četvrtak, 28.02.2008.

What I've felt..What I've known..Never shined through in what I've shown..Never free..Never me..So I dub thee unforgiven

Nakon svega, nakon svega što sam mislila, što sam htjela... Zamalo sam sve izgubila.... zar sam ja tako čudna osoba, tako teška, dali se ja stvarno bojim svega...
U čemu ja griješim, o čemu ja mislilm, o čemu ja to sanjam...Ništa nije nije stvarno odd toga.
Shvatim drukčije stvari, kao i danas... Imam osobu kraj sebe koju vilom, a nikad mu nisam rekla koliko mi znači, koliko mi je uvijek značio, koliko sam uvijek patila zbog njega, danas i plakala...
zbog nečeg danas, zbog obične riječi ''zašto'', toliko toga sam saznala, toliko toga.....
Ali kako bi poslije trebala reagirati na riječi, na riječi... 'Nikad nisam sritan više od misec dana...'
Poslije saznam da zbog prošlosti, da ja veze nemam nikakve..




Never I ask you
But never I gave
But you gave me your emptiness
And now take to my grave
Never I ask you
But never I gave
But you gave me your emptiness
And now take to my grave
So let this heart be still


Malo mi je lakše posli toga, ali zašto ljudi prije ne mislu na posljedice... i na to kako se izraziti na riječima...
Pomislim zašto misli na prošlost...Na koga...Na što... Kako da se ja osjećam poslije svega...
Toliko sam toga tila napisati...Svega se rišiti... Svake sumnje ali ne mogu...


You labeled me
I'll label you
So I dub the unforgiven


Živjeti ću na budućnosti... Za mene se više neće budućnost temeljiti na prošlosti.. Nadam se da ću uspjeti... Ne želi biti kao on...Kao oni....


Where do I take this pain of mine?
I run but it stays right by my side
So tear me open, pour me out
There's things inside that scream and shout
And the pain still hates me
So hold me, until it sleeps
..................................
So tell me why you've chosen me
Don't want your grip, don't want your greed
Don't want it
I'll tear you open, make you gone
No more can you hurt anyone
And the fear still shakes me
So hold me, until it sleeps







14:05 | Komentari (15) | Print | ^ |

petak, 22.02.2008.

Ring around the rosies...Pocket full of posies...Ashes, ashes....We all fall down

U ovom svijetu... nesretnom
Ko sretan može biti
Imaš sve a opet sretan nisi
Zbog čega?
Zašto?
uvijek postoji nešto to će pokvariti sve...
Uvijek postoji netko ko će ti uzeti sve
Ljubav...Smrt....
Dali da za to živim...
Kad za jednim i drugim patim
Za što da uopće živim
Kada nemam slobodu....
Ne smijem ni voljeti onog koga volim
Za koga da živim....
Samo za
Ljubav...i....Smrt
..............




14:14 | Komentari (22) | Print | ^ |

utorak, 19.02.2008.

You Shook Me All Night Long.... For BON SCOTT

Ovo je malo veči post zapravo moj najveći... ali pošto je godišnjica smrti.... Uglavno meni je ovo bia odličan pivač i još je...

Bon Scott
Ronald Belford Scott (09.07.1946. - 19.02.1980.), rođen u Škotskoj, sa šest godina obitelj mu emigrira u Australiju.

Odrasta u Perthu, uči svirati gajde ;D i bubnjeve i ima konstantne probleme u školi i sa zakonom... itd. Neki ga ne vole slušati jer im je zvučao prekreštavo, nekima AC/DC leži bolje s Brianom Johnsonom, ali jedno je sigurno: bez obzira na njegove glasovne mogućnosti i razuzdan životni put, imao je ono što fali mnogim glazbenicima... a to je karizma. Po meni ja mislim da je imao odličan glas....


"And I ain't too old to hurry
Cause I ain't too old to die
But I sure am hard to beat"




U Kirreimuiru je živio do svoje 6 godine. Sa svojom obitelji preselio se u Australiju. S 15 godina izbacili su ga iz škole u Perthu. Prvi bend zvao mu se The Spektors, a kasnije je osnovao The Valentines u kojem je svirao i George Young, brat Angusa i Malcolma. U Sydneyu upoznaje ekipu iz AC/DC-a. Glavni likovi u bendu bili su Angus i Malcom Young, a ostatak: Peter Clark - bubnjevi, Rob Bailey - bas i Dave Evans - vokal. Dave Evans, pod utjecajem tadašnjih glam & glitter pjevača, počeo je glumiti zvijezdu i oholo se ponašati prema bendu, pa su ga prgavi Škoti (Angus i Malcolm) izbacili iz benda. Na njegovo mjesto dolazi Bon Scott.
S grupom AC/DC snimio je 8 albuma i to su:
· 1974. - '74 Jailbreak
· 1975. - TNT
· 1976. - Dirty Deeds Done Dirt Cheap
· 1976. - High Voltage
· 1977. - Let There Be Rock
· 1978. - If You Want Blood
· 1978. - Powerage
· 1979. - Highway To Hell



Bon Scott bio je alkoholičar. Jedne noći (19.2.1980.) se napio i zaspao u prijateljevom autu u Londonu. Ugušio se od alkohola, a pronašli su ga mrtvog tek iduće jutro. Pokopan je u Australiji. Nakon njegove smrti AC/DC su mu posvetili pjesmu "You shook me all night long". Ima još toerija kako je umro ali izgleda da je ova točna.

She was a fast machine,
She kept her motor clean,
She was the best damn woman that I ever seen,

She had sightless eyes,
Telling me no lies,
Knockin' me out with those American thighs,

Taking more than her share,
Had me fighting for air,
She told me to come, but I was already there,

'Cause the walls started shaking,
The earth was quaking,
My mind was achin',
And we were makin' it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long.

Working double time on the seduction line,
She was one of a kind,
She's just mine all mine,

Wanted no applause,
It's just another cause,
Made a meal out of me, and come back for more,

Tried to cool me down,
To take another round,
Now I'm back in the ring to take another swing,

But the walls were shaking,
The earth was quaking,
My mind was aching,
And we were making it and you...

Shook me all night long,
Yeah you, shook me all night long,
Knocked me out, I said you
Shook me all night long,
Had me shaking and you,
Shook me all night long,
Had me shaking,
Well you shook me...

You really shook me and YOU!
Shook me all night long,
Aaaaahaaaahaaaah You...
Shook me all night long,
Yeah yeah you,
Shook me all night long,
You really got me and you,
Shook me all night long,
Yeah you shook me,
Yeah you shook me,
All night long.

Ulica u kojoj je umro...











Ova pisma je odlična i spot je posvečen svim elikim glazbenicima pa i njemu...

I can tell by the look in your eye
I can tell by the way you sigh
That you know I've been thinking of you
And you know what I want to do

Oh Jean, Oh Jean
Oh Jean, Oh Jean

When you smile I see stars in the sky
When you smile I see sunrise
And I know you've been thinking of me
And I know how you want it to be

Oh Jean, Oh Jean
Oh Jean, Oh Jean



I can tell by the things you say
I can tell that you know the way
And I know what you want me to do
Oh, I've got hearts and flowers for you

If you leave me you'll make me cry
When I think of you saying goodbye
Oh the sky turns to a deeper blue
That's, that's how I'd feel if I lost you

Jean, Oh Jean
Don't go and leave me
'Cause I love, I love you, I love you, don't leave me
It would make me cry, if you said goodbye
Don't go away Jean, don't you leave baby baby


R.I.P.
(09.07.1946. - 19.02.1980.)




11:53 | Komentari (19) | Print | ^ |

ponedjeljak, 18.02.2008.

LUD SAM ZA NJOM..PRIZNAJEM TO, LUD SAM ZA NJOM...NEZNAM KUD SA SOBOM

SjEnA





Vidiš me
Ali javiti se nećeš
Samo me ispod oka pogledaš
Da ja ne primjetim
Možda sam ja za tebe samo sjena
Osoba koja nema ni srce ni dušu
Koja nikad ne pati
Koja tebe nikad nije voljela…
Sjena, samo sjena u tvojim oćima,
U tvojim mislima…
Ali što sam u tvom srcu?!
Pitam se…
Zašto sam za tebe sjena?
Jesam li ti ikad što napravila,
Jesam li ja tebe povrijedila…
Pitam se bojiš li se možda
Osjećaja svojih…
Ali znam…
Kao sjena…
Tebi sam samo kao sjena…





12:00 | Komentari (7) | Print | ^ |

subota, 16.02.2008.

PiEcES

Neznam što da pišem pa ću staviti jedan spot i riči jer mi je pisma odlična...


I tried to be perfect
but nothing was worth it.
I don't believe it makes me real.
I thought it'd be easy
but no one believes me.
I meant all the things I said.

If you'd believe it's in my soul,
I'd say all the words that I know
just to see if it would show
that I'm trying to let you know
that I'm better off on my own.

This place is so empty.
My thoughts are so tempting.
I don't know how it got so bad.
Sometimes it's so crazy
but nothing can save me
but it's the only thing that I have.



If you'd believe it's in my soul,
I'd say all the words that I know
just to see if it would show
that I'm trying to let you know
that I'm better off on my own.

I tried to be perfect,
it just wasn't worthing.
Nothing could ever be so wrong.
It's hard to believe me.
It never gets easy.
I guess I knew that all along.

If you'd believe it's in my soul,
I'd say all the words that I know
just to see if it would show
that I'm trying to let you know
that I'm better off on my own.


16:18 | Komentari (12) | Print | ^ |

petak, 15.02.2008.

And at sweet night you are my own

Vidjela sam u tvojim očima
Neke čudne snove
Jedan čudan svijet
Bio si tako hladan
Kao led
Ležao si polumrtvo
Gledao me
Bešćutnim očima
Koje Su me gledale hladno
U tami
Nikog bilo nije
Samo ti i ja
Stislo me u prsima
Kad sam čula tvoje riječi
Dok je polako i dalje tekla krv
Niz tijelo tvoje
Sve je praznina
I nigdje nema nikoga
Samo moja sjena
Koja stoji iznad tvoga tijela
Dok mjesec obasjava
Niz lice suze teku
Gledajući tebe
Kako si i dalje prekrasan
Onim beskrajnim hodnicima
Ići ćemo zajedno
Dok nam smrt prilazi polako




13:02 | Komentari (14) | Print | ^ |

četvrtak, 14.02.2008.

Valentinovo... DAN ZALJUBLJENIH JE SVAKI DAN A NE SAMO NA VALENTINOVO

Evo danas valentinovo...
Pa sritno valentinovo svima koji su zaljubljeni sritno ili nesritno....
Ja san po prvi pu na valentinovo sritno zaljubljena pa je dobro iako mi dragi radi popodne pa se moran s prijateljicama opijati i na pizzu... ali i to paše jer cemo navečer kod njega pa..
Istina više bi volila da ne radi da sam s njim ali nema veze.....
I sretan imendan svima kojima je
Pa evo i dvi pisme za sve


Za nesretno zaljubljene.....


Valentine's Day - Linkin Park

My insides all turn to ash, so slow
And the waves inside collide, so cold
A black winter blew away, from sight
And how the darkness over days, that night

And the clouds above moved closer
Looking so dissatisfied
But the heartless wind kept blowing, blowing

I used to be my own protection, but not now
'Cause my path has lost direction, somehow
A black winter give away, from sight
And how the darkness over day, that night

And the clouds above moved closer
Looking so dissatisfied
And the ground below grew colder
As they put you down inside
But the heartless wind kept blowing, blowing

So now you're gone
And I was wrong
I never knew what it was like
To be alone....

On a Valentine's Day...On a Valentine's Day
On a Valentine's Day...On a Valentine's Day

On a Valentine's Day...On a Valentine's Day
[I used to be my own protection, but not now]
On a Valentine's Day...On a Valentine's Day
['Cause my mind has lost direction, somehow]
On a Valentine's Day...On a Valentine's Day
[I used to be my own protection, but not now]
On a Valentine's Day...On a Valentine's Day
['Cause my mind has lost direction, somehow]



Za neke nesretno zaljubljene, ostavljene itd....


Die Die My Darling - Metallica

Die, Die my Darling
Die, die, die my darling

Don't utter a single word
Die, die, die my darling
Just shut your pretty eyes
I'll be seeing you again
I'll be seeing you in Hell

Don't cry to me oh baby
Your future's in an oblong box
Don't cry to me oh baby
Should have seen it a-coming on
Don't cry to me oh baby
I don't know it was in your power
Don't cry to me oh baby
Dead-end girl for a dead-end guy
Don't cry to me oh baby

And now your life drains on that floor
Don't cry to me oh baby
Die, die, die my darling
Don't utter a single word
Die, die, die my darling

Just shut your pretty mouth
I'll be seeing you again
I'll be seeing you in Hell

Don't cry to me oh baby
Your future is in an oblong box
Don't cry to me oh baby
Should have seen the end a-coming on
Don't cry to me oh baby
I don't know it was in your power

Don't cry to me oh baby
Dead-end girl for a dead-end guy
Don't cry to me oh baby
Now your life drains on that floor

Don't cry to me oh baby
Die, die, die my darling
Don't utter a single word
Die, die, die my darling

Just shut your pretty mouth
I'll be seeing you again
I'll be seeing you in Hell

Die die die
Die die die
Die die die


A evo i za sretno zaljubljene...


Bill Medley & Jennifer Warner - I've Had Time Of My Life

Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
'Cause I've had the time of my life
And I owe it all to you

I've been waiting for so long
Now I've finally found someone
To stand by me
We saw the writing on the wall
As we felt this magical
Fantasy

Now with passion in our eyes
There's no way we could disguise it
Secretly
So we take each other's hand
'Cause we seem to understand
The urgency
Just remember

You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love because

I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you

Hey, baby

With my body and soul
I want you more than you'll ever know
So we'll just let it go
Don't be afraid to lose control, no
Yes I know what's on your mind
When you say, Stay with me tonight
Just remember

You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love because

I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you

But I've had the time of my life
And I've searched though
every open door
Till I found the truth
And I owe it all to you

Now I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you

I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you

'Couse I've had the time of my life
And I've searched though
every open door
Till I found the truth
And I owe it all to you..


12:21 | Komentari (1) | Print | ^ |

utorak, 12.02.2008.

OBIČNA LJUBAVNA PJESMA, OBIČNA LJUBAVNA STVAR... ŠTO KRAJA NEMA A NI POČETKA...



Da li u tvojim očima živim ja
Da li si me napokon zavolio...
Sve ove godine za tobom luda bila sam
Patila i gledala s drugima
Nekad jedva da bi mi pogled uzvratio
Ali uvijek sam te voljela
Napokon si moj
A ja tvoja
Više te ne trebam gledati s drugima
Sada te ljubim ja
Imali su me drugi u naručjima
Ali za tvojim sam se nadala
Kad bih te vidila
Znala bih da prema tebi nešto osjećam
Sada sam u to i sigurna....






16:14 | Komentari (11) | Print | ^ |

nedjelja, 10.02.2008.

AND I MOVING ON.....

Bori se za svoje ciljeve?!
Ne znam dali je to uopće moguće
Bar kod mene nije...
Uvijek kad pokušavam
Sve pođe naopako
Uvijek ono što želim
Iz dna duše to mi pobjegne,
Nesane,
Jednostavno izgubi se...
Ponekad bih voljela da me nema,
Da nisam živa i da nikad nisam ni postojala...
Što mi vrijedi ovaj život kad ne znam što hoću!
Tko me god nešto pita
moj je odgovor 'ne znam'
Iako nekad i znam ali mi nije toliko bitno
Da drugi znaju moje mišljenje
Zbog čega me onda napadaju,
Ne znam misliti svojom glavom
Pa ako im to smeta neka me pustu na miru.
Ja razmišljam
I onda kao da postajem netko drugi,
hladna, mrtva,
Kao da nisam ništa...
Samo praznina
Ali zašto uopće ovo pišem,
kome su važne moje misli, riječi,
Pjesme, razmišljanja i doživljaji...
Moji dodiri, poljubci..
Komu sam uopće važna ja?
Komu?
Ovo pišem jer sam zbunjena,
Neshvaćena...
Možda i ljuta
Ali sad će biti kao da ništa bilo nije
Kao da ovo nisam ni napisala..........










11:33 | Komentari (14) | Print | ^ |

subota, 09.02.2008.

AnYwHeRe and GONE WITH THE SIN

Ovo mi je jedna od najdražih pisma.. Kada san ju čula prvi put odma mi se svidila...



Dear my love, haven't you wanted to be with me
And dear my love, haven't you longed to be free
I can't keep pretending that I don't even know you
And at sweet night, you are my own
Take my hand

We're leaving here tonight
There's no need to tell anyone
They'd only hold us down
So by the morning's light
We'll be half way to anywhere
Where love is more than just your name

I have dreamt of a place for you and I
No one knows who we are there
All I want is to give my life only to you
I've dreamt so long I cannot dream anymore
Let's run away, I'll take you there

We're leaving here tonight
There's no need to tell anyone
They'd only hold us down
So by the morning's light
We'll be half way to anywhere
Where no one needs a reason

Forget this life
Come with me
Don't look back you're safe now
Unlock your heart
Drop your guard
No one's left to stop you

Forget this life
Come with me
Don't look back you're safe now
Unlock your heart
Drop your guard
No one's left to stop you now

We're leaving here tonight
There's no need to tell anyone
They'd only hold us down
So by the morning's light
We'll be half way to anywhere
Where love is more than just your name




Ova pisam mi je odavna odlična, najdraža mi je... Čula san ju kad nisan slušala ovu vrstu muzike ali mi je isto bila odlična i ostala mi je...



I love your skin oh so white
I love your touch cold as ice
And I love every single tear you cry
I just love the way you're losing your life

Oh, my Baby, how beautiful you are
Oh, my Darling, completely torn apart
You're gone with the sin my baby
and beautiful you are
So gone with the sin my darling

I adore the despair in your eyes
I worship your lips once red as wine
I crave for your scent sending shivers down my spine
I just love the way you're running out of life

Oh,my Baby how beautiful you are
Oh,my Darling completely torn apart
You're gone with the sin my baby
and beautiful you are
So gone with the sin my darling

Oh,my Baby how beautiful you are
Oh,my Darling completely torn apart
You're gone with the sin my baby
and beatuful you are
So gone with the sin my darling


15:13 | Komentari (7) | Print | ^ |

A LONELY LIFE WHERE NO ONE UNDERSTENDS YOU...BUT DON'T GIVE UP BECAUSE THE MUSIC DO

Što je stvarnost??
Ja kao da samo sanjam....
Sanjam a vrijeme teče...
Polako....
A ja sam željela da sam sa njim...
I da nikad ne odem....
Željela sam vidjeti njegove sne...
Dali su tamni kao moji....
Da li u njima sanja krv....
Što bi drugi htjeli??
Da sam sretna u ovom životu...
U životu koji je tako depresivan,
Mračan...
Pun glupih ljudi...
Koji ne razumiju nijedan smisao...
Ali za mene jedino život nema smisao...
Alkohol, droga, sex....
Zar je samo to važno...
Ja zapravo ne znam što je važno....
Ja ću samo sanjati...
Sanjat ću u ovim pjesmama...
Sanjati ću o nekom životu....
Životu gdje nema površnih ljudi...
Gdje postojim i ja...
Gdje postoju ljudi koji su drukčiji...




13:23 | Komentari (5) | Print | ^ |

Tumba........... neke slike

Evo malo slika, a pisma je tek tako.....

Kad stanje stvari slomi
Naša izmrcvarena tijela




Mi se odreknemo jela
Al se ne odričemo pića




I onda gledamo na sve to
Kao na odvratnu torturu





I naručujemo turu alkohola

Dobro nam je tumba
Dobro nam je tumba
Dobro nam je tumbamo se nizbrdo




A život teče dalje



I sve će ovo jednom proći
Zato zabrinute oči
Nasmijavamo vinom









A šta češ sve nam se to gadi
Netko ima, a netko nema




I zato umjesto problema




Dajte alkohola




Dobro nam je ..




Dobro nam je tumba
Dobro nam je tumba
Dobro nam je tumbamo se nizbrdo




Dobro nam je tumba
Dobro nam je tumba
Dobro nam je tumbamo se nizbrdo


To je za sada to....
možda napišem di koji post samo kad dobijem ideju..
valjda je ovo dobro ispalo bar znam da se niko neće ljutiti jer ti koji bi se ljutili ne znaju za blog


12:22 | Komentari (3) | Print | ^ |

petak, 08.02.2008.

ŽELIŠ LI....?

Da li želiš da odemo
Na mjesto gdje nas nitko nezna
Gdje ćemo biti stranci
Gdje nitko neće biti da mari
Za nas
Želiš li da smo daleko od svih
DA se ne brineš kad me poljubiš
Kad me dotakneš
Ili zagrliš
Želiš li da smo zajedno
Kad dan sviće
A tama nestaje
Želiš li da smo sami
Da nam nitko ne brani
Što se volimo
Samo mi reci
Želiš li....




20:11 | Komentari (9) | Print | ^ |

samo nešto

iskreno neznam što da pišem.. nemam baš inspiracije, ni vrimena nisam sto godin bila za kompjuterom...
iman samo pisme nove ali mi se neda prepisivati pa ću drugi put staviti....
pisati cu drugi dan, možda sutra kad budem imala o čemu


13:34 | Komentari (8) | Print | ^ |

subota, 02.02.2008.

STANDING IN THE DARK





I'M STANDING IN THE DARK
I THINK ABOUT YOU RIGHT NOW
I CAN'T PRETEND THIS IS THE WAY
HOW TO FORGET YOU…
LOVE IS SO BLIND…
AND I CAN'T SEE!!!
LET ME TAKE MY LIFE BACK
I CAN'T SEE ANYBODY…
I'M JUST STANDING IN THE DARK…
….ALONE…
WHERE YOU LEFT ME…
NEVER WIN FIRST PLACE
I CAN'T DO NOTHING RIGHT
PLEASE GIVE ME SOMETHING
TOO LONG I'VE CRY
AND I WONNA REST….
PLEASE GET ME OUTTA HERE
NOBODY CAN HEAR ME..
AND I'M STANDING HEAR…
IN THE DARK WHERE YOU LEFT ME…
…ALL ALONE…
NOW I'M SO TIRED BEING HERE…
I DON'T WONNA CRY…
DO YOU WONNA TRY AGAIN …WITH ME…
DON'T PLAY WITH MY HEART
I WONNA GO…SOMEWHERE…
GO AWAY FROM THIS PLACE
THAT IS MY PREROGATIVE!
I CAN'T MAKE IT ON MY OWN
JUST PRETEND THAT I FORGET YOU…
I LOSE MY BREATH WHEN I SEE YOU…
LIKE A FIRST TIME…
BUT I MUST FORGOT ABOUT YOU
… AND THIS PLACE…
DARK AND SCARY…
WHERE YOU KISSED ME…
FOR THE FIRST TIME
WHERE YOU LEFT ME ….
…ALL ALONE…




13:23 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.