..Something else..

ponedjeljak, 03.09.2007.

Svjetlost...

Light at the end of the tunel



Dopustila vremenu da me oblikuje,
Dopustila drugima da me stvaraju...
Trebaš imati ovakvu kosu,
tvoje srce treba željeti baš tako,
plakati smiješ samo ako
za to postoji dovoljno dobar razlog...

Svake je jeseni lišće jednako bilo,
pa i tog dana,
dok gledala sam dalje nego što se vidjeti može
očima koje su podarene samo onima
koji razumijeti mogu...
Gledala sam jako dugo,
jer svjetlost je bila ugodna
topla i meka,
htjela sam da je zauvijek gledam,
trebala sam je ,
htjela sam da me spasi....

Jedini uvjet koji mi je postavila
bio je taj,
da joj kažem tko sam
i koliko vrijedim..
Gledajući i dalje u nju,
ne shvaćajući što želi,
nasmijala se blago
i poljubila mi čelo
"pronađi sebe"
prošaptala je tiho,
dok je njena toplina
po posljednji put
obavila moje tijelo....

- 01:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #