30

četvrtak

listopad

2008

FOREVER YOURS

Previše ljubavi u meni,
previše puta zatvorene oči,
što je to u mom srcu što nastavlja hodati usamljeno,
otkud ova konstantna težnja za tobom,
otkud ove neoprane slike zauvijek izgubljene?

Tko će mi reći kada bude pekasno,
tko će mi reći i one ružne vijesti,
kada ne budem ni slutila da nešto nije u redu,
tko će biti uz mene noćas
ako to nisi ti?
Tko će me podići kada padnem,
tko će dići slušalicu kada nazovem,
kome ću ispričati svoje snove,
kome neće zasmetati kad zavrištim iz duše?
Tko će me pridržati kad zadrhtim,
tko će mi doći kada se slomim,
tko će vidjeti ovaj raj u meni i oko mene,
tko će biti uz mene noćas,
ako to nisi ti?

Previše ljubavi u meni,
čak i nakon svih tvojih odlazaka,
moje vrijeme će tek doći,
jednog dana,
da bi mogla biti zauvijek tvoja.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.