četvrtak, 02.02.2017.

Život nije bajka

Sve ove Disneyeve bajke ne štete samo djevojčicama kojima ih pričamo, štete i dječacima. Dok djevojčice čekaju princa na bijelom konju, i najčešće dobiju magarca (čak ni konja), dječaci misle da su prinčevi na bijelom konju koji trebaju naći princezu.
xy broj puta u životu sam srela takve dječake koji misle da me moraju spasiti od zle vještice, osloboditi me iz tornja, poljubiti me da se probudim... ali ne, ja sam kraljica, a ne princeza. Mene ne treba spašavati, sa mnom treba živjeti i vladati kraljevstvom. Dječaci zabriju da smo mi samo njih čekale, da nismo ništa pametno radile u životu i, zapravo, dok njih nismo upoznale nismo ni imale život, i sad bi im se trebale klanjati i slušati njihove želje, jer, oni su došli, oni su nas pronašli... bljuv! Dečko, probudi se, ne živiš u bajci. Danas svaka osoba ima svoju prošlost, sadašnjost i budućnost, prihvati to ili prošeći.
Tako da i djevojčice i dječaci jednako nadrapaju. One dobre čekaju prinčeve, a oni dobri dobiju vještice (koje možda nekad jesu bile princeze, ali svašta se dogodilo između).
Ima i još jedna stvar koja mi nije jasna. Kad se nađem na nekom obiteljskom skupu i onda me pitaju gdje mi je druga polovica eek Hej? Halo? nono Kakva druga polovica, ja nisam na polovice, ja sam jedna cjelovita osoba, u jednom dijelu. Isto tako trebam čovjeka koji je jedan, a ne polovica koja traži drugu polovicu. tako da budemo dvoje u vezi, u zajednici, nazovi to kako hoćeš, dva tijela i jedan život (zajednički, po mogućnosti, inače nema smisla). E, to je onda bajka... smokin

wavewave

- 16:40 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2017  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

čudan je naš Bog
što ga udaramo više
pljujemo
izrugujemo i
guramo od sebe
On nas grli jače


Nije siromašan onaj koji ima malo,
nego onaj koji želi više
Nije važno da više imaš,
nego da manje trebaš


FREEDOM is just another way for nothing left to lose!!

NIKAD SI NEMOJ DOPUSTITI DA RADIŠ ONO ŠTO NE VOLIŠ!!thumbup

Sretan i mudar je onaj tko izjutra, kad se budi, veli: ''Danas želim biti bolji nego jučer!!'' Fenelon

Gdje nam je dokaz da naše 'ja' traje, da smo 'mi' još uvijek trajno i neprekidno 'mi'? Gdje nam je zapravo mjera? Filip Latinovicz


pjesmuljak

Prije svega, najljepša ženo,
izvini što čestitku dobivaš šutke.
Jer ovu pjesmu ne čuješ odista,
dobit ćeš barem sanjive trenutke
na dar.

"Zar?
Sanjive trenutke? Objasni malo.
Nisam shvatila."

"Pročitah ovlaš, uostalom.
Netom sam se vratila."


Eto, draga Kiki, moga objašnjenja
zašto ti poklanjam nešto tako sitno.
Čovjek je splet iluzija i sanja,
pa to što dobivaš i nije jako bitno.

Te lažne riječi što izviru iz mene
iskrenost su, ali ne na papiru.
Tek svijetli nad pjesmom značenje pravo,
a slova u tami nijemo umiru.


Eto, oduljih uvod,
tek da stvarima dam miris i boju.
A sada, najvažniji dio pjesme.
Čestitku pravu evo ti tvoju.



Sretan rođendan, zanosni cvijete
koji danas odrasta u ženu.
Desetog drugog osamdeset pete
tek malen, krhak pupoljak se prenu
na Suncu.

A danas, ljubica procva u svom sjaju.
Miris ljupki kao plamen vatre.
Na vrhu brijega, ponosno se diči
što za njome i pjesnici snatre.

Sretan rođendan, zemaljska sireno.
Rascvjetala se makar nebrojeno puta.
A onda kada vratiš se u vodu,

natrag svojim korijenima, sebi
znaj da nikad nećeš moć zalutat,
jer korijen tog cvijeta raste u slobodu.