život je kako kada

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

07.07.2017., petak

Putokaz

Ako nije pijesak, onda je kamen, a toliko kvarca na jednom mjestu još nisam vidjela (to je ovaj bijeli kamen). Njega mrve u sitne komadiće i njime prekrivaju grobove.



zatim ponovo



jedna ogromna pješčana iz daljine



malo bliže iako su oni ljudi koji hodaju po plaži sićušni



imate sve informacije kako bi bili sigurni gdje ste



prekrasan Atlantik



na kamenoj ploči obavijest što je tamo u daljini možda vidite, možda ne, ja nisam.



sa druge strane padine on me promatra kao da se od nekuda znamo. Inače Irska ima puno tih dragih životinja i nije rijetkost vidjeti na istom pašnjaku ovce i uglavnom dva magarca ili dva konja. Držanje tih životinja Irskom seljaku donosi određene beneficije i manju financijsku dobit.



a tu treba pažljivo odabrati smjer, mi jesmo.



- 22:40 - Komentari (23) - Isprintaj - #