..take me as i am.. i ne zajebavaj..

petak, 19.05.2006.

...kako sve ode u sekundi...

MRZIM DANAŠNJI DAN!
grozno, ne znam kad mi je bilo lošije i tako sve sjebano.
- jutros sam se tuširala (ko bi reko ;) i opet mi je pala ona kao zavjesa za kadu. i ja sad tako mokra i skliska stanem na kadu da zakačim to i naravno padnem!
- prala sam i kosu, ali mi fen crko, pa sam išla s vlažnom kosom u školu (danas je inače bilo prohladno vani).
- još se nešto bilo recimo "dogodilo" tako da sam bila jako, jako ubedirana nononononono
- dečko mi maturant, danas je norijada i mob mu je ugašen. znam da je vjerojatno pijan, ali može biti svašta.
- u razredu nas je bilo 10-tak, od nas 29. hrv smo imali 3 sata danas i pitala je! a oni koji su trebali odgovarati (jer pita po datumima) nisu bili u školi. i tako fino me pita da mi neku trojčicu i kaže da ću imati 4 na kraju (iako imam sve ostale 5!!). to znači da neću moći proći s 5 (treba mi samo ta ocjena iz hrv) i to još dalje znači da će mi moji cijelo ljeto srat.
- zatim me stomak počeo jako boljeti i nije mi bilo dobro
- zatim idemo kući i kiša počne padati. bilo mi je svejedno jer ionako sam ko pokisla cijeli dan. ali mi nije svejedno kad uđem u bus, u onu gužvaru, i stanem točno ispod onog otvora na stropu koji je bio otvoren i kiša je padala na mene u busu!!! taj kao otvor se nije mogao zatvoriti - jedan ljubazan dečko je upro svom snagom . nije moglo.
- zatim vidim najbolju prijateljicu koju nisam vidjela mislim neka dva tjedna i prilazi mi sa suzama na licu - dečko joj je imao prometnu i ne zna šta je s njim. opalio je autom u plinski sandučić i počelo je goriti.. i auto i kuća valjda ... koma. i dođem kući i mama mi kaže da je na vijestim čula nešto što ja njoj ne mogu reći. mogu je samo tješiti da će mu biti bolje i da pokuša biti koliko-toliko optimistična... ...kako sve ode u sekundi...
- sve sjebano i još sam ja danas takva kakva jesam. ali nadam se da će već sa sutrašnjim danom sve biti bolje rolleyes

p.s.- pero hvala... valjda znaš zašto...

- 22:28 - reci svoje mišljenje (11) - ne troši papir - # taraba