život je kako kada

< listopad, 2016 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

27.10.2016., četvrtak

Bez plana

Dan može biti daleko bolji kada se, rekla bih, sam organizira. Bez unaprijed detaljnog plana krenule smo Ona i ja prema Grobniku. Malo prema polju istog imena, a malo prema mjestu. Kada ništa ne planiraš nego samo kreneš uvijek se svemir trudi pokazati što sve može. E tako nam je krasno organizirao moto-trke na pisti grobničkog polja. Fotić se odmah razveselio i škljocanje je krenulo.





Na parkingu mnoštvo raznih prikolica iz EU zemalja. U njima se spava, odmara, putuje.
Kako uvijek nastojim napraviti nekoliko fotografija prisutnih. Krenulo je pitanje: „Mogu li“?



Naravno da može, osmjeh i klik, klik, pa poziv i onima koji su nas gledali.



Za čas uz osmjeh sve smo saznale. Došli su iz Hamburga. Prvi put na ovoj grobničkoj stazi. Dečko joj baš danas ima rođendan 27. Eto veselja za čestitanje.

Uz urlanje motora




i dok Ona još vodi konverzaciju (na engleskom naravno) uz sretan osmjeh jer uživa






ja škljocam na desetke fotografija. Uvijek je tako. Kasnije se odabere što vrijedi (ako jer nije lako uhvatiti dobru dok motori prozuje, a fotić je igračka)



onda zastava označava kraj i motori se vračaju u bokseve


Nas se dvije smijemo širokim smijehom jer još nas drži onaj jučerašnji (o kojem ću posebno pisati) pa put pod kotače i u Stari Grad Grobnik. I o njemu u posebnom postu. Važno je da smo uživale.


- 15:27 - Komentari (12) - Isprintaj - #