11

petak

svibanj

2007

zelim

Zelim podjeliti svoj zivot sa tobom...dobro...lose i zlo.
Djeliti svaki san...djeliti svaki dan,
sve dok zivimo i disemo ljubavi moja.
Ne postoji niko, ko bi se mogao uporediti s tobom
sad kad pripadas meni...vise nikad ni nece moci niko.
Volim te ljubavlju koja je iskrena i cista,
i znam da sa ovolikom ljubavlju mozemo prebroditi sve.
Ti si kao sunceva zraka u hladnim,tamnim danima
tvoja me ljubav grije sa njeznim zracima...
Ti imas snagu i cvrstost najveceg hrasta
i tvoja me ljubav smiruje poput dubokog plavog mora.
Zelim stobom biti zauvjek...da pripadas meni...
da dijelimo nase radosti i tuge...
NIko drugi nemoze zauzeti tvoje mjesto...
jer sad kad za tebe zivim...kad su se spojile duse nase...
ti si postao vladar moga srca...moje duse...
Obecaj mi ljubavi da ces biti moj zauvjek...
dopustit cu ti da vodis me putem tim....
pratit cu te gdje god krenes...i zivjet da te volim bicem svim...
Nikad ovo moje srce prije osjetilo nije...
ti si onaj kome cu se uvjek diviti...samo mi reci...
reci jednom bar...da moj ces zauvjek biti...
Ti budi moj kralj...ja bit cu tvoja kraljica....
zajedno mozemo sve ljubavi moja
samo uzmi ruku moju i dopusti da postojimo "mi"
ti si daleko najbolja stvar sto se je desila meni.
Ako se kroz godine i sjetim ovog bola...sto se je skupio u meni...
nece mi biti zao...sto sam patila....
jer bez tebe ne mogu to sam shvatila...
Mi imamo jedno drugo...a srecu ovu sav novac svijeta kupiti ne moze...
i vjecnu ljubav...beskrajnu kao plavo nebo...
nista u zivotu vise ne bi pozelio...
Volim te

<< Arhiva >>

0