The ultimate best of :)






kao što rekoh, best of blogova po vlastitom izboru :D





Black Dog
"hey, hey, maaaama, say the way you mooooouveeeee....


aristonov innuendo
lik s forumčeka, voli filozofiranje i rebarca :)


Lizard Queen
is there everybody in? the ceremony is about to begin :)


Forsaken Vampire..ovaj...ahven:)
heh, let it bleeeeeeeeeeeeeeeed......


r e b e l
to be a rock and not to roll :) još jedan od braće rockera :D


keep on rockin' :D...
još jedan supermegaodličan blogce, molim obavezno posjetiti :D


Music is your only friend...until the end
..this is the end... my beautiful friend....


Sign on the wall
To be a rock and not to roll...


Every day I had the blues...
još jedan muzički blog, konkretnije, blues. Eto.. :)


the battle of evermore
another led zepp freak :D


¤ Trapped inside this Octavarium ¤
Dream Theater.... so, just dream on ;)









Životno pravilo



"Živi brzo, umri mlad i budi lijep leš"










Dante's Inferno test






































Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Pink Floyd
...Learning To Fly...






Into the distance, a ribbon of black
Stretched to the point of no turning back
A flight of fancy on a windswept field
Standing alone my senses reeled
A fatal attraction holding me fast, how
Can I escape this irresistible grasp?

Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, i

Ice is forming on the tips of my wings
Unheeded warnings, I thought I thought of everything
No navigator to guide my way home
Unladened, empty and turned to stone

A soul in tension that’s learning to fly
Condition grounded but determined to try
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I


Above the planet on a wing and a prayer,
My grubby halo, a vapour trail in the empty air,
Across the clouds I see my shadow fly
Out of the corner of my watering eye
A dream unthreatened by the morning light
Could blow this soul right through the roof of the night

There’s no sensation to compare with this
Suspended animation, a state of bliss
Can’t keep my eyes from the circling skies
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I













23.09.2005., petak


Je li ljubav samo bljutava kaša??!!??



I tako...this is the end, my beautiful friend. Kraj tjedna. Kraj jedne veze. Svakog se dana dešavaju različite situacije, neke dobre, a neke malo manje dobre. A i ima i onih kojih se ne želimo sjecati. Nikada više. Neke zbilja nemaju izlaza, ali ponekad se još nazre tracak svjetla u tunelu. Isto tako se naši ljubljeni prema nama katkada ponašaju kao da smo totalne bezveznjakuše, a da se ne sjete da su nas još jučer obasipali komplimentima na račun našeg izgleda ili ponašanja i slicno.
Tako tipicno!
U zadnjihj par mjeseci to više nije bilo to....ona razdvojenost nas je ubla.....oboje. A i umorile su me sve one svađe, tako beznacajne ali ipak su mi oduzele toliko energije. Nitko ne zaslužuje " love - hate" tretman ,pa bolje da sam to prekinula dok nebude prekasno. Majke mi, bilo je momenata kad sam mislila da cem izludjeti ili iskociti iz kože od muke. Što mi to treba.
I tako.... došli smo kraja jednog poglavlja, ali,nadam se, ne i price :)Rastali smo se u relativno prijateljskom ozracju, bez neke teške patetike, uvreda i slično, prerasla sam to. Davno.

np Sonata Arctica - Letter To Dana

U školi sam danas bila sva hiperaktivna, što je izludio profesore:) Jedva sam docekala veliki odmor da se napricam s frendicama....Isse, osjecala sma se kao da se tjednima nisam smijala, zato još imam grceve od napadaja smijeha kaj je moja mala Petra imala biserne trenutke :D Poslije smo se ubijale u kolacima i tracale cijeli muški rod, nabacile koji urok :D , sušale muziku i tako sam nekako uspjela prevaladati onaj neki smiješni osjecaj krivnje, ma blje. Upsjela sam skinut ona prokleti Poison tak da sad sam stafim CD i derem s njima ....aaa, blago meni :D



- [20:46] - Komentari (10) - Print - # -











14.09.2005., srijeda


Train of thoughts ili ti random misli nabacane na brzinu ;)



I tako....prošao još jedan dan, i mislim da sam mrtva :)
Natovarih si tonu aktifnosti tak da je to malo šok za mene ljenčinu al eto, all in all sve je to rokenroll :D
Našla sam neke stare dnevnike danas, pa prolistah malo. Heheh, kako sam se samo nasmijala! Možda je i istina da problemi s vremenom postaju manje strašni ili je to zato kaj ih zamjene novi, neznam, ali kad sa ovog sadašnjeg aspekta gledam na to zbilja mi se sve čini manje komplicirano...neznam, al bilo mi je i na neki način slatko čitati sve one papiriće s porukicama kaj sam se s frendicama dopisivala za vrijeme nastave, LOL! Eeeeee.....to su bila vremena. Nije da žalim, baš naprotiv. Tako sam došla i do dnefnika novijeg datuma, i to što me šokiralo bilo je, ajme mene pa kud sam se već stigla toliko promjeniti u pol godine??!?? Ono, WTF? Kao da to nisam pisala ja vec netko drugi...ne prepoznajem se.
Heh, kako bi Bob Dylan rekao, "The times, they are a-changin" .....
Yeey, jucer sam malo petljala oko gitare, ak niste znali u fazi sam skladanja ode (dedicated to my infernal majesty:D), trince mi je lyricse napisala.... *mah,mah, hugs* Totalno je cool, ima više bijesnih riffova u stilu Purplea i nekih Cooper fora...mhm...mali Ringo (maconja junior) se upravo pokušava popest uz nogu mi, ma lud je...to je valjda od mene prešlo :D
*Zzzzijef*



- [23:06] - Komentari (11) - Print - # -











11.09.2005., nedjelja


Johnny B. (07.2002. - 09.2005.) R.I.P



what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt


:'(

Još jedna od stvari koje moram naučiti, noisti se s gubitkom.
Ovo je zbijla previše.
Ko prokleto, majke mi.
Prije dva mjeseca ode prijatelj, sad maconja.
Pitam se tko je sljedeci.


* Rest in peace.
Nadam se da je sada na nekom boljem mjestu...... *

Miaw :'(



- [13:40] - Komentari (6) - Print - # -











08.09.2005., četvrtak


Kontrašpijunaža :)



Evo još jedne zanimjive pojave u mom susjedstvu. "The Kontrašpijunaža" kako bi rijecnik, koji sam osobno sastavila, rekao. O cemu se radi. Prva stvar, u mom kvartu ništa nije normalno, pocevši od sebe pa do neobicnih navika susjeda. Prava istina je da me vecina susjeda mrzi, što i nije cudno jer 99.9.% susjeda su pseudopobožne bakice a ovo ostalo suicidalni frikovi. Ali istina je da zapravo mrze moju muziku. Stoka :o) Neeego. Najbolje su mi bakice. Svaka djeuje ispod svog prozora i promatra kaj se dešava, tko je s kime, kak je obucen, kojom stranom ceste hoda - jer valjda vjeruju da to sve nešto govori o sobi,jel li, i onda sve to prepricavaju uz kavu, kad pretresu sve sapunice i sprovode. Meni je u cjeloj toj prici totalno žalosno to kako neki ljudi nemaju ispunjen život pa kontroliraju tudi. Prestrašno. Nije ni cudo kaj imam aritmije svaki put kad prolazim i pitam se tko sad cuci na straži pod roletom. Meni je to sve zarpavo urnebesno zabavno, i do svih njih mi je stalo tek nešto manje nego do lanjskog snijega i zahvalana sam svim olimpijskim bogovima kaj me zaobilaze u širokom luku :o)
Kako ono....I don't give a fuck if you hate me :D



- [14:29] - Komentari (9) - Print - # -











05.09.2005., ponedjeljak


On The Road Again



Ne osjcam noge vise, majke mi. Do sad sam zganjala knjige, ali kao i obicno, nebudem sve skupila sve do negdje 15-og. Tak je svake godine pa kaj se onda čudim. Eeeee. Kaj sam skužila neki "the reunion" fenomen, povezan as početkom nastave kada smoprisiljeni ponovo se vratiti u klupe među uglavnom iste ljude i tu i tamo kojeg novog profesora. Zamiljivo je kako nakon dva i pol mjeseca prazika ti neki ljudi počnu nedostjat, i što se više približava prvi dan nastave misliš kak su svi oni zapavo kul. Nema veze kaj ih ostatak godine proglašavaš seljacima, asocijalnim diletantima i inim lijepim imenima ili čak ne razgovaraš s pola njih - na kraju ispada da bez njih nemožeš. I onda dođe taj famozni dan, svi si padate u zagrljaj sve dok si ponovo ne dosasdite. Dakle u prosjeku dva tjedna. Onda prestaje sva "ljubav" i počinje iz opčetka ta pseudomržnja i nesnošljivost I tako nikada kraja.
Što se iz ovoga dade zaključiti?
Da bi školska godian trebala trajati dva tjedna.
A možda i manje.
Ovisi od slučaja do slučaja.



- [14:12] - Komentari (9) - Print - # -











04.09.2005., nedjelja


Sabbath Bloody Sabbath



Mrzim nedjelju. Neznam zasto mi je taj dan, otkad znam za sebe, ko proklet. Nikad neznam kaj bi sa sobom, nedjeljom. Zanimljiva je pojava da upravo nedjeljom na svih 29 programa se prikazuju niskodudžetne sapunice španjolskog govornog podrucja,ili poljoprivredne emisije. Neznam šta je gore. Jadni Juan ili tuca koja je uništila papriku. Blje. Ali u zadnje vrijeme mi je totalno kul, ta nedjelja. Spavanje do podneva, lupanje po đitri onda navecer na probu s Straightjacketsima. To je inace bend mog starog, vjezbaju u mojoj garazi. Yey, druzim se sa slafnima :D, LOL. Danas sam bila posebno inspirirana. Jadni svi oni koji su se nasli u radijusu od 3 km, jer sam interpretirala Immigrante od Zeppelinofa. AaaaAaaaAaaaa. Grga (ili ti master of the guitars :D) mi je posudil elektricnu za Paranoid, majke mi, skoro sam pobjegla s njom over the hills and far away :D Tako da danas i nije bilo tako strasno, naprotif. Totalno kul dan. Al sutra ce bit veselo ujutro. Opet cem srest one svoje reptile iz skole, weeee :D



- [23:41] - Komentari (1) - Print - # -











01.09.2005., četvrtak


I'm on highway to hell...



Ma blje. Ovih dana k'o da mi je kišni oblak iznad glave. Sama cinjenica da mi je ostalo još tjedan dana slobode tragedija je sama za sebe, sad još i ovo sve. A fak. Totalno mi je bed. Mali Marin mi užasno fali...to sam osvijestila tek nedavno, jer više mi nije do samozavaravanja. Tek sad skužih koliko mi zapravo nedostaje, dešavaju mi se pravi mali flashbackovi naših izlazaka, ludiranja, svirki...i sprovod od kojeg pamtim samo da sam se pošteno pobjuvala i da su Show Must Go On svirali. A buu. Valjda je istina ono kaj Meideni vele, Only The Good Die Young :(

Ali ipak....tješim se da sad negdje rame uz rame s Hendrixom, Bonhamom i ostalom bagrom dere po gitari, pjefa Highway To Hell i tulumari stalno :o)



- [13:02] - Komentari (8) - Print - # -







<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>