petak, 23.11.2007.

Mali zeleni

Dosta mi je više aktivista. Spasite okoliš, spasite stabla, spasite životinje. Stvarno mi idu na živce. Nevjerojatno je licemjerje 'zelenih' organizacija koje, zbog svog vlastitog osjećaja krivnje, 'spašavaju' okoliš. Ali oni ne žele odustati od udobnosti koju pruža tehnologija (koja zagađuje okoliš). Pa sve one organizacije za prava životinja, poput PETA-e, koje imaju ludi cilj davanja životinjama sva ljudska prava. Istina je da su životinje jednako razvijene, ako ne i razvijenije od ljudi, u svemu osim u inteligenciji (bar u ljudskom shvaćanju inteligencije). Isto tako je istina da su životinje bolje od ljudi. To je zato što slijede zakon prirode i nemaju shvaćanja za naše zakone - zato se oni na njih ne odnose.

Majka priroda nam je dala očnjake s razlogom. Životinje to shvaćaju. Ako imaju očnjake, koriste ih. Ako ih nemaju, drže se krda. Zato su vegeterijanci zapravo protiv prirode. Čudi me kako nemaju ništa protiv jedenja biljaka. Ali biljke imaju 'nižu svijest', ili kako to već nazivaju. Vrlo usko razmišljanje, ako mene pitate.

- 18:18 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.11.2007.

Prvi put bez pravog naslova, ali ironično naslov je duži od bilo kojeg dosad, iako nema konkretnog sadržaja koji govori o temi posta.

Htio sam pisati o onom kretenu, Niki Kovaču, ali neću. Nemam volje trošiti tipkovnicu na debile. Zato idemo malo na lopove.

Ne nije politika, nego religija.

Sad, znam da kreteni na moje argumente odgovaraju na potpuno primitivan način (kao: "ako komunjare mogu svoje znakove pokazivat, zašto mi ne bismo svoje?" ili "Tito je ubio više ljudi nego Pavelić, znači da mu je sve oprošteno"), stoga se neću obazirati na komentare takvog tipa.

Khmm, idemo dalje...

Dakle, Crkva. Ne kršćanstvo, ne kršćani, nego baš Crkva. Stvarno su mi zanimljive njihove metafore: popovi su pastiri. A mi smo onda ovce, je li? Zašto ne bi ljudi shvaćali sami za sebe. Npr. ja sam se okrenuo ateizmu nakon što sam pročitao Bibliju i znam o njoj više od mnogih vjernika (ako se oni uopće mogu svrstati u vjernike, jer imaju deističko viđenje boga, a zovu se kršćanima čisto iz tradicije).

Mnogi kršćani smatraju da je Crkva nepotrebna i slažem se s time. Doduše, postoje i neki koji gutaju Crkvina sranja (a to su zbilja velika govna). Recimo, popovi nas uče da budemo skromni i siromašni, a oni se koprcaju u novcima (a taj novac država izdvaja iz našeg poreza). Vatikan ima umjetnina i skulptura u vrijednosti od više milijardi dolara. Crkva se zalaže za opraštanje duga zemljama Trećeg svijeta. A zašto im oni ne otplate taj dug? Očito Crkva voli puno pričati, a kada je vrijeme za akciju, onda ništa.

Onda mi govore o Bogu koji me voli više nego što ja volim sebe, ali koji će me opet baciti u jezero vatreno i vječne vatre, da gorim i patim cijelu vječnost, samo zato što sam Njega zanijekao. Takav Bog mi više zvuči tašt i sebičan, nego dobar i pun ljubavi, ali dobro... što ja znam...

- 21:53 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.11.2007.

Money, it's a crime

Evo, baš sam slušao "Money" od Pink Floyda i počeo sam razmišljati (o novcu, naravno). Sve se vrti oko novca. Samo su rijetki na vrhu piramide kapitalizma, a svi mi ostali ih držimo. Ne smeta meni što je netko bogatiji od mene. To nije problem. Problem je što se bogataši smatraju boljima od nas i uzimaju si za pravo zaobilaziti zakon. Ma, boli me kurac koliko love imaju! Zakon je zakon, jednak za sve, kako i za bogataše, tako i za nas "obične" smrtnike. Nikakav novac vam ne može kupiti poštovanje i ljubav, u najgorem slučaju može vam ih oduzeti.

Novac ne znači ništa - prolazni užici, površni osjećaji. Moderno društvo je odbacilo sav moral na cestu i podiglo velike zlatne hramove novca, gdje svećenici u odjelima i kravatama prinose žrtve svome bogu. A žrtve smo mi, u prenesenom značenju ali i doslovno.

Nedavno je gospodin Kerum, splitski poduzetnik za kojeg sam siguran da je potpuni idiot, jurio 233 km/h u svom automobilu, koji je skuplji od svih mojih organa, računajući oba bubrega. Hvala Bogu Isusu Kristu Sinu Božjemu, policija ga je zaustavila (ipak, da su znali da je to Kerum, sigurno ga ne bi zaustavili). Što se kasnije dogodilo nije tako sjajno. S osmjehom na licu Kerum je platio mizernu kaznu od 2000 kuna i nastavio juriti. Koji kurac njemu znači 2000 kn? A kad pogledam sve one stare ljude kako okolo skupljaju boce za 50 lipa... Grozno...

Pa onda onaj tatin sin, koji je, vozeći u pijanom stanju, usmrtio devetnaestogodišnju djevojku. Što je još gore, već je imao 19 prekršajnih prijava! A koliko jadna bakica mora platiti kad krivo parkira Fiću?

Svi se klanjaju novcu. Svi vole trošiti, kupovati skupe aute (ili jeftine koje izgledaju "dobro"), dizajnersku odjeću (ili kupiti jeftine kopije). Problem je što ljudi previše vole novac. Čak i kad ga nemaju, vole se praviti da ga imaju. I spremni su učiniti sve za novac - kroz vatru i led, po trnju, preko ljudskih kostiju do vrha, a na vrhu - ništa. Novcem se ne može kupiti ono što ljudi zapravo žele. A žele voljeti i biti voljeni. Sve ostalo je samo loša zamjena.

- 23:22 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 09.11.2007.

Istina

Možda izgleda komplicirano, ali istina je, kada se uz dovoljno strpljenja razmrsi, vrlo vrlo jednostavna. Zašto onda nikoga istina ne zanima? Svima su zanimljive izvanzemaljske otmice, konspiracije i slične pizdarije, a istina je prikazana kao banalna i dosadna. Istina je da su "oteti" ljudi zapravo pizde željne pažnje. Dobro, nećemo sad generalizirati. Velik je i psihološki utjecaj globalne panike, koju su potpaljivali i mediji, filmovi...

Jedan događaj možemo gledati iz više kutova, a najbolje objašnjenje je ono najjednostavnije i najprirodnije. Da razvijena izvanzemaljska rasa, sa sposobnosti putovanja kroz ogromne praznine svemira, pošalje nekoliko svojih jedinki, koje su začudo humanoidne, da vas otmu i zabiju vam sondu u rektum, da vam onda "izbrišu pamćenje", koje nije "potpuno izbrisano", jer se može vratiti "uz pomoć hipnoze" - ovo nije najjednostavnije objašnjenje. Dakle, bića koja imaju razvijenu tehnologiju, milijunima godina ispred naše, potrude se da vam izbrišu pamćenje, ali ga ne izbrišu pravilno. Dakle sakrivaju se, ali su nespretni?

Opet, koliko god nespretni bili, sigurno nisu slučajno napravili stotine ogromnih krugova u žitu. Sva ta hrpa debila koja se odlazi moliti pokraj krugova u žitu, zapravo daje loše ime ufologiji, koja je, ili bi trebala biti, ozbiljna i skeptična.

KOLIKO GOD NEKO OBJAŠNJENJE ZVUČALO PRIVLAČNO, KOLIKO GOD MI ŽELJELI DA JE ISTINA, AKO POSTOJI JEDNOSTAVNIJE, PRIZEMNIJE I DOSADNIJE OBJAŠNJENJE, ONDA SE PRIKLONIMO POSLJEDNJEMU.

Sad svi vi koji ste uživljeni u pseudoznanosti i natprirodne fenomene - govori vam netko tko je uživljen u pseudoznanost i natprirodne fenomene - nemojte ovaj tekst shvatiti kao napad na vas. Mnogo sam puta vidio kako uživljenici u izvanzemaljce, duhove etc. ispadaju glupi, kada netko dokaže da je neka fotografija lažirana.

Vjerovanje u nešto ne dokazuje svaku jebenu mutnu fotografiju istinitom. Istina je da za bar 90% UFO fotografija možemo dokazati da je lažirano, ili da je bar moguće da je lažirano. Kod ostalih fenomena, taj broj varira. Npr. kod onih videa duhova koji prikazuju muitne kugle kako plutaju po ekranu prva stvar koju pomislim je: prašina. Druga stvar je: kukci. Duhovi? Kome takve stvari uopće padaju na pamet? Netko kaže :"Vidi duh!"
Netko drugi kaže:"Vidi, stvarno!"

Moć sugestije je jaka. Moj savjet: ne ispadajte glupi. Najprije provjerite. Ako se ne kužite u fotografiju, psihologiju ili vezane znanosti (fotografija nije znanost, ali ajde), pitajte nekoga tko se kuži. Ljudski um nije savršen i ne snalazi se u kaosu. Traži prepoznatljive uzorke i prima sugestije. Poslušajte bilo kakav nepovezan šum i možete čuti sve od "upomoć", preko "ja sam Sotona" pa sve do "volim kolače". Ne kažem da je vjerovati u nešto ovakvo nužno glupo ili loše, ali pametnije bi bilo biti skeptičan, nego naivan.

- 17:22 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 06.11.2007.

Mlatite svoju djecu!

Djeca su sirovi materijal i Vi, roditelji, imate ih pravo oblikovati, pa i slomiti. Ne kaže se za kurac da je batina izašla iz raja. Ne dajte svojoj djeci slobodu da odlučuju. Ne dajte im slobodu religije, ne dajte im da slušaju rokenrol. Ne dajte im da puše travu, ali koja rakijica tu i tamo je u redu. Zapamtite, djeca nemaju pravo biti što žele: moraju biti jednako glupa i primitivna kao i njihovi roditelji. A za slučaj da vaša maloljetna kćer zatrudni nakon silovanja, nedajbože da ode na pobačaj. Neka radije upropasti svoj život i otiđe iz škole, da bi mogla proći fizičke i psihičke muke rađanja neželjenog sina, koji će biti jednako sjeban - i tako se ciklus nastavlja. Konačno: nije bitno kakvi ste, samo idite u crkvu i upućujte isprazne, licemjerne molitve - i ne zaboravite davati moralne lekcije nekatolicima koji su bolji od vas.

- 16:06 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.11.2007.

Za dom spremni...

Na Balkanu je uvijek nedostajalo kulture, ništa neobično. Ali ja sam mislio da mi odavno nismo na Balkanu, da putujemo prema Europi. E pa, prevario sam se. Očito su naša područja plodno tlo za mnoge -izmove (primitivizam, fašizam). Ljudi u Hrvatskoj su NEPISMENI i NEOBRAZOVANI. Uvijek su za dom spremni boriti se protiv komunjara, četnika, Srba, pedera, masona, Židova, ljevičara, ateista i sličnih, trpajući ih u isti koš. Problem je taj što povijest nije tako jednostavna i crno-bijela, posebno na Balkanu. A ljudi su glupi, posebno na Balkanu. Rezultat je hrpa debila koja govori o stvarima o kojima nema pojma. I kad takvi glasaju... još samo nedostaje da HSP pobijedi na izborima. Dodajte tome srednjovjekovni spolni odgoj i dobijate potpuno novu generaciju debila koja nas odvlači u balkansko živo blato.

Ova situacija me podsjeća na 1984. Tri superdržave se bore jedna protiv druge za svoje ideale, a ideali su im isti, iako nitko to ne zna. Ista je stvar s četnicima i ustašama. Jedni žele veliku Srbiju, drugi veliku Hrvatsku. A koja je to razlika između Srba i Hrvata? Isti kurac, jedni i drugi. Problem je taj što u ovom postkomunizmu religija igra važnu ulogu. Srbi su PRAVOSLAVCI. Upravo tako. Da su iste religije kao i većina Hrvata, sve bi bilo bitno drugačije. A tko je kriv za taj besmisleni razdor u kršćanstvu? Vatikan i Bizant, u borbi za moć. I to nije jedini put da smo bili igračke velikim silama. Kroz cijelu našu povijest moćnici su nas zajebavali i gledali kako se međusobno koljemo. Heeeeelooooo? Gdje je taj veliki nacionalizam kad se međusobno ubijaju Torcida i BBB? A oni su i najveći nacionalisti, siguran sam. Postoji li neka potreba, balkanski nagon da baš moramo nekoga mrziti i nekome se rugati? Ljudi na ovim područjima vole biti elitisti, a ne vide da su jednako jadni i u istim jebenim govnima.

U Kurcu™ smo.

- 12:58 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

"To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.

He who doubts from what he sees
Will ne'er believe, do what you please.
If the sun and moon should doubt
They'd immediately go out."

William Blake


Ovo je blog (da istaknemo očito). Molim vas bez spama, debilizma i nepotrebnih komentara. Svi koji budu ostavljali lance sreće i poruke tipa: "Super blog, posjeti moj!" dobit će po guzi, a njihovi komentari će biti po hitnom postupku izbrisani!

Ako ne dijelite moj smisao za cinični, sarkastični, suptilni humor, dakle ako ste glupi i zatucani, sigurno ćete se uvrijediti na NEŠTO napisano na ovom blogu. Ukoliko ne pronađete baš ništa što vas vrijeđa, onda mi javite i to će se promijeniti. Ako ste došli ovamo srati, shvaćati sve ozbiljno i općenito se praviti pametni dugim komentarima koji ništa ne znače, jer ste u startu promašili bit posta, onda otiđite, mamu vam! Naravno, svi posjetitelji bloga moraju prihvatiti mene, Funky Momka, kao vrhovnog gospodara života i smrti. Uživajte...

Linkovi

Ovo su uglavnom blogovi koje čitam. Ostatak su blogovi koje ne čitam. A ima i onih koje napola čitam, neke svako drugo slovo, a neke svako drugi redak.


Točka Tame

Crofallout

Borgman's Cube

Bog i (ne)zemljani

Valaruko

Svinjce

Recite NE! TurboFolku!

Najbolja pjesma ikad

The Court of the Crimson King

The rusted chains of prison moons
Are shattered by the sun.
I walk a road, horizons change
The tournament's begun.
The purple piper plays his tune,
The choir softly sing;
Three lullabies in an ancient tongue,
For the court of the crimson king.

The keeper of the city keys
Put shutters on the dreams.
I wait outside the pilgrims door
With insufficient schemes.
The black queen chants
The funeral march,
The cracked brass bells will ring;
To summon back the fire witch
To the court of the crimson king.

The gardener plants an evergreen
Whilst trampling on a flower.
I chase the wind of a prism ship
To taste the sweet and sour.
The pattern juggler lifts his hand;
The orchestra begin.
As slowly turns the grinding wheel
In the court of the crimson king.

On soft gray mornings widows cry
The wise men share a joke;
I run to grasp divining signs
To satisfy the hoax.
The yellow jester does not play
But gentle pulls the strings
And smiles as the puppets dance
In the court of the crimson king.