsolutno sam indiferenta prema temi homoseksualnosti općenito, kao i njihovim pripadnicima. Homoseksualnost je za mene prestala biti kategorija. Tako si dajem za pravo da me iznervira homić, u istoj mjeri kao i npr. zadrti antiglobalist. Ili pak da me oduševi. Nespretan izbor riječi, ali tko je shvatio, shvatio je.
Reklame na našim televizijama su toliko loše, monotone i nekreativne, a da ne govorim o količinama predrasuda, stereotipa i diskriminacije kojima obiluju. Oduvijek sam mišljenja da se dobar proizvod ne reklamira. Jednostavno, nema potrebe, jer kvalitetan proizvod prodaje sam sebe. Tom analogijom, nikada ne bih kupila ono što se uporno vrti na televiziji. Dapače, dobijem samo averziju na isti. Turbo pećnice, profesionalne padele i noževi, ručni čistač na paru, olovka za gljivice na nogama i ostale pizdarije kojima nas maltretira Top shop, sigurno nipošto neće naći mjesto u mom stanu.
Kada malo bolje obratiš pažnju, shvatiš kako se u Hrvatskoj na televiziji reklamiraju samo šamponi za kosu, ulošci, mirisi za wc i sredstva za čišćenje. Reklo bi se da smo iznimno prljav i smrdljiv narod. Kada je riječ o sredstvima za čišćenje, oni su kategorija koja zaslužuje posebnu pažnju. Ne znam kako ostale žene, ali mene strašno nervira činjenica da su glavni likovi koji prezentiraju Jarove, Veniše, Domestose, Persilove i njima slične, uvijek muškarci (osim kada treba zamijeniti punjenje u wc-u. Tu je još uvijek tradicionalno dominantna žena koja uživa prati govna i činiti školjku mirisnom!), a da ne spominjem junake poput Mr. Muscola i Mr. Propera. Spiderman i Superman su stvar prošlosti. Žene odsada imaju nove heroje! Poruka koju nam žele poručiti ljudi (i firme) koji su osmislili te reklame je: žene nemaju pojma o čišćenju, pa ćemo im poslati muškarce koji će im pokazati kako se to radi ili još bolje, čišćenje je toliko jednostavno da to mogu i mišićavi, glupi, ćoravi i trapavi muškarci. Zato žene više nemaju razloga za kukanje i njurganje kako su zbog rintanja i pranja preumorne za seks! DEEEM! Curke, tulum je završio!
Moj osobni junak dana
- 16:45 -
Diridiridi, didiridiri donda, ukrast' ću te ja moja mala bjonda (5) - Can' touch this! - #