jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

09.08.2005., utorak

Stvarno lijep dan, problem je oduvijek bio odlučiti se da mi dan postane lijep. Puno je lakše prihvatiti loše stvari u životu i pomiriti se s njima. Već i sama sebi dosađujem uvijek s istim pitanjima i istom ravnodušnošću kada je neka borba u pitanju. A lakše je i biti sam sebi dosadan, nego se trgnuti i reći da je dosta. Dosta je svih propuštenih prilika i žaljenja za njima. Dosta je svih onih sjedenja pred tv-om kada o ničemu ne razmišljam već samo prividno skupljam energiju da napokon nešto napravim. A to nešto se toooliko rijetko događa. Dosta je razmišljanja što i kako dalje. Sve što trebam napraviti je stvarno krenuti dalje, a odgovori će mi se sami nuditi uz put. A najviše od svega je dosta mržnje prema sebi svaki puta kada ponovo padnem. Jer i to je dio puta, ja nisam kriva što mi je netko ostavio kamen na njemu kojeg nisam vidjela. A nisam ga vidjela jer sam kao i inače opet analizirala svoje i tuđe postupke i prevrtala u glavi najdosadniji film na svijetu koji se zove moj život. Idem sad, neznam gdje, ali idem. Saznat ću kad krenem, a kada opet padnem neću se osuđivati što plačem jer drugačije ne znam. A i ne želim, to sam ja. Opraštam si sve svoje pogreške jer duboko vjerujem da su one nastale usprkos tome što sam radila najbolje što znam. Drugi put ću znati bolje, a nakon toga još bolje. Sada znam gdje se nalazi kamen na koji sam se i prvi puta potepla. Znam i koliko pad boli, a najbolje od svega znam da sam ga uspjela preživjeti. Doduše, s trajnim ožiljcima, ali i oni se s vremenom manje vide. Ako sam jednom pala i preživjela poguban pad, preživjet ću i sljedeći. Odlučila sam si dopustiti da mi ostatak dana bude lijep, a padovi..pa i ne bole toliko jako kada razmislim što sam dobila s njima. Vjeru da ću i sljedeći put sve preživjeti.

- 17:52 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter