~Ludim smatraju onoga čija se ludost ne poklapa sa ludošću većine~

ponedjeljak, 26.06.2006.

SuZe NiSu LiJeK



Sjedim sama i razmišljam..
razmišljam kuda sve ovo vodi
ali znam da mene neće odvesti nikud...
jer ovo me uništilo, uništilo dokraja,
ti si me uništio..
i nisam više sposobna ni razmišljati o tebi,
a kad mi nešto kažeš ne čujem te..
kao da si odjednom nestao iz mog života
i više te ne primjećujem.. nema te...
ali da je bar tako..
jer varam samu sebe kad kažem da mi ne značiš ništa
jer da je to istina ne bi se osjećala ovako..
ovako jadno.. a to je samo zato što nema tebe.
i ne mogu ti opisati koliko te mrzim!
ali ta prokleta ljubav ubija mržnju
i zato mrzim i ljubav i mrzim tebe!
ali suze nisu lijek, zato ne plačem.. pogotovo ne zbog tebe..
ali plače mi se, znaš?
i ne želim više glumiti da mi nisi sve
jer dobro znaš da sam te voljela, a ljubav se ne zaboravlja tako brzo..
i kako ću te uopće zaboraviti? kako?? ne znam..
ali suze nisu lijek..
i iako bi te zagrlila čvrsto kad mi kažeš da ti je žao i da me voliš,
moj jeb*ni ponos mi to ne dopušta.
znam da ti je žao, ali ne opraštam lako..
zato molim te odlazi! jer samo me mučiš.. prekasno je ..
i pravit ću se i dalje da te zaboravljam, nadam se da ću jednog dana uspjeti.
ali srce zna tajnu koju ti nikad nećeš saznati... volim te!


~ovo je pjesma s neta~nije moja~ipak nisam takva pjesnikinja
~al mi je pjesma super, onak...dođe mi da počnem razmišlati o osobi koju volim od kad znam za sebe, a ona prema meni ništ ne osjeća (ili se varam)...imala sam druge, zaljubljivala sam se u druge, al nikog nisam voljela kao NJEGA...i jednostavno imam osjećaj da bih s njim mogla ostat cijeli život...i nikad ga neću prestat voljet...
Poosa Ljudi

opis slike

26.06.2006. u 14:09 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

~ako poželite čitajte
~ako vam se neda gonite se
~al barem ostavite komentar


SomeThing about Me:
~mala umjetna brineta smijeh
~godine:16
~ime:******
~prezime:******
~grad:********
~jeste puno saznali cool ajd, neću vam više brbljat o sebi wink








~da frknem i malo mjuze za bolje raspoloženje

blog



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Tihe, tople, svibanjske noći
pjesma cvrčka i smeđe oči.
Milijun zvijezda na nebu,
nježna muzika na radiju.
Njegov smiješak na licu,
pogled na hladnu kljeticu.
Sjećanje na jednu
noć, kratku, ali divnu


opis slike


sve što imam

sve što imam
je sjećanje na osmijeh tvoj.
Sve što mi je ikad išta značilo
Je dodir tvoj
Sve što želim čuti
Je glas tvoj
Sve što hoću si ti,
A nemam te.
Tvoj pogled, osmijeh, dodir
Samo sam jednom osjetila
Taj dan još nisam preboljela.


blog layouts



budi tu

trebam te,
više nego ikad.
Nikad me nemoj ostaviti,
nikad.
Budi uz mene,
Poput moje sjene,
Budi tu
Kada loše mi krene.
Budi dio života moga,
Budi tu,
Jer osim tebe nemam nikoga


image hosting

opis slike