život je kako kada

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

03.11.2014., ponedjeljak

Tamo na jugu ili otišlo je ljeto

I da završim sa još ponekom fotkicom Dubrovnika i Lokrumom kojeg obavezno obiđem barem jednom. Nisam sigurna za iduću godinu jer karta je vrtoglavo porasla zadnje dvije godine (70 kn). Nebum o kunama nego krenimo listati fotke:
LOKRUM


OKO I U DUBROVNIKU


Mapa grada na kojoj možete vidjeti gdje je sve grad bio pogođen:
direktnim pogotkom, gdje je pogođen krov, gdje ulica, gdje su se geleri zabijali. Videći to stvarno se zapitaš kako je moguće?

Mala česma. Onofrijeva je u prošlom postu.

Ovu na pjaci ne znam kako zovu

KNEŽEVA PALAČA

Držić je ostao ranjen

Sponza

Pogled sa raznih strana

I kao podsjetnik na vrijeme u kojem su bili pod stalnim napadima, a ipak su svaki dan uspjeli dobiti štrucu kruha

I prvo ratno plovilo nakon što su izgorjeli brodovi u luci.

Dan i noć, gotovo uvijek netko gradom hoda

Meni je draži dan



I za kraj prekrasna vladarica jedne vile





- 08:03 - Komentari (15) - Isprintaj - #