meki uvez (realizam 1.)

20 studeni 2013

 photo photography-books-for-beginners_zpsb197d18f.jpg

(jao)
pogledi se gledaju.
opet!
hrana za dusu im je znoj.
posuseni znoj. moj,
dok u kuhinji vadim ostar noz.

vrijeme je.
ovog trenutka cu crknuti.
(zaprave)

kukavički.
ali unaprijed jasno.
tako ste i zasluzili da bude.
realno.

jer sto se tiče mene...
tko li je cvrčak, tko li je prvak.
recite i drugima.
ja svoje kurvansko meso
nisam stitila 30 godina.
mozete ga posluziti odmah.

dobar tek pičke.



točka

16 studeni 2013

osobita,
moja potrebo da zaspim.
da bolim,
kad već ne mogu sanjati
ono što bi htjela ti.
usno.
moja, pritajena.
noćiš pod ovim
silovanim svodom
i
igrajući se borama
drvenog stvora,
šutiš,
svaki put
kad se probudiš.
znam.
u vrijeme kad pljušti
niz kapke
ranjenog junaka,
ovom našem jutru
nikad ne bi rekla
da ti je žao.
ti šutke,
kao mlaz besmrtnosti
budiš nas iz sna,
i čupaš
kamenja iz suza.
tvoje usne
umivaju
jad i riječi,
i nitko više.

"zaslužila si,
da čujem kad
mi kažeš,
budna si.
i pričaš mi,
kako si lijepa.
da mi kažeš
na koga sličiš,
prstom pokazujući,
da ga ne probudimo."



(S posvetom djevojčici. Bila je premalena da bi imala ime. I njezinom tati.)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>