utorak, 19.02.2008.

You Shook Me All Night Long.... For BON SCOTT

Ovo je malo veči post zapravo moj najveći... ali pošto je godišnjica smrti.... Uglavno meni je ovo bia odličan pivač i još je...

Bon Scott
Ronald Belford Scott (09.07.1946. - 19.02.1980.), rođen u Škotskoj, sa šest godina obitelj mu emigrira u Australiju.

Odrasta u Perthu, uči svirati gajde ;D i bubnjeve i ima konstantne probleme u školi i sa zakonom... itd. Neki ga ne vole slušati jer im je zvučao prekreštavo, nekima AC/DC leži bolje s Brianom Johnsonom, ali jedno je sigurno: bez obzira na njegove glasovne mogućnosti i razuzdan životni put, imao je ono što fali mnogim glazbenicima... a to je karizma. Po meni ja mislim da je imao odličan glas....


"And I ain't too old to hurry
Cause I ain't too old to die
But I sure am hard to beat"




U Kirreimuiru je živio do svoje 6 godine. Sa svojom obitelji preselio se u Australiju. S 15 godina izbacili su ga iz škole u Perthu. Prvi bend zvao mu se The Spektors, a kasnije je osnovao The Valentines u kojem je svirao i George Young, brat Angusa i Malcolma. U Sydneyu upoznaje ekipu iz AC/DC-a. Glavni likovi u bendu bili su Angus i Malcom Young, a ostatak: Peter Clark - bubnjevi, Rob Bailey - bas i Dave Evans - vokal. Dave Evans, pod utjecajem tadašnjih glam & glitter pjevača, počeo je glumiti zvijezdu i oholo se ponašati prema bendu, pa su ga prgavi Škoti (Angus i Malcolm) izbacili iz benda. Na njegovo mjesto dolazi Bon Scott.
S grupom AC/DC snimio je 8 albuma i to su:
· 1974. - '74 Jailbreak
· 1975. - TNT
· 1976. - Dirty Deeds Done Dirt Cheap
· 1976. - High Voltage
· 1977. - Let There Be Rock
· 1978. - If You Want Blood
· 1978. - Powerage
· 1979. - Highway To Hell



Bon Scott bio je alkoholičar. Jedne noći (19.2.1980.) se napio i zaspao u prijateljevom autu u Londonu. Ugušio se od alkohola, a pronašli su ga mrtvog tek iduće jutro. Pokopan je u Australiji. Nakon njegove smrti AC/DC su mu posvetili pjesmu "You shook me all night long". Ima još toerija kako je umro ali izgleda da je ova točna.

She was a fast machine,
She kept her motor clean,
She was the best damn woman that I ever seen,

She had sightless eyes,
Telling me no lies,
Knockin' me out with those American thighs,

Taking more than her share,
Had me fighting for air,
She told me to come, but I was already there,

'Cause the walls started shaking,
The earth was quaking,
My mind was achin',
And we were makin' it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long.

Working double time on the seduction line,
She was one of a kind,
She's just mine all mine,

Wanted no applause,
It's just another cause,
Made a meal out of me, and come back for more,

Tried to cool me down,
To take another round,
Now I'm back in the ring to take another swing,

But the walls were shaking,
The earth was quaking,
My mind was aching,
And we were making it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long,
Knocked me out, I said you
Shook me all night long,
Had me shaking and you,
Shook me all night long,
Had me shaking,
Well you shook me...

You really shook me and YOU!
Shook me all night long,
Aaaaahaaaahaaaah You...
Shook me all night long,
Yeah yeah you,
Shook me all night long,
You really got me and you,
Shook me all night long,
Yeah you shook me,
Yeah you shook me,
All night long.

Ulica u kojoj je umro...











Ova pisma je odlična i spot je posvečen svim elikim glazbenicima pa i njemu...

I can tell by the look in your eye
I can tell by the way you sigh
That you know I've been thinking of you
And you know what I want to do

Oh Jean, Oh Jean
Oh Jean, Oh Jean

When you smile I see stars in the sky
When you smile I see sunrise
And I know you've been thinking of me
And I know how you want it to be

Oh Jean, Oh Jean
Oh Jean, Oh Jean



I can tell by the things you say
I can tell that you know the way
And I know what you want me to do
Oh, I've got hearts and flowers for you

If you leave me you'll make me cry
When I think of you saying goodbye
Oh the sky turns to a deeper blue
That's, that's how I'd feel if I lost you

Jean, Oh Jean
Don't go and leave me
'Cause I love, I love you, I love you, don't leave me
It would make me cry, if you said goodbye
Don't go away Jean, don't you leave baby baby


R.I.P.
(09.07.1946. - 19.02.1980.)




11:53 | Komentari (19) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.