Frozen https://blog.dnevnik.hr/frozen

subota, 22.12.2012.

Muke po psima i susjedima

Gdje je granica privatnosti?

Gdje je ona fina linija iza koje svatko zna da ne bi smio ići? Ona crtica, osobnog prostora zvanog tuđi život u koju stvarno ali stvarno nije umjesno zadirati?

Je li nestala?

Ne, samo nikada nismo živjeli u gorim vremenima što se tiče među-ljudskog poštovanja.

Moj dom je moja privatnost. Što se dešava u moja 4 zida, tiče se samo mene i moje obitelji. Dokle god ne kršimo zakon, šta koga ima bit briga šta mi radimo? Šta jedemo, gdje sjedimo, svađamo li se il smo si divni ko cvjetići 24 sata na dan?

Šta kog briga gdje spava moj cucak, dal ga hranim 3 puta ili 7 puta dnevno? I što nije ljudima jasno u činjenici da psi laju? Mislim to su takve životinje. Po prirodi se tako glasaju.

Mačka mijauče.

Krava muče.

Čovjek govori (i pritom svašta trkelja).

A psi laju. Točka.

Oduvijek je tako bilo i zauvijek će tako biti.

S tim problema očito ima baba iz kuće do. Neću je oslovljavati ni sa susjeda, jer je danas nakon svih bljuvotina koje je izgovorila, izgubila pravo da je uopće ikako oslovljavam.

Za mene je ona od sad pa do kraja vječnosti, samo netko koga nit vidim, nit čujem, nit poznam.

Pitam se, koliko jadan moraš biti, koliko neodgojen, koliko niske inteligencije, da ulije-ćeš u tuđu kuću i počneš urlikati na nekog samo zato što njegov pas laje? lud

Koliko bezobrazan moraš biti da onda ljude u čiju si kuću uletio ne pozvan šalješ u citiram: "kurac" jer njihov pas malo laje?

I koliko jadan moraš biti da nakon što si dobio pedalu iz te kuće, još ideš zvati te iste ljude i govoriti im preko moba da - opet citiram: "Daju svog pesa uspavat ak se ne misle brinut o njemu i hranit ga." ?

Koliko zatucan moraš biti da nakon toga još šalješ i poruku osobi koja očito s tobom ne želi imat više nikad nikakvog posla, i u toj poruci vrijeđaš njenu inteligenciju, izgled, dom, privatnost itd?

I to na kraju konca, samo zato što - imaš loš dan?!?!

Uglavnom. Moj cucak je danas na dvorištu pola sata lajao. Ne znam ni sama kaj mu je bilo. Možda je vidio nekog mačka pa lajo na njega, možda mu je bilo dosadno. Možda je preko ceste skužio cucka od druge susjede, pa lajao na njega, a možda je jednostavno bio pas i lajao.

K'o će ga znat? Ali eto počinio je to veliko kazneno djelo, bio je pas, bio je vani, glasao se i disao!

Na kraju je ispalo da cucak ništa nije kriv. Ja sam ta zla sila iz samog centra pakla koja svog blentavca kako ga od milja zovem, u 6 godina očito nijednom nisam nahranila, jadan nikad nije vidio pitku vodu, vitamine, veterinara, pikice, ljekiće i tomu slično. On živi od zraka i pri tome laje.

K'o je vidio da cucak laje? Strašno. Škandal.

Btw i ona ima cucka.

Btw njen cucak laje cijelu noć, svaku hebenu noć.

Btw veterinar me svaki put kad ga dođe pogledat opominje da ga ne hranim tol'ko jer je malo pretežak. Ne puno, al' ono...

I kak ja to onda izgladnjujem svojeg blentavca ak isti taj blentavac praktički mora bit na dijeti?

Ovaj svijet mora da je prolupao. Nema drugog objašnjenja. Ponekad mi sve bude žao što svaki smak svijeta ispadne obična packa, bilo bi baš dobro da ovakve primjerke "pametnih" jednostavno pomete. Neki komet, uragan ili da se jednostavno zemlja raspolovi i proguta ih.

Eto.

Šta drugo reći osim; neke bi ljude trebalo dat uspavat (aludiram na ono njeno uspavljivanje.)

Od mene je za kraj, nakon što mi je inteligenciju usporedila s kokošjom dobila: "Hvala i Sretan Božić".

Jer spuštati se tako nisko pa vrijeđati nekoga tko nije dostojan ni da s njim pod obrišem, stvarno nije moj stil.

p.s. baš bih voljela da pozove neku udrugu za zaštitu životinja, samo da joj oni onda masno naplate svoj dolazak. yes
Bio bi živi gušt vidjet joj facu naughty

22.12.2012. u 16:43 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (6)
Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (5)
Prosinac 2012 (14)
Studeni 2012 (6)

*frozen

...blog govori o nekim životnim trenucima, usputnim razmišljanima i dilemama
...kud će me ovo piskaranje i mozganje odvesti? tko zna.
...tko sam ja? Vrijeme će pokazati

Citati na ovom blogu...

...ako nije naveden autor izdvojenog citata, onda je autor citata moja malenkost :)







Cigančići

40 dag oštrog brašna,
40 dag čokolade,
1 margarin,
20 dag oraha,
20 dag šećera,
2 jaja,
2 vanilin šećera,
1 prašak za pecivo

Priprema:

Sve sastojke pomiješati.
Čokoladu narezati ili natrgati na komadiće, (izlupam je najčešće dobro).
kad dobiješ tijesto, oblikuj ga u male hrpice veličine oraha.
Peci 10 - 12 minuta na oko 200 stupnjeva.

Kad se izvade iz pećnice, moraju biti mekani.

Dobar tek! njami