život je kako kada

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

16.07.2017., nedjelja

Uvijek isto

MENE VIŠE NEMA
Vjetar odnekud donosi miris paljevina, a slika što neizbrisivo stoji u pokušaju zaborava pojavi se kao avet. Gorjelo je. Kako je samo gorjelo, plameni jezici, crveni, zlatni dizali su se kao gladne zvijeri. Hvatali užarenim rukama dio po dio sve do posljednjeg komadića zapisanog sjećanja u stare tavanske grede. Crne i ispucane godinama. Obilježene čavlima s kojih su cijelo stoljeće mirise širile šunke, kuleni, slanina. Palucali su jezici uza zidove, stotinama puta bijeljene pred Uskrs u proljeće. Spuštali svoje ognjene prste do podova hrastovih, lugom od pepela ribanih i tepisima tkanim od starih košulja, fertuna i rubača pokrivenih. Uzimali su muku i život ugrađen u povijest generacija. Osjetim mučninu i bol i suza ponovo krene iako nove cigle, crvene i krovovi crveni na zgarištu ponovo niču tamo su izgorjela moja sjećanja, tamo mog doma nema više.
(uvijek isto svih proteklih 27 godina)



- 19:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #