RUKE PRATE, A KORAKA NEMA

14.05.2016.




U ruke mi dodaj loptu,
jer trčati ne mogu,
ne treba se ona plesti
oko mojih nogu.

Bacit' ću i koplje dugo,
šakom gol pogoditi,
jadan onaj tko se rug'o
što i sam može biti!

Imam cilja kao svatko,
nasmijana lica,
al' je teško živjet
život iz kolica.

Ruke prate, a koraka nema,
ja sam čovjek kao i ti,
a ne tvoja sjena!

Ako možeš pomoći,
nemoj odnemoći,
a tragove tih kolica
prati pravo,
bez podsmijeha, zdravo
i bez ljudskih smicalica.


http://www.digitalne-knjige.com/dedovic2.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN broj:

978-953-7673-43-7

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.