nedjelja, 06.09.2009.

Oprostiti

Prošlo je nešto vremena od zadnjeg pisanja. Jednostavno nisam imao prilike sjesti za računalo i napisati nekoliko riječi. Hvala svima koji ste dolazili na ovu stranicu očekujući novi post, a on nikako da osvane. Dok vas molim za ispriku, sjećam se jednog od mnogih razgovora koje sam tijekom zadnjih mjeseci imao prilike voditi s ljudima koje sam susretao. Pita me jedan čovjek: „Što zapravo znači oprostiti?“ U prvi trenutak pomislio sam da se šali, jer čovjek u zrelim godinama trebao bi znati što znači opraštati. Shvativši da je pitanje postavio ozbiljno, uzvratio sam mu pitanjem: „Jeste li Vi kada nekome oprostili?“ Zastao je i počeo prebirati po svom sjećanju i sjetio se situacije iz svojeg djetinjstva kad ga je, vraćajući se s polja, uhvatilo nevrijeme. Sklonio se ispod krova kuće jednog od susjeda. Taj ga je, međutim potjerao pa je unatoč nevremenu morao nastaviti do svoje kuće. „Mogu danas sa sigurnošću reći“, govori mi mudri starac: „da sam tom čovjeku oprostio.“ Sigurno je bilo i drugih situacija u kojima je oprostio, no tijekom razgovora o opraštanju zajedno smo zaključili da nije dovoljno reći „oprostio sam“, već da to uključuje puno dublji zahvat. Oprostiti znači u prvom trenutku pobijediti vlastiti ponos, koji je povrijeđen. Opraštajući oslobađamo drugoga i dajemo mu priliku, no oslobađamo i sebe loših misli koje nas udaljavaju od radosti života. Nije uvijek lako, ali isplati se. sretan

Image and video hosting by TinyPic

Objavljeno u 23:35 • Komentari (7) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

0

Opis bloga

"Kao djeca svjetlosti hodite "
(Ef 5,8)

Život nam donosi mnogo
svjetla i radosti
u svakodnevnim malim
stvarima - u detaljima.
I u njima nam
Bog progovara.
sretan
Kruno















E-mail

kao.djeca.svjetlosti@gmail.com