..Something else..

petak, 31.08.2007.

Good girl gone bad....

good girl gone bad

Oni koji ne razumiju,ni ne mogu,molim vas da se suzdržite od komentara ili odmah na početku--ako neznate što znači kada vam netko slomi srce,prestanite čitati odmah.
Ako ste sretni u vezi i ne želite se bedirati,odmah prestanite čitati.

Jednom kad se zaljubite i zavolite osobu,postane dio vas
na način na koji ni sami ne možete opisati.
Ona je dio vas,udišete njen zrak i slušate njeno srce dok ju grlite...
Glavom vam prolaze misli kako ste sretni što je uz vas i trudite se da joj pokažete svu svoju ljubav...
Nisam tip cure koja lagano pada na dečke...
Ne zaljubljujem se često i teško mi je nekome reći da ga volim.
Ali njega jesam....njega volim.
On je odlučio da ne želi biti sa mnom više...
Prepreke poput-studiramo ,predaleko smo,veza na daljinu je preteška....
Jesam li ja preromantična i da li su mi um isprale jeftine romantične komedije u kojima je gotovo nemoguće shvaćati tu prepreku kao prekid?
Svakim danom mi taj izgovor zvuči sve apsurdnije....
Njemu je teško,kao i meni.
Promjenila sam ime bloga....
Mislim da mu ime "The Book of Light"
više ne pripada....
Bila sam optimista,što mi se dogodilo?
U meni se gomila ljutnja i bijes.
Još uvijek mi piše kako me voli,
žao mu je što je ostavio tako dobru curu?!

Hm....dobru....

Mislima mi se vrtjela ta misao..Dobra...
Cure se šišaju,inate ,opijaju poslije prekida...
zavađaju njegove najbolje prijatelje,
ili upuštaju u avanture...
Možda je to rješenje da se oslobodim ove patnje?
Da se napijem,da zaboravim....
Da barim nekog tipa kojemu neću znati ime...

Ali što je s mojim ponosom i mojim
samopoštovanjem?
Da li sam sve to spremna izgubiti u jednoj noći
lude i nepromišljene zabave?

Gledajući intervju s Rihannom,
"Good Girl Gone Bad",
možda je to moja ženska intuicija proradila
pa sam u njoj prepoznala još jednu izgubljenu
žensku dušu....ali sve mi govori da je i ona u klubu
"Good Girl Gone Bad" zbog dečka...
Ne kažem da želim postati Bad Girl,
ali sve mi se čini da je njima život puno zabavniji,
i puno lakši...
Odijevaju se kako žele,uzimaju ono što im pripada,
i gotovo im na licu možeš pročitati taj stav...
"Nitko me više nikada neće povrijediti!"

...."Easy for a good girl to go bad
And once we gone
Best believe we gone forever
Don’t be the reason
Don’t be the reason
You better learn how to treat us right
Cuz once a good girl goes bad
We done forever....."










- 14:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #