The World of the Black Pearl

petak, 04.05.2007.

Crno-Bijeli Svijet

Prema popisu iz 2006 u Americi zivi preko 300 miliona ljudi. 51% su zene, 49% muskarci, znaci zene vode ali ipak malo bolji izbor za muske. 70% su bijelci, 12% crnci, 14% Latino nacije, 4% pripada narodima iz Azije. Why these facts? Well, mi koji zivimo u ovoj obecanoj zemlji cesto se susrecemo sa tenzijama izmedju crnih i bijelih i taj nesklad se odrazava na nas svakodnevni zivot. Na primjer, moj sef ce vrlo lako prici meni ili nekom drugom bijelcu i kritizirati ono sto radimo ili neradimo kako treba i mi to s pokorom i bez izgovora prihvatimo. No big deal ako sam nesto pogrjesila jer uz greske se najbolje uci. Life goes on.... Medjutim, ako je jedan crnac napravio gresku moj sef ce prvo provesti sate razmisljajuci kako ce predstaviti kritku tom crncu i da li ce biti ikakvih posljedica, pa ce onda sve to da ubiljezi u e-mail da ima i pismeni dokaz da se radi o neradu a ne diskriminaciji, i tek mozda nakon dva dodatna dana razmatranja ce zagristi usne i souciti se sa stvarnim problemom. Vjerujem da mu je prva misao u glavi da li ce ga taj optuziti za diskriminaciju na rasnoj bazi. Ali to je samo moj sef koji ipak ima petlju za takve rasprave, a ima mnogo i onih koji totalno zakoce nakon prvih pomisli na posljedice. I na tu osnovu se neki crnci iz dana u dan izvlace, dok ostali samo nijemo promatraju i jos vrijednije rade da bi nadoknadili za minuse neradnika. Ova cinjenica se provlaci kroz sve radne slojeve a narocito u velikim firmama koje su vise sklone javnim tuzbama i novcanim kaznama. Da bi izbjegli raznorazne sudske rasprave, te velike firme su pocele da uvode nove aktivnosti na radnim mjestima gdje forsiraju "Diversity" u smislu udruzenja i osjecaja pripadnosti svih rasa i nacija. Hrane nas tim temama i aktivnostima u takvim kolicinama da smo poceli da se gusimo od velikih zalogaja. A da ne govorim o beskrajnim natpisima i proklamacijama po internet stranicama firmi, jer gdje god skrenes bode te u oci...Diversity this and diversity that. Toliko se vise preseravaju da su i meni poceli da idu na "ZIIIVAC". Ja sam inace otvorena i tolerantna kad su u pitanju takve stvari ali kad ti netko servira isti dorucak i rucak svaki radni dan, ne preostaje nista drugo nego da stavim ovu pismenu zalbu o crno-bijelom svijetu. E sto bar nije siv! Covjek je covjek, da li on bio bijel, crn, ili zut. Zar nemozemo prevazici proslost i poceti jedan novi svijet ispunjen jednom rasom "Homo Sapiens" the end? Zar sam ja krivac sto je neki bijelac prije mnogo godina drzao robove? Kako je to moja odgovornost? Manjina ce uvijek da se zali kako postoji razor i diskriminacija. Tako mi i Hrvatska sve vise lici na Ameriku jer je pocela da ugadja i titra neugrozenim manjinama bez potrebe i sve to da bi kao usli u Europu. Drzva je spremnija da podrzi jednog covjeka koji se nakon svih ovih godina poslije rata vratio iz Srbije nego jednog jadnog Hrvata iz Bosne koji je tu vec 10-15 godina jos uvijek bez posla, stana, i sredstava za normalan zivot i razvoj. Zar ne bi svi trebali biti ravnopravni slucajevi, afterall zivimo u Demokraciji, ne? Da, da ljudi moji, doslo je vrijeme kad je bolje biti manjina.
Solucija = Podrzavam mjesovite brakove po svim osnovama...dajte ljudi mnozite se pa da svi postanemo sivi!

Drzava: Tko si ti?
Covjek: Ja sam manjina.
Drzava: Treba li ti pomoc?
Covjek: Da, al bre ljudi vec sam prodao kucu u Srbiji, Hrvatskoj, i Krajini Srpskoj.
Drzava: Onda ti definitivno treba pomoc. Pa necemo mi ugrozavati manjine.
Covjek: Hvala lepo i lebca mi reci cu svima da ste me lepo docekali jos od kada sam sisao s voza.
Drzava: Halo kobac, HRT, Globus....dajte staviti ovo kao "Cover Story"!

Eto to je to za ovaj put. Ako kao i ja osjecate da Hrvatska zivi u crno-bijelom svijetu siroko vam komentarsko pollje.
Cheers!

- 07:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Blog Description

  • Much ado about nothing (or something)

    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling.
    Live your life so at the end, you're the one who is smiling and everyone around you is crying.

Links

I enjoy a good cup of coffee with: