petak, 18.02.2011.

Unutarnje misli

Šetala sam danas gradom, sama. Pasalo mi je, jako.
Obično ne volim šetat sama, jučer i danas to mi je godilo.
Ulovim se kako izbjegavam i slušalice iz kojih trešte pjesme.. Par puta ulovim se u svojim mislila, koje sve teže i tež kontroliram.. Lete, misli mi leteu prazno.. ne razmišljam o ničemu... pregledavam poluprazne police jedne drogerije i baš mi je lijepo ..

u jednom trenu ulovim se kako blejim okolo.. ne u police i proizvode već okolo u prazno... i zid... zagredala sam se u ogledalo, a nisam vidla nikaj u njemu...
Ne znam kaj mi se to počelo događat, ali sve češće se javlja..

Možda je zbog ovog vremena i mojeg unutarnjeg nemira, ne znam...
Ali lijepo je... i uživam...

I još uživam u bavljenju sobom..u ilama koje se polako, puževim korakom spuštaju..
Volim proces mršavljenja... zato što imam neki cilj, zato što me veseli svaki pomak na dole...
Danas sam zaključila da ne volim kad dođem do ilja tj granice kila... jer onda me ne vesele kile više.. niti sam si lijepa i nema višeonog veselja kad vaga pokaže pol kile manje...


Misli mi bježe.. idem

- 19:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Veljača 2011 (2)
Studeni 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


izgubi se sa mnom u redovima mojih misli..putujmo zajedno u zemlju savršenstva gdje se svi prave da su sretni..pa tako i ja

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


topla kraljica

Designed by In Obscuro