plivalište jedne delfinke

21.09.2004., utorak

vanserijski model

Isprike moje što se ne javih tako dugo. Iako mislim da nisam nikome pretjerano falila, ali boli me i za to briga.
Jučer je bio ponedjeljak. E, baš mi se nije dalo pisati. Buljila sam u ovaj svoj blogač ko' da sam tupsa koja ne zna složiti dvije čiste. Mrzila sam ponedjeljak, hladno jutro i pospane okice jedva su ostale otvorene. Trebalo mi je dva sata da se saberem. A nakon toga nisam imala volje ni za surfanje a pogotovo ne za bloganje.
Nakon posla sam sa zakonitim obilazila trgovine u potrazi za cipelama, hlačama i još nekim sitnicama. Mislit ćete da sam čudna ali ja zbilja volim sa njim otići u kupovinu. Draže mi je kupovati sa njim nego sa sisterkom ili nekom frendicom. On će mi uvijek reći iskreno kako mi što stoji. Predložit će ponešto ili mi jednostavno ubaciti u kabinu i reći „Probaj ovo“. Iako se ponekad u startu ne slažem sa njegovim odabirom, dešava se da čovjek stvarno zna potrefiti. Evo, jučer na primjer, kupovala sam traperice i bilo ih je koje nisam željela gledati niti na vješalici a on mi ih je samo ubacio u kabinu i natjerao me da isprobam. No da ne duljim kupila sam na kraju čak dvoje koje je on odabrao. Ima čovjek ukusa. Moram priznati da su stvarno super. Inače, ja i kupovina! S mnom su uvijek drame. Problem je što me majka rodi izvanserijsku. Duge ruke, duge noge, duga stopala. Sve mi je kratko. Zašto, pobogu, rade majce koje na meni izgledaju ko da sam izašla iz vode. Ista je stvar sa sakoima i hlačama. Ajde nađe se ponešto i za mene. A stopala!? Popizdim kad kupujem cipele. Zakoniti je pod stresom kad tražimo cipele za mene. Pa zar ti proizvođači cipela misle, da po svijetu hodaju samo patuljci. Pa zar je zaista problem napraviti lijepu žensku cipelu broja 42. Ima cipela da ti pamet stane...ali ne i za MENE. Baš sam pitala mamu, jel takav problem bio reći starom da kad dela decu nek pripazi da ne napravi rodu. Šta da ja sad radim!? Noge su mi do grla, ruke do koljena a stopala ko peraje. (ajde sve malo karikiram ali zbilja popizdim kad moram ići u kupovinu). Obično se nahodam ko budala.
Ali, eto, to sam ja – vanserijski model (limited edition).

- 11:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>