it's sharpening beneath me

subota, 24.06.2006.

Was it worth it when it was over

uf...sjetih se ja nešto napisati...eto vrućina je nepodnošljiva...ah na more bi trebala...već odavno,
al eto puno stvari koje treba privesti kraju...a i ekipa je još tu...zadnjih mjesec i pol...nikakve...ama baš nikakve kreativnosti u mome životu...( jedino ako se poboljšanje odnosa s majkom smatra pod kreativnost :D)....preumorna sam od nerada i stalnih kava i sati i sati provedenih u bircu i gledanju filmova...preumorna i za svoju uobičajenu patetiku...šta ću kad volim kenjati kvake...ah treba i to znati...ne znam dal ću više ovaj blog pisati...ne znam...nemam inspiracije...a osim toga...nakon 3 godina staža i to s 2 bloga....mislim da je vrijeme da se povučem...mislim...možda bude tu i tamo koji postić...ali...vidjet ćemo...nadam se da svi lijepo uživate u ljetu...i da iskorištavate svoje vrijeme na najbolji mogući način...pozdrav svima....
p.s. myspace mi je dokraja pojeo mozak...:D


Sharp disaster in a fresh new coma
Was it worth it when it was over
Proving yourself right
You'd make the biggest noise
Well.. I'd lock my hands behind my head
I'd cover my heart and hit the deck
I'd brace myself for the impact if I were you

(It's a long wait) is there anything
(For an answer) worth looking for
(Is there any news) worth loving for
(Is there any word) worth lying for
(Is there trauma) is there anything
(Or a struggle) worth waiting for
(Am I missing) worth living for
(Was the body found) worth dying for

- 12:21 - cut me (6) - write my words with blood - #