04.01.2007., četvrtak

Bojazan je Maričin obraz u noći

Ulovila me neka prehlada, jebo je ja. Vrlo vjerojatno je do nje došlo nakon što sam poprilično pijan, ali i znojan od neljudskog plesa izašao iz podruma na ugodni slavonski povjetarac ne bi li malo odmorio uz smiješnu cigaretu. Obavjestit ću Vas da sam šniticu kulena dobio, dobio sam i sarme, sve sam dobio što sam htio, osim ženskog reproduktivnog organa, ali ne može čovjek sve imati, ne bi bilo fer ni drugarski. Drug Mainscream je bio domaćin i pol. A i glazbu je puštao divlju i divnu. Sve u svemu, doček je dobio najviše prolazne ocjene od svih sudionika, nitko ne žali ni za čim.

Spomenuo sam prehladu? Prehlada je nešto najgore ikad. Čak nije ni poštena bolest. Gripa. E to je bolest. Prikovan si za krevet, jedeš malo, gubiš salo. Boli glava, ima se temperatura. A prehlada? Koji je to kurac. Sposoban si za sve, ali šmrčeš, kašlješ, grlo boli, topla juha je A MUST! Prehlada je kao light majoneza. Je, majoneza je, al nema dovoljno masti da bi bila dovoljno dobra za jest. To Light si nabite u dupe!!!

Kupio sam jučer nove zvučnike. Imao sam namjeru kupiti i novo pojačalo/receiver, ali na kraju sam odustao. Jer nakon što sam spoznao da sam retaj i da sam jedno godinu i pol dana pogonio glazbu s kompjutera preko PHONO ulaza, a to ne valja, jer zvuk nije lijep ni dobar, pa sam ja odmah pomislio da je kriv moj 30 godina star SANYO old school receiver. No, kad mi je objašnjeno da probam prikopčat komp na neki drugi ulaz, zvuk je najednom postao lijep i dobar, pa sam zaključio da ne treba možda još kupovat novi komad hi-fi opreme u obliku pojačala/receivera. No, zvučnici su se morali uzeti novi, jer sam na starima, tijekom žešćeg puberteta, vježbao high kick udarce i šamaranje maloljetnika. Pa izgledaju kao da sam ih ukrao iz bejrutske dvokatnice nakon granatiranja.

No, od jučer sam ponosni vlasnik ovih dolje mališana.

Photobucket - Video and Image Hosting

I ne bi ja bio ja, da nisam kreten. Pa tako lijepo dođem doma, sav sretan i spreman da maknem stare i stavim nove zvučnike, kadli shvatim da sam zbilja kreten. Nisam kupio kablove. A oni su, jelte, nužni da stvar funkcionira. A stari zvučnici su krš i došli su sa kablovima, pa nisam uopće razmišljao. Dakle, službeno sam kreten. Sad idem kupit kablove. Šulajnakas!!!!!!!

- 17:13 - Komentari (14) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Moji prijatelji i ja smo tema ovog vrućeg bloga. Svakim nastavkom biti će otkriveno sve više i više detalja o našim intimnim, ali ispraznim životima. Stoga nestrpljivo očekujte svaki novi dan u tjednu jer ovaj blog je ono pravo.

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Dom urbanih frizura
Bo' Selecta
DropBike

Tu možete vidjeti što se slušalo proteklog tijedna! Predivno...




Rado ću čuti Vaše savjete ili možda želje. Ako ste k tome i zanimljivi možda se običan kontakt pretvori u pravo prijateljstvo!!! Pomozite mi da steknem barem dvoznamenkasti broj prijatelja!

Eto novog mejla
kbucimir@gmail.com


Moj broj onog programa sa cvjetekom pomoću kojeg ljudi mogu komunicirati bez da se vide. Slobodno se javite.

304645703