Flat Finder

petak, 04.08.2006.

Krenimo dakle!

Špansko, selo malo :)

OK, idemo dalje!

Onaj moj kumpić me sa svojom pričom zaintrigirao, pa sam odlučio provjeriti tu cijelu stvar sa agencijama rolleyes. Tako sam jučer NAMJERNO tražio stanove koje oglašavaju agencije.

Prvi poziv, agencija AR. Javlja se gospođa milozvučnog glasa, pa je odmah upitam za jedan stan u Španskom, 1.5 sobni 43 m2. Naravno jako sam zainteresiran i pun pitanja, ali onda je sve to splasnulo kada je ona rekla da «u ured još nije stigao kolega koji zna više…». Mislim si ja sati je 10:30, možda imaju puno posla pa je lik već na terenu ili tak nešto, uglavnom, 0 bodova.


Zovem ja dalje, agencija Sunnyday (yeah right, a vani tmurni oblaci…), web nemaju (tj. nisam je našao), čudno… ipak, čuo sam da su OK. Opet ja zainteresiran za stan, ovaj puta u susjednoj Malešnici, malo manji stan, 37 m2, 62000 €, znači 1675 €/m2, što je u onom rasponu kojeg sam naveo neki dan.

Etažiran? Ne. Vlasnički list? Ne. Kredit? Da, ali uz hipoteku na neku drugu nekretninu.

Ajde, dam ja njoj svoj broj, mislim si ja kao imaju oni i drugih stanova pa nek' smo povezani. E sad da još vidim ono kaj mi je frend pričao, pitam ja nju dal' mogu doći pogledat stan, i pazi sad, kaže da mora zvat vlasnika da se dogovorimo, pa ju ja zamolim da tako bude, neka zove i kažem joj još jednom broj moba…

Evo sad je prošlo više od 24 sata i NIŠTA, ni da, ni ne, ni poziv, NIŠTA. E sad kako mi se nije dalo provjeravati da li je istinita ona «treća sreća» nastavljam sa onim što sam i počeo, znači «Mano a mano» iliti obilazim stanove ljudi koje te stanove žele prodati drugim ljudima i sve to bez neke treće strane.

Jučer sam zvao i dogovorio se s čovjekom, pa sam jutros obišao jedan stan u Španskom, trg Ivana Kukuljevića - centar naselja, znači da je lokacija OK jer je sve blizu, 39 m2, 78000 €, što je čak 2000 € - TOOHOOHOO MUCH, 20 godina stara zgrada i uz to preko 500 iznad prosjeka za kvart.

E sad tu nastupa špreha i (donekle opravdana) argumentacija vlasnika koji da bi opravdao toliku cijenu kao prednosti stana ističe lokaciju, mirno susjedstvo, yada, yada, yada (stan gleda prema istoku na park koji se nalazi između te i još jedne identične zgrade na suprotnoj strani parka, nema buke prometa, čista divota, zelenilo, ptičice cvrkuću i povremeno zavrište dječica iz obližnjeg vrtića, neka, meni ne smeta).

Stan je u jako dobrom stanju jer je bio slabo korišten, svježe je (ili bar tako izgleda) oličen i to u mojoj najdražoj bijelo i svijetlo plavoj kombinaciji što je odmah plus. Također, napominje da bi se oko namještaja mogli lako dogovoriti i da to ne bi mijenjalo ništa na cijeni (mo'š mislit, kao da hocu namještaj iz doba kada je još Tito bio živ rofl.

Kupaona je u svom originalnom izdanju iz ranih osamdesetih (Tito, rekao sam ja) – bijele pločice na zidu i tamno-crvene-smeđe-prljave na podu headbang. Tu se vidi onih 200 € razlike između novog i starog stana. Gospodin mi je objasnio sve što se tiče režija, tako da grijanje dođe ljeti 160 kn, a zimi 200, voda paušalno i struja koliko potrošiš.

Nakon tog turističkog obilaska sjeli smo i malo pogledali papire - nema vlasnički, podnio zahtjev kao opunomoćenik svoje žene, )

Uz sve to priložio je i originalni kupoprodajni ugovor kada je prije kojih 20 godina kupovao stan od prvog vlasnika.

Jako puno razmisliti! Samo jedanput se prvi puta kupuje stan! Tako da pazite kako to radite, ja pazim!

Na kraju sam mu rekao da ću svakako razmisliti i javiti mu se još jednom.

Do sljedećeg javljana zastave na prozore – vlastite ili tuđe – svejedno!

flatfinder

- 20:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #