utorak, 04.04.2017.

....umjetnost na pločniku....

.... "kad čovjek prestane maštati i izgubi sposobnost igranja, fizički je opasan za sve druge"... ne mogu nikako pronaći odakle mi je došao ovaj citat i tko ga je rekao...




...ali toliko je ljepote u crtanju kredicama po betonskim pločama Trafalgar Squara ....toliko je pozitivnih vibracija oko uličnih umjetnika...ozbiljan je to rad, pa su ozbiljni i promatrači koji čekaju da vide krajni rezultat....



....da ti dođe da sam uzmeš kredicu u ruke .... klekneš...i počneš crtat...



.... imam ja krede...poklonila mi ih je Kvadrica .....samo što se nikad nisam usudila crtat s njima... čuvam ih, još su tu ...uvijek negdje pri ruci...samo što se ne priliči ženi u mojim godinama da crta okolo, a nikako da uhvatim neko dijete da ga "iskoristim" za takvu igru....

....tada uočim tipa koji je crtao zastave iz cijelog svijeta.... ljudi bi stali, slikali se kraj svoje zastave i ostavili bi na njoj funtu-dvi...



....gledamo ih, nigdje naše.... dođem do praznog mjesta i stavim nešto funti i kažem "Ovdje će bit Hrvatska zastava" .... al on nije baš znao kako izgleda.... vadim svoju slike ispod zastave...i momak započne...



....tumačile smo mu svaku crtu....svaku kockicu...omjere....



...kontrolirale svaki pokret ....iako mi se povremeno činilo čudno zašto krivo crta.... ne shvaćajući da bijela boja mora ostat čista....



....prilazili su nam ljudi....raspitivali se čiju zastavu crta....gdje je Hrvatska... a momak je bio sretan da je u centru pozornosti....



.... ovo više nije igra... sad smo svi u ozbiljnim razgovorima, dok zastava polako poprima svoj oblik....



...bogme momak ima dobro zapažanje....i upita "koje su boje roščići?" .... "plave" ...."ops...plavo na crveno, zeznili smo".... "nismo! Stavit ćemo funte umjesto njih!"

....i zato....



....samo nemojte da čarapa bude smrdljiva.... :-P



- 22:44 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>