Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kao veliki ljubitelj životinja, molim da kliknete na Noina Arka , možda vas koje tužno siroće osvoji

A ako imate svoje četveronožce, neka se nađe veterinarski kutak



Sexy praznike svima želi Confetta
kiss

confetteria

nedjelja, 06.05.2007.

troje je (ipak) previše

Pokušavam... svaki dan u glavi napišem post, svaka sitnica na putu kojim idem učini se važna da vam ju objavim, puno događaja i doživljaja ... a onda nekako odustanem... Ne mogu biti iskrena u potpunosti, neopterećena da će neka moja rečenica biti krivo shvaćena i procuriti tamo gdje ne treba...
Od kada su između mene i mog bloga neki poznati ljudi, ništa nije isto...Kao i svaka veza gdje je troje, neminovno je došao kraj... Tako da će ovaj post biti svojevrsni pogovor ovoj priči.

Možda je tako i bolje... Ovaj blog je nastao iz ljubavi prema jednom čovjeku, i kao što je ta ljubav nestala, tako je i blog izgubio svoj smisao...

Ovih zadnjih par mjeseci iza mene kao da je bio period čišćenja... Izbacila sam sve krive stvari, sve što me navodilo na krivi put... Za neke stvari bilo je pomalo teško napraviti rez, neke stvari pak su došle same po sebi i kada sam konačno okrenula taj list iza sebe, kao da sam počela disati punim plućima!

Najurila sam bivšeg, ne želim kontaktirati s njim čak niti u okvirima glumljenja nekog kao "prijateljstva"... Zvao me neki dan u kino, ali ne pada mi na pamet više gubit ni sekunde vremena na njega. Čak sam mu rekla da mi ne mora vratiti niti tih par dragih sitnica koje su mi ostale kod njega i nešto sitno love koju je posudio. Sve , samo neka ode što dalje od mene. Imao je neke ispade koji su u meni do kraja potvrdili osjećaj da on nije taj, i dalje je bilo lako... Sad je za mene to neka daleka priča, kao da se zbilo daaavno...Čitam njegove postove, priče koje prosipa na svom blogu i umirem od smjeha kad pomislim kakva je njegova zbilja ustvari... Da ja njegovo pisanje bloga primjenim na sebe, pa Paris Hilton mi ne bi bila ni do koljena , ha ha ha!

A ja sam ponovno počela izlaziti sa starim društvom, i nekim novim ljudima... Koji su na nivou na koji sam navikla. Sa kojima mogu razgovarati o svom životu, planovima i doživljajima, a da mi ne nabijaju na nos da se preseravam poslom ili da ne moram prešućivati neke doživljaje (što sam radila da se gospodinčić ne bi osjetio ugrožen). I što je najbolje, ni sama ne znam kojeg bih sada izabrala, svaki mi je zgodan... Da li bih docenta koji je pomalo sličan na Clooneya i pored kojeg se osjećam kao istinska dama, ili vrckastog direktora jedne ogromne kompanije ala Banderas, koji k tome fantastično pleše ... ili pomalo zbunjenog 36 godišnjeg poduzetnika kojeg sam upoznala na nekom vip partiju u kockarnici i za kojeg je frendica prokomentirala "ideš, si vidla pilu" jer vozi mečkicu za koju čak i ja koja nisam ljubiteljica klasično-tradicionalnih auta tj. auta u stilu gastarbajtera koji imaju love i novopečenih tajkuna, eto i ja sam morala priznat da je malo perverzna vozilica. I da stvar bude bolja, lik me znade nazvat, pa pričamo po sat vremena... I to tako da se poslije osjećam kao poslije najboljeg orgazma. A čak ni ne pričamo o sexu! A i moj Mali je i dalje uz mene :)

Šta se još zbilo...Uh... Uživam u svom novom autiću, koliko god sam obožavala svoju crnu jurilicu, izgleda da mi crvena još bolje stoji... Kupila sam crveni ruž, skratila kosu i vratila se svojoj obožavanoj boji čokolada, iskorištavam ostatke kozmetičkih programa koje sam zapustila ... Dva puta tjedno tretmani zatezanja, 2 x tjedno sauna i masaža, a odlučila sam se i na trajnu depilaciju.... rezultati se već polako vide tako da ću do mora po nekim bitnim dijelovima biti glatka kao bebina guza :))) Trajno!
Svaki vikend koji je lijepo vrijeme i nije neki praznik odem na neki izlet... Slijedeći vikend ako sve bude po planu, idem na rafting, a u planu je i tjedan dana na Santoriniju... Zapravo, još uvijek se dvoumim između Santorinija i jedrenja sa otkačenom ekipom...

Na poslu je situacija isto povoljna. Nakon mog sudara tj. za vrijeme mog odsustva s posla skoro mjesec dana, neke moje "kolege" su se jako napuhale i pripisale si razne zasluge... A budući sam u tihom ratu sa formalnim šefom jer me ne jebe forma već sadržaj (tj. dođem na posao kad dođem k sebi a ne u 8:00), taj moj formalni šef me malo pokušao izgurati... Snimila sam ja situaciju čim sam se vratila, ali sam šutila... I čekala... pa su se dogodile neke situacije di su ti laktaroši malko zasrali, a ja sam, kao i obično, stvar izvukla i odradila, i pokazala im gdje im je mjesto.... Tako da za sad opet imam svoj mir... Slažem si posao i raspored kako meni paše. Zbog specifičnosti posla i svoje stručnosti, ja sam na neki način odjel za sebe... Moj formalni šef mi je šef samo na papiru, ustvari više funkcioniramo kao suradnici a ne kao podređeni i nadređeni...jer ustvari ja cijelo vrijeme odgovaram direktno predsjedniku uprave i drugom najmoćnijem čovjeku u kompaniji. Recimo da je to moj adut u rukavu kojeg izvučem samo u kritičnim situacijama... I oni na vrhu znaju da ja reagiram preskakanjem hijerarhijskog lanca samo kad je zaista kritično, do sad je svaka moja uvijek bila na mjestu, tako da kad ja pošaljem mail ili nazovem direktora, to bude izrečeno par rečenica i stvar obično bude riješena. Onako kako ja želim. He he... Pa sad malo uživam dok traje.

A stvari se zakuhavaju i na drugom polju... U realizaciji sam kupnje poslovnog prostora na atraktivnoj lokaciji i pokrećem svoj poslić... Nemam velikih ambicija niti snova da se brzo obogatim, ali u zadnjih skoro 10 godina rada u agresivnom okružju naučila sam neke stvari, znam sve korake, sad samo treba otplesati ples...Tako da se nadam da će moj mali biznis ostvarivati pozitivu... Uglavnom, slažem si plan, i što dalje idem, to mirnije spavam. Kako stvari sada stoje, moći ću na proljeće uči u još jednu profitabilnu investiciju... Uglavnom, moj plan da se do 40 osiguram za mirovinu polako se realizira....

Čudno ali nekako se baš dobro osjećam ovih dana... Nekako, kao da je sve sjelo na svoje mjesto :)




- 20:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
o ljubavi ... i ostalim stvarima koje idu uz nju


tko se srami ostaviti komentar javno, neka mi šapne na: confetta_love@yahoo.com