zaustavite zemlju - silazim

srijeda, 15.12.2004.

dođoh vidjeh napisah

Helou



evo uhvatila sam mal vremena da neš napišem da mi se ne usmrdi ovaj ispod post koji tu stoji cijelu vječnost… u zadnje vrijeme neam bash puno slobodnog vremena, a kad imam samo bi spavala izlezavala, ma, šta ja to pričam… poznato je to vama jel?
evo sad sam upalila mjuzu ( neam nis za učit) (serem, imam, al nedaaaa mi se) i to prljavo kazaliste… yes… inače bijo tu jedan koncert škoro i oni. al sve već znate, missneshvaćena vam je sve ispričala… zraka jedva da je bilo, vruće ko u paklu, ja, s blagom upalom sinusa, zavrsila polugola, mokra. ma koma. al isplatilo se, ipak su to prljavci.
i mislim ima neš što mi se svaki put dogodi. ovak, imam prirodno kofrčavu kosu, al to nisu one lijepe filmske loknice neg neke čudne spirale, sve se nepravilno kovrča ma griva(inače sam lavica u horoskopu pa i nije previse čudno), no to nije bed, mogu ja nju kolko tolko izravnat. ali, na dan sv.Prljavaca ja oprala kosu i odem na koncert a tamo - sparina, vlazan zrak, a, a, moja kosa… bolje da ne pričam… neopisivo… ko ovca! ma ovca mi nije ni do koljena… i onda sam bar nekolko dana morala tak izgledat jer nemogu svaki drugi dan kosu prat. evo i sinoc sam ju oprala a danas isla sa starim do vinkovaca a on puši puši puši jebote ko dimnjak je i fala bogu moja kosa smrdi na crveni marlboro il kak se već piše…
sranje!

ček sam malo da vidim rezulat. igra dinamoooooooooo… jebote sigurno gubimo. aj saću ja.
jeboteeeeeeeeee 55 minuta 33 sekunda 1(skoro 2):0 za stuttgart. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (sad vrištim)

oke skulirana sam.
idemo dalje

danas moje omiljeno biće u svemiru (jedno od) ima rođoš. sestrična. pikavica. ima 5 god. mala je medena, obozavam ju. i ona ima kovrčavu kosu. el znate onu reklamu di ona mama trci za malim plavim djetetom po stanu i onda se češljaju? mislim da je za neki šampone moja luce je ista ta mala. samo u nešto tamnijoj verziji. i tvrdoglava je ko ta mala. dosla ja do njih tam i sva vesela derem se sretan rodendan i te pizdarije a ona veli dobro! haha… pitam ja nju sta je… kaze ona nisam bas raspolozena da budem rodendan! mos si mislit… prcoljak od čovjeka ti to kaze… a zapravo ima pravo. kolko puta ja il svi mi nismo raspolozeni da imamo rodos… kud bas danas a? oke meni je rodendan na ljeto pa je to podnosljivo al da mi je sad u ovo sugavo razdoblje godine kad je najbolje crkavat a ne tulumarit mislim da bi ga odgodila koji mjesec il bi promjenila datum rodenja ko ime… jel se to moŽe?

e da neće vrijeme jos dugo crkotina, ide bozic, jupi! al opet će postat crknuto.
anyway, sad već cijeli grad blica od lampica, kuglica, mašnica, moram priznat nekako sve izgleda bezveze, osim nekih zgrada trgovina i nase bajne tvrđe koje su baš jednostavno okićene al imaš taj bozicni feeling, sve izgleda fuj. u jednom izlogu blicaju crvene jako brzo, onda vidis plave mašnice, pa u idućem izlogu zajedno sa gaćama, čarapama i dekama blicaju šarene lampice na zelenom celofanu koji predstavlja bozicnu jelku jel, pa lampe veličine lopte koje svijetle ko ulična rasvjeta a nakon svake treće dvije ne rade… ma to bi trebalo zakonom zabranit!!! … i na sta taj grad sad liči?!?!?!?! ETO STA MENE UZRUJAVA

fino!
ček ček…. kad je dinamo zabio gol?!?!?!?!?!!!!?!?!?!?!?!?!???!!!??!?!?!?!!!????!?! yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!
fak fak fak 75. min opet švabe dali gol dinamo, ovaj u… SORRY, padežologija mi je u komi.
da… što još htjedoh reć… niš,niš, svršila sam!

pusek
by: fedra

- 22:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #