down syndrome

utorak, 19.07.2005.

Razočarenje

Nakon dugo razmišljanja supruga i ja odlučili smo otiči sa djecom na utakmicu Hrvatska Brazil. Moji dečki obojica jako vole nogomet. Filip obožava klub Milan i naročito njihovog golmana Didu. Mlađi sin trenira nogomet i najdraža knjiga za njega je Nogometni leksikon. Nakon što je objavljeno da će se igrati u Splitu odlučili smo otići i prilagoditi godišnje odmore tomu. Hladni tuš je bila objava cijena karata i nakon nekoliko dana vijećanja odlučili smo kupiti karte za sjever. Prva nada nam je bila kupnja preko interneta. Klik klik i nema sjevera. Dobro reko u utorak počinju prodaju u Zagrebu. Lijepo ću ranije ustati i otići po karte. I tako nakon 2 sata vožnje došao sam oko 8 i 15 pred Ciboninu dvoranu. Nekoliko sokolova već je čekalo i desetak ljudi. Reko da li se ovdje prodaju karte za utakmicu Hrvatska Brazil? Da da ovdje od 10 sati. Super nema gužve bit će i za mene karta. Približim se ogradi i imam kaj vidjeti prodaju 2 sektora ali samo istok i zapad znači 1 karta minimalno 600 kuna 4 karte 2400 to daleko prelazi moj proračun. Pa dobro sačekat ću možda se predomisle. Desetine ljudi su dolazili do blagajne i okretali se i odlazili bez karata. Oko 11 i ja polako odlazim pun jada. Na žalost utakmicu bumo gledali na tv-u. Gospodi iz HNS-a nek na duši budu žalosni pogledi i suze mojih sinova kad sam se vratio doma.

- 17:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #