život je kako kada

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

26.10.2014., nedjelja

Dubrovnik ispred mog fotića

http://hr.wikipedia.org/wiki/Dubrovnik

Već nekoliko godina provedem nekoliko tjedana u tom biseru jadrana, kako ga često nazivaju. Vjerujem da je biser, ali samo kada utihne sva ona galama, kada se isprazni od tisuća i tisuća nogu koje kroz njega prolaze. Uglavnom to je noću između dva sata i pet u jutro. Prekratko vrijeme za odmor, bar meni i vjerujem da je ovo posljednja godina boravka u samom gradu. Istina imala sam svake godine odličan pogled na događanja u samom srcu, no odlučila sam kako je dosta. No dosta mog kukanja. Radije malo prošećimo gradom.
Uđimo kroz vrata od Pila

ravno na Stradun samo srce grada.


A onda kako se kome sviđa. Posvuda su stepenice, bilo lijevo, bilo desno, no ja gotovo uvijek izađem kroz vrata od Ploča
i onda se sa gornje strane spuštam u grad, a prije toga pogled na žičaru i Srđ

kao i na more i Porporelu i ulaz u grad sa morske strane


Onda polako kroz te lijepe stare ulice polako nazad u srce grada

Opet na Stradun gdje se cijeli dan i veliki dio noći nešto dešava

Od papagajske zabave, predstavljanje automobila na struju, start biciklista ili budnica limene glazbe u rano jutro. Na izbor vam je u koji dio grada ćete ići, ali svuda ćete vidjeti nešto zanimljivo kao što je gotovo bih rekla maskota grada; gospođa Kate

Ona po cijeli dan veze prekrasne vezove i ne smeta je što turisti prolaze i fotkaju, naravno dobro je ako štogod i kupe. Ponekad se smjesti u hlad zidina kada sunce upeče ili se nebo naljuti
.
Prije njenog stalnog mjesta bacim pogled na brodice koje razvoze turiste na obližnje otoke.

Onda se volim izgubiti u starim kamenim prolazima.
A naravno da je poseban doživljaj baciti pogled sa zidina. Mislim da bismo se trebali više ponositi sa svim očuvanim zidinama, ne samo ovima u Dubrovniku.

Nakon obilaska odete na kupanje i u večernjim satima povratak pa još poneki pogled kroz osmatračnicu

na zvonik i očito dolazak kiše
Ali u rano jutro idućeg dana vidite da će sve biti isto kao i sve prethodne dane. Grad još miruje
Ipak vas iznenadi silno jugo na Porporeli kao što je mene kada sam odlučila napraviti nekoliko fotkica mora i Lokruma.

Eto samo maleni dio. U idućem postu ostatak jer bilo bi previše odjednom.
- 11:43 - Komentari (21) - Isprintaj - #