život je kako kada

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

24.07.2014., četvrtak

Njegovo veličanstvo Kišobran

Kiša nas prati gotovo svaki dan pa da rečem koju riječ o toj posebno važnoj stvarčici.
Još od malena imam neku posebnu strast prema kišobranima. Prvi sam imala tek nakon prvog razreda srednje škole. Prije toga mama je uvijek bila sklonija kabanicama jer su bile jeftinije i manja je mogućnost bila izgubiti ju. Nakon prvog srednje imala sam petnaest dana prakse u trgovačkom poduzeću i zaradila svojih petnaest tisuća dinara. U svakom slučaju to je bilo dok su dinari još imali vrijednost. Za taj sam iznos kupila zlatni prsten sa ljubičastim kamenom i svjetlo ljubičasti kišobran ma štapu. Oduvijek volim te na štapu, a pogotovo još i ako su automatik. Nisam mogla dočekati da počne padati kiša pa da se kroz selo prošećem sa mojim kišobranom. Čuvala sam ga kao nešto stvarno izuzetno. Danas se sa osmjehom prisjećam tog kišobrana i nastojim prestati ih kupovati jer već njih šest, slovom i brojkom, stoje u košari za kišobrane. Bijeli, žuti, zeleni sa šarama, drap sasvim nešto posebno, plavi i jedan ljubičasti kojem nisam mogla odoljeti. Kupljen u Genovi i odmah sam ga morala poslikati. Istina krasna rođakinja je bila model ispod kišobrana. Zadnji koji je došao u moju kolekciju kišobrana je englez. Tako ga zovem jer mi ga je kćerka donijela iz Londona.
Ako vas zanima povijest kišobrana možete ovdje sve pročitati. Ja ću samo dodati da je zanimljivo jer prva slika kišobrana ili preteča bio je suncobran iz 2400. g. pr. Krista. http://e-kako.geek.hr/drustvo/povijest/kako-je-nastao-kisobran/

24.07.2014.

- 07:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #