nedjelja, 10.02.2008.

AND I MOVING ON.....

Bori se za svoje ciljeve?!
Ne znam dali je to uopće moguće
Bar kod mene nije...
Uvijek kad pokušavam
Sve pođe naopako
Uvijek ono što želim
Iz dna duše to mi pobjegne,
Nesane,
Jednostavno izgubi se...
Ponekad bih voljela da me nema,
Da nisam živa i da nikad nisam ni postojala...
Što mi vrijedi ovaj život kad ne znam što hoću!
Tko me god nešto pita
moj je odgovor 'ne znam'
Iako nekad i znam ali mi nije toliko bitno
Da drugi znaju moje mišljenje
Zbog čega me onda napadaju,
Ne znam misliti svojom glavom
Pa ako im to smeta neka me pustu na miru.
Ja razmišljam
I onda kao da postajem netko drugi,
hladna, mrtva,
Kao da nisam ništa...
Samo praznina
Ali zašto uopće ovo pišem,
kome su važne moje misli, riječi,
Pjesme, razmišljanja i doživljaji...
Moji dodiri, poljubci..
Komu sam uopće važna ja?
Komu?
Ovo pišem jer sam zbunjena,
Neshvaćena...
Možda i ljuta
Ali sad će biti kao da ništa bilo nije
Kao da ovo nisam ni napisala..........










11:33 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.