ponedjeljak, 14.05.2007.

Sretan mi rođendan...

..., 15. k tome. Baš čudno. Ja da imam 15. Uopće ne osjećam promjenu. Niti bih trebao, uostalom. Ma. Baljezgam ponovo. Moram se ić spremat za školu, al piše mi (znam, jedan od jako rijetkih trenutaka) tako da moram pisati. Uglavnom. U školi mi je danas bilo.... pospano. Tj. ja sam bio pospan. Premda mi je tipa rođendan, meni se spavalo (ok, 3 puta ponavljam istu stvar.... OKP?). I tako, kupih bombone za razred i sl. Ok je bilo. I da, 3 iz matematike, ispravak nečega. Sramota.
U nedjelju su došle k nama, bez nekog posebnog razloga, susjeda mi Lidija (koju sam prvi put u životu vidio, a živi 20m od mene) i teta joj Olga iz Vukovarske ulice. Olga je jako zanimljiva! Proputovala je cijeli svijet, od Kine preko Rusije do Kanade i SAD-a. Govori najmanje 3 strana jezika (tečno). Jako je zanimljiva, pričali smo o svemu, spržio sam joj Eurosong ovogodišnji te ona reče kako mi je vječna dužnica. Jako cool žena. Ima oko 60 g. Ah!
U petak bijasmo Ivanović i ja na Dojdi, osmaš! Glumismo osmaše s rasponom bodova za upis od 37 do 53, ovisi od škole do škole. Zaključili smo da Nadbiskupska ima najbolje izlagače, k tome i najpristojnije, te da bismo se u nju upisali ako bismo bili 8. razred. Da. Čitam u novinama kako ih neka žena hoće tužit. Ah! Ugl, on si je kupio mini pojačalo za gitaru i sl.
Da. Eurosong. Super pjesme, zaista. Napokon je pobijedila dobra pjesma. Ne nešto tipa Ukrajina. Ubitačno, Eurosong ispada sprdačina s takvim pjesmama. Ugl, Andora i Finska su mi još bile super. A ni naši susjedi, znači sve FYR te Mađarska nisu bile loše. Da.
I tako..... Razmišljajući što sam napravio u ovih 15 godina života, zaključujem....... Ne zaključujem. Puno toga, valjda. Donesoh razne odluke za ovu godinu.... Ne znam hoći li ih se pridržavati.... Nadam se da hoću.... I uglavnom, završavam post ovaj put jednim citatom (ooooooo, znaaaaaaam......), kojeg izreče Vrana u Malim Titanima: "Na kraju se čini da zapravo nema krajeva, samo novih početaka."

- 22:40 - Spread your wings ( ukupno: 7) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.