TKO SI TI?

18.10.2016.



foto: Pavela Medak


Ja nisam tvoja Afrodita, Atena ili Eva
i možda neću biti tvoja muza.
Tek usputna žudnja?

A ti si meni obrisana suza
godinama skupljana na kraju oka,
zacjeljena rana
u duši duboka
il' strast opijene noći
povedena notom tvoga glasa.

Tko si ti?
Slamčica spasa?

Znam, sve ovo je uhaban put
i treba ga hrabro gaziti,
a tko će, milo moje,
tko će moju samoću paziti
godinama skupljanu
oko srca ranjene žene?

O da bar jednom poljubiš moje oči snene,
da se sjetim zagrljaja
izgubljenim u Paklu života,
osmijehom da mi otvoriš vrata zemaljskog Raja.

Tko si ti?
Gorčina ili smijeh,
pronađena svjetlost
il' ostvarena želja satkana u grijeh?


Franka Fani Kohn, 15.10. 2016.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.