subota, 07.05.2011.

Emocionalni Vampiri

Nevjerojatno je kako se u životu stalno ponavljaju iste stvari. Isti problemi, iste situacije isti tipovi ljudi s kojima se niste znali ili ste se krivo nosili u prošlosti; iste moralne i emocionalne dvojbe i dileme koje su vam ostavile brazdu u prošlosti. Poput bumeranga, taman nakon što ste pomislili da ste nešto riješili, ono vam se vrati i obije o glavu. Tek toliko da vas iskuša valjda.
Problem kad ne učiš iz svojih pogrešaka je u tome što će se one ponavljati iznova i iznova, sve dok ih ne osvjestiš i suočiš s njima.
Zato se osjećam kao jebeni magarac i idiot svaki put kad mi se u životu pojave emocionalni vampiri koji me iskoriste do mjere za koju sam se zadnji put zakleo da mi se više neće desiti, da to više neću dopustiti. Ne ljutim se na život što mi "vraća lopticu", niti se ljutim na sebe što sam podlegao starim problemima, nego mi je fascinantno kako se svaki put uvjerim da sam naučio nešto iz toga iskustva, te ni ne primjetim da sam se vratio "na staro".
Očito nisam.
Jer da jesam, njihova ponovna pojava ne bi imala tako negativan utjecaj na mene. Možda i nisam tako "uznapredovao" kako sam rado mislio za sebe da jesam. Jel ovo način da me život malo spusti na zemlju? Nema lažnog napretka - ili napreduješ ili ne. Deal with it.
*Uzdah*
Natrag za ploču. Probajmo ovo iznova...
Nadam se da neću za koji mjesec ponovo pisati tekst u kojem govorim kako sam si opet dopustio ovakvo sranje...

- 10:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>