Erotske priče | Erotika | Seksi priče | Nove priče

petak, 01.04.2016.

Moj mator iz Amerike



Moja drugarica Steph, njen tata David, njeni mama i mladji brat dosli da me posete prvi put od kako sam na akademiji u Moskvi. Nismo se bili videli od avgusta i bas su mi svi nekako nedostajali, narocito David, moja jedina „ljubav“ ako se to moze tako nazvati. Navlazila sam cim sam ga videla na aerodromu i jedva sam cekala da nadoknadimo prethodna tri meseca, iako smo oboje znali da ce to biti tesko izvodljivo.

Iznajmili su jedan poveci apartman blizu internata u kojem ja zivim i prvi dani su protekli u upoznavanju grada, tako da David i ja nismo bas imali prilike da budemo nasamo do jednog dana kada mi je poslao poruku.... PROČITAJ CJELU PRIČU

Oznake: erotske-price, nove price, istinite erotske price, seks-price, pusica, pusa, 2016

- 18:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.