Buffy i Angel fanfiction

nedjelja, 28.12.2008.

Spotovi

Danas nisam bila baš raspoložena za puno traženja, a ovo je što sam našla


Buffy - Me Against The World

Naslov i stihovi sve govore




Buffy&Angel - Bleeding love by Leona Lewis

Čim sam čula ovu pjesmu znala sam da će je zgrabiti B/A fanovi. Ovo je najbolji spot koji sam našla s njom




Edge & Charm [B/A]

Kao što sam jednom rekla, Sarah McLauchlan gotovo soundtrack za B/A. Iako se ovdje ne čuje cijela pjesma, isto se može osjetiti buffyangelovski ugođaj:) Pjesma je Boulding a Mystery




Buffy/Angel - Missing

Video fokusiran na Buffyino gledište nakon što je poslala Angela u pakao. Ako niste shvatili, tužan spot




Requiem for a dream by Clint Mansell


Malo akcije za kraj

- 11:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj