život je kako kada

< studeni, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

13.11.2017., ponedjeljak

Poezija u prozi

IZ DALJINE

Šapat tvoj iz daleka dopire bojažljivo, ljubavi zov zatomljen u mnoštvu drugih glasova, čudesno potreban doprijeti do u samo središte nas, ima nas, u nama, više nego što priznati smijemo, ima nas više nego što prihvatiti možemo daljinom odijeljeni, a glas dopire i ruši svaku branu postavljenu sigurnosti radi, snagu riječi odrediti možemo li, pobjeći dovoljno daleko od svakog šuma baršuna što titra u uhu, možemo li, nije pitanje, samo pomisao trenutka, ne bježimo, nemamo kuda, svaki put, svaka staza, svaki odlazak vraća nas sve bliže, veže nas jače, čvršće, snažnije u trajnost nepredvidljivu, to nije voljeti, to nije dati i dobiti, to je život koji životu poklanja sve svoje, šapat tvoj iz daleka dopire, danu našem osmjeh poklanja, čekanju vrijeme krati, u ljubavi daljine ne postoje, glas šaptom potvrđuje.

(06.04.2010. objavljeno na bloger.hr)

I nešto drukčije, još jedan uradak iz arhive


- 07:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #