jezebel's anatomy

nedjelja, 23.12.2007.

where have all the voyeurs gone?

kamere posvuda… ne da više ne mogu otići iza zida banke i diskretno, a opet dovoljno snažno, izvući gaćice iz guze ako sam slučajno obukla one za koje sam se pitala zašto ih više ne nosim, nego više ne mogu ni gledati druge kako to rade, a da ne budem viđena…

where have all the voyeurs gone?

recimo… oni shop detectives koje ovom prilikom proklinjem po sedamnaesti put jer mi svaki puta kad mi se približe (dok opsesivno-kompulzivno čitam sastav krema za lice ne bih li izbjegla još pokoji toksični sastojak) sklizne užasna kapljica znoja niz leđa (ponekad i više njih)… vidim ih. a nekako ih i žalim. i pitam se…

where have all the voyeurs gone?

…da, u civilu si. da, imas ljudsko obličje (samo obličje, u prirodu stvari ne ulazim.). da, primaš novac za ono što radiš i zbog toga paziš da se ne razotkrije ne-znam-čiji lukavi plan. ali… vidim te! i riješit ću te se samo ako te počnem pratiti, ako počnem manifestirati takvu uvrijeđenost, superiornost, aroganciju, pa i paranoju, da me više nikada nećeš slijediti! vidim te, ti jadniče iz dm-a koji si u svoj svojoj lukavosti zaboravio promijeniti majicu u kojoj si radio jučer i prekjučer…
vidim te. i’m in control. in. control. i pitam te…

where have all the voyeurs gone?

jučer sam opet manijakalno klikala po facebooku, secirala ga uzduž i poprijeko (iz bijega od nekih važnijih i potencijalno zanimljivijih stvari, al’ nećemo sad o tome…)… i sjetim se kako volim country. i sjetim se…

“where have all the cowboys gone?”

…i još nekih prekrasnih country stvari. i kako malo ljudi sluša country. a ima tako lijepih pjesama, slušljivih, ublaženih, milih, bez silovanja bendžom, s puno soula… zašto ga ne slušaju? zato što ne znaju za ljepotu countryja ili zato što ga većina ne sluša? pa, zaboga, nije toliko udaljen.
bilo kako bilo, dodam si u profil dixie chicks i smiješim se jer sam zaboravila koliko su mi neke country stvari drage. i bliske. ne udaljene.
i idem provjeriti koliko uopće ljudi na facebooku sluša the chicks. ako ne znate kako se to radi, odnosno zatucani ste jer nemate profil na facebooku, evo ovako: klik. kliknem na profil jedne jedine osobe koja osim mene voli dixie chicks. jedne. jedine. i pita me…

where have all the cowboys gone?

…da, otkrivena sam. preda mnom je iskočio ne prozor, već prozorčina... barem je bio ogroman u mojoj glavi ako ne na ekranu. ne želim se vratiti tamo. ''who was here?'' aplikacija. i moje ime i prezime i moj avatar uvećan valjda da doprinese dramatičnosti moje spoznaje. otkrivena sam. kvragu i moje klikanje, sad će još ispasti da sam net-junkie koji okolo klika na profile ljudi koje ne poznaje. nonsens!
otkrivena. no more questions! no more soup for you!

no cowboys! no voyeurs!

just. naked.

- 01:07 - rec' (7) - isprintaj - #