01

subota

ožujak

2008

I WILL BE GOOD

Nadala sam se da ćemo izliječiti jedno drugo
Nadala sam se da ćemo ozlijediti jedno drugo
Nadala sam se da ćemo izazvati jedno drugo
Nadala sam se da ćemo uništiti jedno drugo
Nadala sam se da ćemo plesati jedno s drugim
Nadala sam se da ćemo se smijati zajedno
Nadala sam se da ćemo biti bolji od drugih

No ti si se nekako izgubio uz put
Moja ti ljubav nije bila dovoljna

I što reći na kraju?
Da ću biti dobra
i da ću biti dobro...
kada?
kako?
kad žudim za tobom,
za onim slatkim nemirom dok idem k tebi,
gladna vlažnih poljubaca,
sa onim potmulim udaranjem u stomaku,
sa onim stezanjem u grlu
i željom da budem tvoja
samo tvoja...

Biti ću dobra
i biti ću prekrasna
i da,
jednog dana...biti ću dobro...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.