Marilyn Manson Blog

ponedjeljak, 16.04.2007.

MARILYN MANSON IS BACK

THIS BLOG IS NOT DEAD

Pa evo jedne zanimljivosti oko Marilyn Mansona,a to je da je dotični gospodin objavio svoj novi singl pod nazivom 'Heart-Shaped Glasses (When The Heart Guides The Hand)' te još samo preostaje da pričekamo 05.06.2007 za novi album pod nazivom Eat Me, Drink Me.

Popis pjesama sa novoga albuma:
1. If I Was Your Vampire
2. Putting Holes In Happiness
3. The Red Carpet Grave
4. They Said That Hell’s Not Hot
5. Just A Car Crash Away
6. Heart-Shaped Glasses (When The Heart Guides The Hand)
7. Evidence
8. Are You The Rabbit ?
9. Mutilation is the Most Sincere Form Of Flattery
10. You And Me And The Devil Makes 3
11. EAT ME, DRINK ME
Izašla je i nova pjesma pod nazivom If I Was Your Vempire(6:01min),koju upravo slušam kao i naslovnicu singla i mogu vam reć da puno obećava te mi se čini da je malo soft za razliku od ostalih albuma.
Naime pjesma je objavljena na Mansonovoj My Space stranici te je postala single of the week.

Ako ste zamijetili Marilyn Manson je i objedinio svoju internet stranicu koja izgleda mrvicu bolesno.

Dolje možete vidjeti moguće slike singla i albuma.


Za sve anti Manson glupe komentare nemam vremena komentirati te će bit izbrisani a onaj ko želi vidjeti tko je i što je Marilyn Manson neka skoči na The NachtKabarett.com

TOUR DATES:
2007-MAY-26 - LANDSGRAAF - HOLLAND - PINKPOP
2007-MAY-28 - MILAN - ITALY - PalaSHARP
2007-MAY-29 - FIRENZE - ITALY - PALASPORT
2007-MAY-31 - TOULON - FRANCE - ZENITH-TOULON
2007-JUNE-2 - LORCA - SPAIN - LORCA ROCK FESTIVAL
2007-JUNE-4 - LYON - FRANCE - HALLE TONY GARNIER
2007-JUNE-5 - PARIS - FRANCE - BERCY
2007-JUNE-9 - DONINGTON - ENGLAND - DOWNLOAD FESTIVAL
2007-JUNE-11 - LUXEMBOURG - LUXEMBOURG - ROCKHAL
2007-JUNE-13 - PRAGUE - CZECH REPUBLIC - VELETRZNI PALACE
2007-JUNE-15 - INTERLAKEN - SWITZERLAND - GREENFIELD FESTIVAL
2007-JUNE-16 - NICKELSDORF - AUSTRIA - NOVA ROCK
2007-JUNE-17 - CHEMNITZ - GERMANY - WOODSTAGE FESTIVAL
2007-JUNE-20 - LJUBLJANA - SLOVENIA - HALA TIVOLI 2
2007-JUNE-22 - NEUHAUSEN - GERMANY - SOUTHSIDE FESTIVAL
2007-JUNE-23 - SCHEEßEL - GERMANY - HURRICANE FESTIVAL
2007-JUNE-24 - BERLIN - GERMANY - ZITA ROCK FESTIVAL
2007-JUNE-26 - DORTMUND - GERMANY - WESTFALLENHALLE
2007-JUNE-28 - WERCHTER - BELGIUM - ROCK WERCHTER
2007-JUNE-29 - BELFORT - FRANCE - EUROCKEENNES
2007-JULY-1 - BUCHAREST - ROMANIA - B'ESTIVAL

16.04.2007. u 21:41 • 20 KomentaraPrint#

nedjelja, 16.07.2006.


“"Tijekom Renesanse, kada se nastojalo izigravati besmrtnu Grčku, proizveli su Rafaela. Ingres je želio izigravati Rafaela, i postao je Ingres. Cezanne je želio izigravati Poussina, i tako je postao Cezanne. Dali je želio izigravati Meissoniera i REZULTAT JE BIO DALI. Oni koji ne žele izigravati išta, ne proizvedu ništa. ”."

Salvador Dali
iz Dalijevog Dali

“Vragolasti Da Da Dendi! Tata, u našem TV-u je čovjek!.”

Ovaj je tjedan bio naporan i spustio sam se u bolnicu zato što sam “pretjerao” u procesu stvaralašva. Sada sam dobro i sretan sam što sam se vratio u studio. Upravo smo završili zadnju stvar za album te ta mi je zasad najdraža.

Također sam započeo serijal slika bizarne smrti Elizabeth Short u prirodnoj veličini. To me proganjalo cijeli život..

Govoreći o slikama , od Helnweina sam dobio portret Marlene Dietrich sa njenim potpisom. To je jedna od najzapanjujućih stvari koje sam ikad vidio.

Da je ljudski rod ilustriran, da li bi mi bili olovke ili gumice? Upisati rezultat? Ili pravu fuksu?

MM
A.D.


poslano 7/4/2002 S.A.D.










Günter Brus Vienna Walk, 1965
Iz The Artist's Body (Umjetnikovo tijelo) od Tracey Warr i Amelie Jones


Tim Skold na noć premijere Resident Evil na kojoj su on i Manson postigli uspjeh. Slijeva,
Skold i John 5 u studiju. Desno Erin & TIM Skold, Manson & Dita na crvenom tepihu na premijeri u Zimi 2002.


Güunter Brus
Self - Painting, Self - Mutilation
( Samo-Oslikavanje, Samo-Unakazivanje)
1965 Beč

" 'Samo-oslikavanje je sljedeći korak u razvitku slikarstva. Slikarska površina uzgubila je funkciju jedinstvene podloge za izražavanje. Povukla se prema svojim izvorima, zidu, objektu, živom biću, ljudskom tijelu. Uključivanjem svojeg tijela kao vrst površine za izražavanje, rezultira nastankom raznih scena, postupci koje kamera snima a gledatelj proživljava...' - Günter Brus, dio iz Le Marais. Sonderheft Günter Brus, 1965.

"Kolaž koji dokumentira Self - Painting, Self - Mutilation bio je predsavljen u bečkoj Junge Generation Gallery, dan nakon Brusovog prvog javnog čina. Umjetnik se prošetao kroz centar Beča, prefarban u bijelo, s crnom crtom preko lica i tijela. Crna boja simbolizirala je osakačenje. Za vrijeme ovog čina, Brus je odmah bio uhapšen zbog uznemiravanja javnosti."

Iz “The Artist's Body “ Tracey Warr i Amelia Jones

Mack the Knife, iz Treepenny Opera
Kurta Weilla i Bertolda Brechta

Manson, circa April 2003,
as "Mack The Knife".
Kurt Weill, njemački glazbenik koji se proslavio 1920'e, bio je najpoznatiji po svojim aranžmanima za kazališno djelo njegovog suvremenika Bertolda Brechta, The Threepenny Orchestra, a kompozitor je i vrlo slavne pjesme Mack The Knife." Nekoliko puta Manson je Weilla navodio kao primjer koji je utjecao na The Golden Age Of Grotesque, za rad i odraz vremenskog perioda u kontekstu kada je djelovao, 1920'e za Njemačke prevlasti. Tokom pregršta solo performansa Grotesk Burlesk, Manson je pjevao, uz The Dope Show i uz pjesmu po kojoj album nosi naziv, Weillovu poznatu Alabama Song ili Whiskey Bar.

Odlučan, kretao sam prema rodnom mjestu ekspresionizma, brujanjem Kurt Weillove Alabama Song. Došlo je vrijeme za Grotesk Burlesk i tuceti miševa istapkali su iz Kinderfelda. Njihovi politički organi su morali biti uklonjeni te smo ih namjestili u novu formu, stvorivši metaforički 'upitnik.'

Marilyn Manson
4/21/2003

Slika benda iz Weimar ere čiji su sastav činili Bertold Brecht na klarinetu,
Karl Valentin na tubi, i mršavi njemački klaun.

Kompozicija za Arragonov Aurélien/L'inconnue, oko 1950
Fotografija Man Raya, iz knjige Man Ray, 1890-1976

Manson uživo tokom AGAINST ALL
GODS turneje. Fotografija Cyril Helnwein.

Marlene Dietrich u filmu Seven Sinners (Sedam Grešnika),
pjevajući The Man´s in the Navy

Marilyn Manson
Vođa LOW ART GLOOMINATI-a
Marlene Dietrich je osoba o kojoj treba napomenuti pokoju uvodnu riječ. Pored činjenice da je bila najljepša žena Hollywooda uopće, bila je utjelovljene glamura, ljepote, elegancije i dekandencije 30'ih. Kasnije je predstavljala i simbolizirala slobodu i ekspresionizam, time što je bila njemačka prognanica koja je postala anti-nacistička activistica. Zbog svih tig razloga utjecala je na The Golden Age Of Grotesque.
Mansonov video isječak 'A Burnt Offering Can Be Considered Instant Choreography' iz Journal zapisa 15. ožujaka 2002., prikazivao je kip (božjeg) janjeta u plamenu dok je u pozadini igrala Marlene Dietrich. Početna vinjeta Mansonovog Journala je zapravo uzeta iz memoara Marlene Dietrich kako je i sam otkrio u svom Journalu iznoseći njeno ime, a na kojeg se također osvrće i NACHTKABARETT. Navedeno se može vidjeti u filmu Sedam Grešnika (Seven Sinners). Vrlo slavna scena unutar ovog filma je ona koja je utjecala na Mansonovu novu estetiku gdje Marlene izvodi na kabareuesque način pjesmu Man´s In The Navy , obučena u Mornaričku svečanu časničku odjeću, kakvu je Manson nosio za svoj LOW ART GLOOMINATI outfit tokom The Golden Age Of Grotesque.

Jedan od njenih najslavnijih filmova je Modri Anđeo (The Blue Angel) koji govori o putujućem kabaretskom kazalištu čija je zvijezda Lola, Marlene. To je noir film u kojem se profesor na prominentnom njemačkom sveučilištu zaljubi u Lolu, te s vremenom se odrekne svog zanimanja kako bi putovao s njom, reducira se na glumu kazališnog klauna, ismijan i uništen samo da bi imao Lolu, Dietrich, se pak zaljubi i vucara se s drugim čovjekom.

Ova vrst dekadentne klubske kabaretske izvedbe je bio slušan davno prije od The Golden Age Of Grotesque te je tada predstavljao vrts avangardne pobune, vrlo slične Swing i Jazz klubovima iz istog vremena, kao poput i Moulin Rougea i dekadentnih klupskih izvedbi pariškog noćnog života kasnih devetnaestih, što je prikazivao Toulousea-Lautrec (pogledati dolje). Takvim elementom se obično poticalo uzbuđenje ustanka, stavom “živi za sada bez pomisli na sutra jer će budućnost ionako doći”; pa izvodimo i svjedočimo sada svemu vulgarnom i dekadentnom zato što, posebno u Weimar Njemačkoj, sutra se nečemo probuditi, a ako se i probudimo opet ćemo naići na ništa drugo no isto siromaštvo i bijedu u kakvoj smo se i danas probudili .

I dok bi mogli reči da su bili ukrotljivi , barem po njihovom opisu, u usporedbi s današnjim, ovi klubovi i predstave su bile pobunjeničke pa su zato u to vrijeme nerijetko nerijetko zabranjivane, prema njima se sjatila sva mladež te su bili u smrtnom strahu za vrijeme jačanja nacističke moći zbog tog što su te ustanove bile jedne od prvih stvari koje će biti zgnječene pod nacističkom petom. Pa uživajmo danas u onom što bi moglo nestati ili biti uništeno sutra." Ovo je zlatno Doba Groteske "

(Umjetnici

Oni su rasa kompletno udaljena od ostalih živih bića.

Njihove emocije, svi njihovi osječaji, njihove reakcije su suprotne od onih takozvanih “normalnih” ljudskih osječaja. Oni su ranjive i krajnje osjetljive osobe, primjereno njihovim talentima, njihovoj super-mašti, njihovom znanju o skrivenim utjecajima čiji dio nismo mi obični ljudi. Nije jednostavno živjeti sa njima- ako izaberete da uopće živite sa njima, ako imate sreću da ih uopće upoznate .

Pisci, kompozitori, slikari- također umjetnici kao redatelji, glumci spadaju u istu kategoriju. S njima se treba postupati u glasé-rukavicama, mentalno i psihički. Sve njihove reakcije sežu u ekstreme, u usporedbi sa ne-umjetničkim ljudskim bićima. Kako sam bila doista sretna da upoznam i volim i radim sa mnogim, mnogim umjetnicima, naučila sam, ne bez teške boli i muke, da postanem bolja, inteligentnija, odanija osoba puna poštovanja. U tom procesu ni kap suza nije bila potrošena. Mojih suza-ne njihovih ! )


Ulazna vinjeta Mansonovog Journala, pisana od Marlene Dietrich.

" Stari tekst koji služi kao početna slika za moj Journal, postavljen je kako bi promovirao misao i raspravu. Volio bih razjasniti da te riječi nisu moje, niti sam vas namjeravao uvjeriti da jesu . Upotrijebio sam jedan od memoara izvrsne i nadarene, Marlene Dietrich kao mali znak za zabavni park kojeg bi neki mogli vidjeti u noći. Hoće li se uključiti? Da li je ikad bilo uljučen? Da li to želim? Sa NACHTKABARETT-a. "

Marilyn Manson
4/19/2002

16.07.2006. u 23:36 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 10.05.2006.

We Will Sell Our Shadow To Those Who Stand Within It

10.05.2006. u 00:01 • 11 KomentaraPrint#

utorak, 25.04.2006.



Mansonovo pojavljivanje na pozornici kao preludij AGAINST ALL GODS turneje.
Fotografija Cyril Helnwein.

U mnogim religijskim ceremonijama, ukljućujući i u okultnim ritualima, objekt poznat kao kadilo koristi se tokom rituala ceremonije. Kadilo je jednostavni metalni predmet sa lancem sa kojeg se njiše a služi za izgaranje tamjana sa ugljenom koji se u njemu nalazi, često oblastog oblika . Obično se može vidjeti na katoličkim misama kada svečenik ljulja kadilo na lancu hodajući prema skupini i pjevajući molitvu dok kadilo ispušta dim koji se širi prostorijom.

'Anđeo koji ljulja kadilo '
Anton Raphael Mengs
Oko 1770
Zatim anđeo uze kadionik, napuni ga vatrom sa žrtvenika i prosu je zemljom.
Nato uslijediše gromovi, grmljavine, munje iI potres zemlje.
Otkrivenje 8:5

Manson je često nosio odoru manirizirajući svečenike na groteskan, podrugljiv i na svojstveno vrlo osobit način. Za vrijeme otvaranja preludija AGAINST ALL GODS turneje, Manson je ušetao na crnu obavijenu pozornicu njihajući svjetlećim oblim predmet, svojim kadilo, dim koji se širio po cijeloj pozornici, dim zapaljenog kadila za ovu ceremoniju, dok je Manson bolno vrištao svoj uvodni monolog, preludij za Portrait Of An American Family, svoju personaliziranu i demonsku verziju Willy Wonkinog govora čime upozorava sve prisutne na opasne stvari koje će slijediti, taj govor je kao njegova molitva i vapaj protiv svih Bogova (AGAINST ALL GODS). Zbog tog što je ova turneja PROTIV SVIH BOGOVA (AGAINST ALL GODS), prilično je da će započeti na Mansonov osobni pobožni profani način, otvaranjem ceremonije koja se lagano prelijeva u izvođenje The Love Song, pozadinom od obojanog staklenog oltara sa Isusovim likom mi smo u Mansonovoj crkvi.

25.04.2006. u 10:18 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 24.04.2006.


"…a među svječnjacima “nekoga slična Sinu Čovječjemu”, obučena u bijelu halju i opasana zlatnim pasom po prsima. Njegova glava sa kosom bijaše bijela poput bijele vune, poput snijega; njegove oči su bile kao ognjeni plamen"

-Otkrivenje 1:13-14

Manson sa ognjenim očima, razapeti Mehanički Krist.
Okrenuh se da vidim glas što mi govori... njegove su oči bile kao ognjeni plamen
OTKRIVENJE 1:12,14

U Knjizi Otkrivenja, drugi dolazak Krista opisan je spomenom Isusa koji nosi jednodjelnu bijelu odjeću kakvu Manson nosi u video spotu, (Mansonova odjeća nije dvodjelna nego jednodjelna, te se podudara sa navedenom teorijom); “noseći zlatni pojas”, Manson nosi zlatni pelvisni pojas, što začudo, također nalikuje na aspekt Drva Života kao prva čakra koja je isklijala iz slabina; “sa kosom bijelom poput janjeta” (kao što ima i Manson); “te plamene oči” , kroz cijelo Mechanical Animals razdoblje Manson nosi crvene leće kako bi se usporedio sa Kristom i to je jedini put kada je sa razlogom koristio takvo odstupanje.

No to nije slučajno. Jedna fotografija prikazuje na cestovnom znaku da predstava "ZAVRŠAVA" što upućuje na alfa i omegu, početak i kraj, kao što je uostalom navedeno u Otkrivenju. Početna vinjeta video spota prikazuje postavu od tri mudraca kod menađera Kristovog rođenja, koji čekaju Inauguraciju Mehaničkog Krista; sa samim albumom kao dodatkom albumu Antichrist Svperstar koji je usporedba sa Luciferom, a Mechanical Animals je Mansonova usporedba sa Kristom.

Band ili čeka ili se oporavlja od propisane operacije(gore), zamijetite da John 5 drži ruke u svojim preponama nakon čega je Manson potvrdio da je ovisnik o seksu . Dolje, Mudraci u išćekivanju Mehaničkog Krista.

24.04.2006. u 11:55 • 0 KomentaraPrint#


Suradnja sa Brad Jaeger
Matej 18:8. Ako te na grijeh navodi tvoja ruka ili noga, odsjeci je i baci od sebe, jer ti je bolje hromu i kljastu ući u život nego da budeš sa dvijema rukama ili sa dvijema nogama bačen u oganj vječni.

Matej 18:9. Ako te i tvoje oko navodi na grijeh, iskopaj ga i baci od sebe, jer ti je bolje s jednim okom ući u život nego da budeš sa dva oka bačen u pakao ognjeni .



Doslovniju adaptaciju Biblijskih scena, kao i Mansonovu aluzija sa Kristom, za video spot I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me) nalazimo u stihovima Mateja 18:8-9 i Otkrivenja

Matej 18:8. Ako te na grijeh navodi tvoja ruka ili noga, odsjeci je i baci od sebe, jer ti je bolje hromu i kljastu ući u život ne goda budeš sa dvijema rukama ili sa dvijema nogama bačen u oganj vječni.

Matej 18:9. Ako te i tvoje oko navodi na grijeh, iskopaj ga i baci od sebe, jer ti je bolje s jednim okom ući u život nego da budeš sa dva oka bačen u pakao ognjeni .



Doslovniju adaptaciju Biblijskih scena, kao i Mansonovu aluzija sa Kristom, za video spot I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me) nalazimo u stihovima Mateja 18:8-9 i Otkrivenja

Matej 18:8. Ako te na grijeh navodi tvoja ruka ili noga, odsjeci je i baci od sebe, jer ti je bolje hromu i kljastu ući u život ne goda budeš sa dvijema rukama ili sa dvijema nogama bačen u oganj vječni.

Zadnja strana omota za Mechanical Animals prikazuje oznaku za prostoriju za muškarce ali sa lijevom rukom kračom od desne. Zamijetite da ovdje i u videu LIJEVA ruka je amputirana, lijevo je znak za prolaz Lijeve Ruke, isto kao i "slijepo" što čini Mansona Antikristom te ruka skraćena od Krista i Bafomet koji šalju proklete na dno Pakla.

24.04.2006. u 11:16 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 20.04.2006.


Suradnja sa Obyvatelius

Tau križ je križ 'T' oblika koji je dobio naziv prema slovu Grčke abecede. Križ ima široki spektar značenja. Jedan od najuobičajenih je znak za nevinost.

U drugoj viziji Proroka Ezekiela Bog je rekao da se posebnim znakom označe čela nevinih prije no što On izbaci svoj gnjev na Jeruzalem koji je bio obavijen grijehom. "I pozva čovjeka odjevena u lan , koji imaše za pojasom pisarski pribor, te mu reče: “Prođi gradom Jeruzalemom i znakom ‘tau’ obilježi čela sviju koji tuguju i plaču zbog gnusoba što se tamo čine!." (Ezek. 9.3-4). Tau je zadnje Hebrejsko slovo.

TAU Križ je bio znak kojim je Gospodin, prema proroku Ezekielu, zapovijedio stanovnicima Jeruzalema da označe svoja čela.
Također je postavljen kao simbol oslobođenja onih koji su oslobođeni optužbe za kriminal.MPH
Uzeto iz Philosophical Research Society web stranice, PRS.org.

Tau križ na Mansonovom čelu u radovima sa Holy Wooda predstavlja Mansonovu nevinost. Kao album i koncept, Holy Wood je bio Mansonova odmazda protiv medija, društva i Amerike koji su ga demonizirali te bacili krivnju na nj za zločine kao što su Kolumbinska ubojstva. Križ oblika slova T kojeg je Manson nosio na čelu od komada metala predstavlja Tau križ a time i Mansonovu nevinost naspram nepravedne i užasne osude koja je na njega pala.

Scena mučeništva prvih Kršćana iz 1685, Thieleman J. van Braght's Martyrs Mirror izdanje, nacrtana od Jan Luikena.
Oslobađajući križ na čelu čovjeka s lijeve strane.


Tau križ je također spomenut u prvoj pjesmi s albuma, Godeatgod, a povezuje se sa Kristovim raspećem:

Dear god can you climb of that tree
Meat in the shape of a 'T'

Ovo je bio oblik križa na kakvom je razapet Krist; sa rastegnutim rukama i polegnutim tijelom u oblik “T”. Činjenica je da mnoga raspeća koja su počinili Rimljani, križevi više nalikuje na 'T' oblik nego sa 't'.

20.04.2006. u 14:14 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 19.04.2006.



PSALAM 23:4. Pa da mi je i dolinom smrti proći, zla se ne bojim, jer si ti sa mnom. Tvoj štap i palica tvoja utjeha su meni..

PSALAM 23:5. Trpezu preda mnom prostireš na oči dušmanima mojim. Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva..

"...tvoj štap iI palica tvoja utjeha su meni," Manson izvodi performans na Guns, God & Government turnejitokom Holy Wood ere sa mikrofonom u obliku vojne puške.


Jedan od najezoetričnijih elemenata u Holy Wood-u je također jedan od najmoćnijih elemenata predstave, i onaj koji sadrži ono po čemu je iskonski naziv albuma bio iskvaren, In The Shadow Of The Valley Of Death ( U sjeni doline Smrti). Podudarno sa oklutnim elementima iz Holy Wood-a, iako je Biblija baza za Judizam i Kršćanstvo, određeni postupci unutar nje opisani smatraju se originalnim, ali obskurnim, magičnim tekstovima. Na primjer, Kjuč Kralja Solomona, je temelj modernom vještićarstvu ako ne to je i jedna od najvažnija knjiga Hermetičke Kabale OTO-a i Golden Dawn-a koji koriste elemente iz Biblije. Navedene rituale za posvećivanje i prizivanje, posebno Psalmi, napisao je Prvi Kralj Izraela, David; Solomonov otac.

Manson je više puta javno evocirao jedan od Psalma tokom ere, PSALM 137:9, "Blažen koji zgrabi smrska o stijenu tvoju dojenčad," citurajući za vrijeme performansa za svog trijumfalnog povratku u Denveru, time riskirajući atentat, tri godine nakon Columbinea kao i postojećom porukom na Celebritarian.com. Takvo prizivanje Psalma neprestano ponavlja njegovu okultnu značajnost u sebi i kroz eru, i dovoljno je zanimljivo to da je to povratni trzaj samog Columbinea koji je inspirirao potrebu za korištenje ovog imiđa, i zatvaranje punog kruga ponavljanjima istog grada koji je prije tri godine nemalo uništio Mansona.

Manson izvodi The Love Song tokom Ozzfestovog dijela turneje
obučen u Papinsku halju sa štapom opisujući raspeće.



Slikovitim prikazivanjem tokom izvođenja za vrijeme Holy Wood ere, PSALM 23 je bio najznačajniji simbolički prizivani element.
PSALM 23:4. "Pa da mi je i dolinom smrti proći...."

Ponovno, ovaj Psalam je jedan od najvažnijih izvora za naziv albuma: Dolina Smrti je bila i lokacija gdje je album sniman i, u Mansonovom literarnom predstavljanju, metafora za grad gdje je autobiografski protagonist Triptiha odrastao i gdje je bio osuđen kada ga je tobože primitivni grad Holy Wood odbacio što je također podvig identifikacije Manson Family ( Mansonove Obitelji ) u 1960's koja se borila protiv uglađenih zla Hollywooda, ( također pročitajte o prikazu i znakovitosti ,TheLambOfGod.com). U relaciji sa Psalmom i Mansonovom izvođenju, album Holy Wood je Marilyn Mansonova pobjednička odmazda protiv Hollywooda i društva koje je slijepo dopustilo Americi da položi krivnju na nj pokušavajući uništiti ga. Kroz eru, stalak za mikrofon koji je Manson koristio bio je oblika vojne puške.
PSALM 23:4. "...Zla se ne bojim, jer ti si samnom. Tvoj štap i palica tvoja utjeha su meni."

Istodobno, za vrijeme Ozzfestovog dijela Guns, God & Government turneje kada su tokom izvođenja sam imiđ i pjesme bile sasvim malo izmjenjene, za vrijeme The Love Song, Manson se pojavio na pozornici u papinskoj halji noseči i balansirajući na štapu sa križem na vrhu.



"Trpezu pred mnom prostireš na oči dišmanima mojim ..." Manson obućen u Papinsku odjeću, počasna vrpca i mitra, tokom izvođenja Valentine's Day na Guns, God & Government turneji klečući ispred oltarskog stola sa dva čelava odljeva svoje glave navrh hrpe grožđa.

Za prvi dio Guns, God & Government turneje podkraj svakog koncerta izveden je red pjesama Valentine's Day i The Love Song što je unaprijedilo teatričnost za vrijeme te ilustriracije petog stiha Psalma 23. Izvođenje Valentine's Day sastojala se od Mansonovog pojavljivanja na pozornici u odjeći Pape, klečeći ispred oltarskog stola sa dva čelava odljeva svoje glave na vrhu hrpe grožđa sa pištoljima koji podupiru svaku stranu. Pjesma Valentine's Day sa prikazom pripremljenog stola je znakovita, također u refrenu te pjesme uzastopno se ponavlja pjevanje "In the shadow of the valley of death", što je čin recitacije prethodnog poglavlja o Psalmu, "Pa da mi je i dolinom smrti proći..."

PSALM 23:5. " Trpezu preda mnom prostireš na oči dušmanima mojim..."

Stvaranjem Holy Wood-a uključene su pedantne podudarnosti i između samih pjesama kao što je djelić glazbe koja se ponavlja u raznim pjesmama ali u drugom ključu i drugačijem tempu. Na Guns, God & Government turneji, nakon Valentine's Day slijedila je The Love Song, čiji slijed se uklapa u tu vrstu paralelnosti međusobnog odnosa. Za The Love Song, Manson se pojavljuje na pozornici pomodno slijedeći Nuremberg-esqu sa obješenim zastavama, pjevajući iza podija ukrašenog raspelom od pušaka kojeg je koristio kroz cijelu eru, a što je opet satira na Ameriku koja predstavlja naše kulturno obožavanje smrti i nasilja kao religije, prilično kao što se i Kristovo tijelo štovalo i koristilo da opravda političke krajnosti.
PSALM 23:5. "...Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva."

Prilikom Mansonovog pojavljivanja na pozornici tokom The Love Song izuzetno je dojmljivo djelovalo pokapavanje glave, ruku i prsa uljem. Naročito u aspektima Biblije, korištenje ulje često simbolizira pomazanje, blagoslov, posvećivanje i božansko izliječenje.

"...Uljem mi glavu mažeš, čaša se moja prelijeva." Nakon izvedbe Valentine’s Day, a tokom izvedbe The Love Song Manson uljem nakapava svoju glavu iza the Guns, God & Government podija koji je ukrašen raspelima od vojnih puški i pištolja.

Nakon masakra u Columbineu kada je okrivljen za poticaj , Manson je premazan suhim crnim uljem tokom izvedbe Rock is Dead na MTV European VMAs u Irskoj kada ga je publika izbjegavala i doslovno mu okretanula leđa; "...u prisutnosti mojih neprijatelja..."



Izražaj "...u pristvu mojih neprijatelja..." je važan dio Mansonove izvedbe te korištenja Psalma. Era koja je obilježila ove događaje je Holy Wood era, u kojoj je slijedio masakar u Columbineu nakon čega ga je izdala cijela Amerika zajedno sa medijima, okrenula mu leđa i krivično ga okaljala za poticanje tog događaja, te je nemalo završila Mansonovom destrukcijom. U toj borbi, Holy Wood je bio Mansononov povratni udarac. Gledajući u kontekst što se tog tiće, Manson je pjevao svojim “neprijateljima” za vrijeme svakog svog performansa, a "stol" koji je prostrt pred njega a i njegov povratni odgovor bio je Holy Wood.


Holy Wood era je i počela i završila ovakvim prikazima. Prvi performans iz tog razdoblja može se smatrati destrukcijom Mechanical Animals razdoblja, a to je Mansonovo izvođenje na 1999 European VMA's. Ovaj performans, koji se održao samo par mjeseci nakon Columbinea kada je većina još uvijek pogrešno ponižavala Mansona te radije htijela da je mrtav, održao se u nadmoćno katoličkoj (i poharanoj Krščansvtom) Irskoj gdje je doslovno nastupao pred svojim neprijateljima sa pred prostrtim stolom kao pozornicom, premazan suhim crnim uljem od glave do pete. Većina je publika doslovno okrenula mu leđa te je time vrlo simbolično i završen cijeli event.

Holy Wood bio borba koju je Manson vodio protiv onih koji su nastojali uništiti ga, iz nje je isplivao kao pobjednik, zadnje izvođenje iz tog razdoblja izazvalo je istu predođbu. Izođenje se održalo 8. Oktobra, 2001 u Los Angelesu, snimljen za Pay Per View, a bio je završni koncert Guns, God & Government turneje time i završetak triptiha, tako što je Antichrist Svperstar izdan 8. Oktobra 1996. Zadnje dvije pjesme Manson na koncertu izvodi kompletno prekriven u mokro crno ulje, tokom Astonishing Panorama of the Endtimes i Lunchbox nagovještujući svoje opravdanje pred neprijateljima, premazan uljem, čvrsto držeći svoj prut i štap (stalak za mikrofon je oblika vojne puške) sa In The Shadow of the Valley Of Death.

19.04.2006. u 14:50 • 0 KomentaraPrint#

petak, 14.04.2006.

14.04.2006. u 12:38 • 1 KomentaraPrint#



Dajjal je znan kao islamski ekvivalent Antikrista koji će se pojaviti prije Sudnjeg Dana a sam lik spominje se bezbroj puta u raznim haditama, tj. u Muhamedovim učenjima. Kao i Satan, on je veliki varalica koji će učiti da Raj je Pakao a Pakao Raj i imat će sposobnost da izvodi čuda kojima će nasamariti svijet kao takav. I također kao i Satan, uzdiže Čovjeka iznad Boga. Rečeno je da će biti duševno izopačen, imat će riječ “kafir” (arapski lažac ili bogohulnik) žigosanu na čelu a bit će slijep na jedno oko. U haditi koju je napisao Hadhrat Huzaifaha navodi se da će Dajjal biti slijep na lijevo oko; što simbolizira prolaz kojim prokleti odlaze od Boga, a to je i oko koje Manson često naoko oslijepljuje.

Kao dodatak tome, kroz Mechanical Animals eru, Manson je nosio crvene leće ne bi li se usporedio sa Kristom kako navodimo kasnije u tekstu.


OTKRIVENJE 1:12,14 "Okrenuh se da vidim glas što mi govori ... njegove oči su bile kao ognjeni plamen"

Suradnja sa Brad Jaeger

“Mali Rog je rođen”
Marilyn Manson – Mali Rog

Kroz Holy Wood eru, koja je predstavljala Mansonovu osvetu spram svijeta za nemilosrdno ispaštanje tuđih grijeha nakon Columbinea, on se nastavio slikovito prikazivati kao Treća i Konačna Zvijer, često se potpisujući kao MM3. Nostradamus je predvidio da će se postojati 3 strašna Antikrista, prva dva su Napoleon i Hitler, a Treći će se odati sam, otprilike u današnje vrijeme, nazivajući se imenom koje je također povezano sa Biblijskim opisima Velike Zvijeri.

Jedno od najezoteričnijih elemenata koje se nalaze u Antichrist Svperstaru je narav i identitet “malog roga”. Porijeklo Malog Roga, kao i većina Triptiha, ukorijenjeno je u Danijelovim proročkim vizijama iz Knjige Danijelove i Sv. Ivana u zadnjem poglavlju Biblije, Otkrivenju. Za raliku od ostalih šezdeset i pet knjiga , Otkrivenje je unikatno dijelo, u smislu da je uglavnom pisano o apokaliptičkim događajima koji se još nisu dogodili. Iz tog razloga, događa se često da nerazumljiva, a nerijetko i krivo tumačena biblijska knjiga.

Mali Rog je isprva opisan u Knjizi Danijelovoj; Danijel, talac babilonske vojske, bio je određen za interpertaciju snova Kralja Nabukodonosora. Tek nakon prvog dijela Knjige Danijelove njegove vizije su vrijedne spomena.

Zvijer iz Danijelovih vizija bila je religijska alegorija za četiri snažna kraljevstva, okarakterizirana sa životinjama koje su ih predstavljale.



- LAV je predstavljao babilonsko carstvo (moć)

- MEDVJED je predstavljao Perziju (moralna snaga)

- LEOPARD je biće koje je predstavljalo grčko carstvo (brzina)

- UŽASNA ZVIJER je predstavljala Rimsko Carstvo (sposobnost destrukcije)




Manson će kasnije u Holy Woodu slikovito prizvati četiri zvijeri iz Danijelovih vizija, te prvu zvijer iz Otkrivenja ( kroz isti opis, što ćemo ukratko pojasniti kasnije ), i to na samom početku Disposable Teens video spota.


OTKRIVENJE 13:1. Potom opazih “ gdje izlazi iz mora Zvijer “..

DANIJEL 7:7. Zatim u noćnim viđenjima, pogledah, kad eno, četvrta neman , strahovita, užasna , izvanredno snažna: imaše velike gvozdene zube; ona žderaše, mrvljaše, a što preostade, gazila je nogama.



Manson izranja iz vode na početku video spota što je i prva pokretna slika Mansona koju vidimo u razdoblju Holy Wooda; uzdizanjem iz vode najavljuje svoj povratak zahtijevajući kaznu protiv svih onih koji su na njega položili krivnju i koji su ga ostavili da ga svijet razdere. Mansonov opis u Disposable Teens je opis četvrte zvijeri iz Danijeliovih vizija i prve zvijeri Otkrivenja (bez karakteristika životinje) – čelični zubi, prisutan izraz krvožednosti na licu zvijeri) uzdižući se do neljudskih visina da gazi po onima koji su ispod njega. Duga kosa je simbol moći, prema priči o Samsonu i Dalili, čija je neprirodna fizička snaga bila ukorijenjena u dužini i gustoći vlastite kose.

Prva zvijer Otkrivenja je zapravo amalgamiranje prvih triju zvijeri Danijelovih vizija koja ima šest glava:

“Potom opazih “ gdje izlazi iz mora Zvijer” sa deset rogova sedam glava. Nosila je na rogovima deset kruna, a na svojim glavama bogopogrdne naslove. Ta “zvijer” koju sam vidio sličila je na leoparda; noge su joj bile kao u medvjeda, a usta kao u lava. Zmaj joj predade svoju moć, svoje prijestolje i veliku vlast. I vidio sam jednu od njezinih glava kao smrtonosno ranjenu. Ali njezina je smrtonosna rana bila izliječena.”

Otkrivenje 13:1-2

Iako je şam Manson uglavnom preuzeo ulogu personiziranja Antikrista i Zvijeri, primjetite obojanu kosu kao u lepoarda, izvučene zaliske poput grive lava uzduž linije usta (što nije prisutno na nijednoj drugoj lokaciji), te izbočinu na Pogovoj desnoj očnoj šupljini, koja indicira navedenu izliječenu ranu. Ova fotografija predstavlja prvu zvijer koja je izašla iz mora.


Druga zvijer iz Otkrivenja ne postoji u Danijelovim vizijama, nije sa površina zemlje, kako je opisao Sv. Ivan Apostol:

“Potom opazih drugu zvijer gjde izlazi iz zemlje: imala je dva roga kao u janjeta, a govorila je kao zmaj.”
Otkrivenje13:11

‘Treća i konačna zvijer’ Otkrivenja sa kojom se Manson u Holy Woodu asocira, Crveni Zmaj (od koje je Satan preuzeo pojavu), je jedina zvijer koja dijeli slične karakteristike obih Danijelovih vizija sa vizijama Sv. Ivana. U Danijelovim vizijama, ovo je četvrta zvijer:

“Zatim u noćnim viđenjima, pogledah, kad eno: četvrta neman, strahovita, užasna, izvanredno snažna; imaše velike gvozdene zube; ona žderaše, mrvljaše, a što preostade gazila je nogama. Razlikovala se od prijašnjih nemani i imaše deset rogova.”
Danijel 7:7

Sada to usporedimo sa vizijama Sv.Ivana:

“Zatim se pokaza drugi znak na nebu: veliki Zmaj plamene boje sa sedam glava I deset rogova. Na glavama mu sedam kruna.”
Otkrivenje 12:3

Iako je činjenica da je prva zvijer Otkrivenja imala krune na rogovima, Danijelovoj rogatoj zvijeri ,kojoj su nedostajale krune, daje dokaz da su ovo morale biti dvije zasebne sedmoglave zvijeri. Svi glavni religijski autoriteti slažu se pošto je Danijel propustio spomenuti sedam glava (a moguće je da se one nisu niti pojavile u njegovim vizijama), da je to uistinu Crveni Zmaj, a ne ona prva zvijer, što nas dovodi do zaključka da su to dvije zasebne sedmoglave zvijeri; prva zvijer koju je Danijel predvidio te Crveni Zmaj , koju je predvidio Sv. Ivan. Mali Rog će se uzdignuti od Morske Nemani, a ne od Crvenog Zmaja.

Umjetnik prikazuje prvu zvijer iz oceana, dugu zvijer iz zemlje, i Crvenog Zmaja, koji proizlazi iz Raja.



Kako je Danijel razmatrao znakovitost rogova, njegove vizije nastavljaju:

“Promatrah joj rogove, i gle: među njima poraste jedan mali rog; i pred tim se rogom išćupaše tri prijašnja roga. I gle, na tom rogu oči kao oči čovječje, i usta koja govorahu velike hule.” Danijel 7:8

Manson opisuje ovaj nastanak malog roga u istiomenom nazivu pjesme, “Iz bezdana je izašao mali rog, mali rog je rođen”, što oponaša kratki segment nakon dolaska malog roga u Otkrivenju, “Zvijer “Bijaše-i-nije”,koju si video, izići će ponovno iz bezdana da ode u propast.” Otk 17:8

Tokom mnogih javnih polemika oko indentiteta Malog Roga, radit ćemo na kontekstu za kojeg Manson koristi termin malog roga, a to je Antikrist, u kojeg je vjerovanje najprihvaćenije. Kako je Mali Rog iščupao ostale rogove sa zvijeri iz oceana, a kako knjiga Otkrivenja navodi detalje da je Antikrist eksploatiran od Crvenog Zmaja, moramo shvatiti da se mali rog nadalje ne poistovjećuje sa prvom zvijeri. Mali Rog je dio i Antikristov produžetak – koji je identificiran kao ‘lažni idol’, kao i što je potrebno da bude obožavan od ljudi u koje ulijeva teror.

Specifično, mali rog je služio brojnim nakanama. Prvenstveno, on će ‘govoriti protiv najuzvišenijih’. Natjecat će i sa svecima, te ih zaratiti. Dodijavati će i umariti one koji obožavaju Boga, a ne prvu zvijer.

Druga zvijer potpomaže malom rogu. Uistinu, prva zvijer se naziva ‘lažni idol’, druga zvijer je znana kao ‘lažni prorok’. Druga zvijer će često “Svu vlast prve Zvijeri ona vrši u njezinoj službi i čini da se zemlja i njezini stanovnici klanjaju prvoj Zvijeri kojoj bi izliječena rana.” (Otkrivenje 13:12)

Sada, kada znamo ponešto o prve tri zvijeri, vrijeme je da se objasni trojstvo koje one čine. Kao što je predstavljeno Sveto Trojstvo, Otkrivenje ukazuje na Nesveto Trojstvo. Ovo je važno, time što odgovara temi Marilyn Mansonove dihotomije koju je predtsavio u svom radu. Kao što su Bog i Isus jedno te isto (“Ja i moj otac smo jedno”, Ivan 10:30), također su jedno Satan, i Antikrist. Kao što je Sveti Duh sila vođena od Boga, Lažni Prorok je sila vođena od Satane.
Zvijer iz Oceana: također znana kao prva zvijer iz Otkrivenja, Lažni Prorok, Antikrist, i Mali Rog.

Zvijer iz Zemlje: znana kao druga zvijer iz Otkrivenja,i Lažni Prorok

Crveni Zmaj: znan kao Satan, Lucifer, Princ koji dolazi. Pridodana su još dva neslužbena naziva za Crvenog Zmaja u korist Mansonu: Treća i Konačna Zvijer te Hidra (sedmoglava aždaja).

Hidra je ime koje je Manson dao Crvenom Zmaju (Satani) tokom Antichrist Superstara. “I am the hydra” ( “Ja sam hidra”) je hvalisava tvrdnja koja može biti povezana sa Heraklovim iskušenjima. I Hidra (ona s kojom se borio Heraklo), i Crveni Zmaj, sadrže neke podudarnosti. Kao prvo, obje zvijeri imaju sedam glava. Kao drugo, u oba spomena Hidre govori se da je ona sposobna regenerirati rane, “Cut the head off/grows back hard”, što je sukladno sa Heraklovom borbom sa Hidrom koja je regenerirala svoju odsjećenu glavu, i Hidrom (Satanom) iz Otkrivenja:

“I vidio sam jednu od njezinih glava kao smrtonosno ranjenu. Ali njezina je smrtonosna rana bila izliječena.” 13:3


U stvari, Manson spominje hidru u Cryptorchidu, kratkim prikazom vodene hidre.

Hidra’ prikazana nekoliko sekundi prije refrena Cryptorchida

Jednako važno , kao i trenutni priziv Hidre, je sam kontekst pjesme. Riječi pjesme koje slijede nakon prikaza Hidre su nam dobro poznate:


Prick your finger...
It is done...
The moon has now eclipsed the sun...
The angel has spread its wings...
The time has come for bitter things...

(Podbodni prstom…
Učinjeno je…
Pomračina Sunca nastala je…
Anđeo je raširio svoja krila ...
Došlo je vrijeme za gorke stvari…)



Tako Cryptorchid služi cilju transformacije. Kao što je Mali Rog predstavlja rođenje Antikrista, Cryptorchid je trenutak kada je on dobio svoju moć i krila (prisjetite se, iako Antikrist nema krila, on je jedno i isto kao i Satan).

Dokaz ove transformacije je i kraj kriptorhidizma, stanje kada testisi opadaju u mošnje, metafora za dječaka , koji još nije postao muškarac (neodrastao i netransformiran, ako želite). Znamo da kriptorhidizam završava istovremeno sa tri desetine drugog bljeska u Cryptorchidu , kada je jasno prikazan penis, te dva bijela prišta ( štu su testisi ) na prikladnom mjestu. Prilikom tog završetka, transformacija može biti potpuna.

Mošnje ispod penisa, što označuje kraj kriptorhidizma, i metaforički kraj nesposobnosti da se crv pretvori u anđela .




Daljnji dokaz transformacije može biti pronađen u nekoliko desetaka sekundi kada je udarni podij ukrašen krilima prikazan iznad crva, koji iz sebe vadi utrobu (a simbolizira i samooslobađanje iz svoje čahure ).

Organi koji se izvađeni iz tijela, mimiziraju smrt Boga u filmu ‘Begotten’ (“ Zaćet”) od kojeg je djelomično rekreiran video spot Cryptorchid . Ovakvo alegorijsko odbacivanje prošlog života tematski je sukladno sa prikazivanjem odrastanja i transformacije samog crva. Zamijetite udarni simbol sa krilima iznad Mansonove glave, koji ukazuje na transformaciju koja će se uskoro dogoditi.


Također smo razmotrili i u ono što je slijedilo, vidimo obalu gdje je sjedio Ivan Apostol za vrijeme vizija prve zvijeri koja se uzdiže iz vode.

Dio iz Cryptorchida; pješćana plaža, što podsjeća na “Potom opazih gdje izlazi iz mora Zvijer.” (Otkrivenje 13:1) U Ivanovim vizijama, on svjedoči o Prvoj Zvijeri koja se uzdiže iz vode, gledajući je sa obale.



Napokon, znamo da će nadolazeća transformacija biti ona koja se tiće neizgovorenog zla, po segmentu sa sklizavom zmijom u Cryptorchidu.

Zmija u Cryptorchidu: zmija je dugo bila simbol Satane ili podmuklog gmizavca, još od originalne priče o Postanku.


Dodatak tome, naš lik je već označen nesretnim životom.

“Treći anđeo nastupi za njima vičući jakim glasom: “Tko se god pokloni Zvijeri i njezinu kipu i primi žig na svoje čelo ili na svoju ruku, pit će vino Božje srdžbe koje stoji natočeno, čisto, u čaši njegova gnjeva. Bit će mućen ognjem i sumporom pred svetim Anđelima i pred Janjetom.” Otkrivenje 14:9-10


Čelo sa žigom zvijeri, i njegova lijeva ruka dodatno je okaljana sa oznakama. Postaje identificiran od strane zvijeri time što je neodani sljedbenik Isusa Krista, ili heretik. On će biti označen ili na ruci ili na čelu, ne oboje, čime se širi emfaza o iskvarenosti crva.

Svi ovi elementi, sve što je unutar ove sekcije, neki više ezoteričniji i mračni od drugih, samo malo od tih značajnosti su poznate javnosti. Zbog Biblije, Kršćanstvo i religije imaju vrlo jake utjecaje na društvo i na današnji svijet, opozivanjem na likove iz nje, prepoznati ili ne od strane laika, ti elementi su jednostavni i zbog toga su značajni već samo po zapletima i asocijacijama. Bio obožavatelj ili ne, ili samo tek slučajni promatrač, svatko će uočiti čelične zube kao u onih koji su pripisani Danijelovoj Zvijeri i one iz Otkrivenja, zbog Biblijskih uobraženih utjecaja na današnje društvo, sam lik rezultira kao nešto “zlobno" i moćno samo zbog svojstvenog zadržavanja u neznanju što Kršćanstvo odražava na psihu puka. Sa svim što je rečeno, s obzirom na sve smislene kombinacije, one uistinu čine Mansona Antikristom i makar na podsvijesnom nivou onih koji neznaju i onih koji nisu svijesni ovih navedenih značajki.

14.04.2006. u 11:03 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Marilyn Manson-YOU CANNOT SEDATE ALL THE THINGS YOU HATE

Business Logo design
Omega Counter


MANSON USA
MANSON OFFICIAL
THE NACHTKABARETT
CROATIAN CELEBRITARIAN CORP.

MANSONS WORDS

˝Ako su vaša vjerovanja stvarno toliko krhka da se bojite kako bih ih ja, jedna osoba, jedan umjetnik s bendom, mogao svojim dolaskom ugroziti, onda se dobro zapitajte u što i kako vi to zapravo vjerujete.˝
(Manson o konzervativnim vjerskim udrugama koje su htjele zabraniti odrzavanje koncerta u Puli)


GREAT BIG WHITE WORLD
In space the stars are no nearer
They just glitter like a morgue
And I dreamed I was a spaceman
Burned like a moth in a flame
And our world was so fucking gone

But I'm not attached to you now
Nothing heals and nothing grows

Because it's a great big white world and we are drained of our colors
We used to love ourselves, we used to love another
All my stiches itch
My 's low, I wish you were queen just for today
In a world so white what else could I say?

And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother marry miscarry
And we pray just like insects
The world is so ugly now

Because it's a great big white world and we are drained of our colors
(chorus repeat)

LONG HARD ROAD OUT OF HELL

I want to fly into your sun
Need faith to make me numb
Live like a teenage christ
Im a saint, got a date with suicide

Oh Mary, Mary
To be this young is oh so scary
Mary, Mary
To be this young im oh so scared
I wanna live, I wanna love
But its a long hard road, out of hell
I wanna live, I wanna love
But its a long hard road, out of hell

You never said forever, could ever hurt like this
You never said forever, could ever hurt like this

Spin my way out of hell, theres nothing left this soul to sell

Live fast and die you too
How many times to do this for you?
How many times to do this for you?

Mary, Mary
To be this young im oh so scared
I wanna live, I wanna love
But its a long hard road, out of hell
I wanna live, I wanna love
But its a long hard road, out of hell

You never said forever, could ever hurt like this
You never said forever, could ever hurt like this

I wanna live, I wanna love
But its a long hard road, out of hell

Long hard road, out of hell

I wanna live, I wanna love
But its a long hard road, out of hell

Sell my soul for anything, anything but you
Sell my soul for anything, anything but you


COMA WHITE
Something is cold and blank behind her smile
She's standing on an overpass
In her miracle mile
(coma):
"You were from a perfect world
A world that threw me away today
Today to run away"

A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Won't save her from herself

Her mouth was an empty cut
And she was waiting to fall
Just bleeding like a polaroid that
Lost all her dolls
(coma):
"You were from a perfect world
A world that threw me away today
Today to run away"

A pill to make you numb
A pill to make you dumb
(chorus repeat)

APPLE OF SODOM

I found the center of fruit is late,
It is the center of truth today,
Cut the apple in two,
Oh, I pray it isn't true,

I found the center of fruit is late,
Is the center of truth today,
I cut the apple in two,
Oh, I pray it isn't true,

I've got something you can never eat,
I've got something you can never eat,
I've got something you can never eat,
I've got something you can never eat,

I drained my heart and burn my soul,
I trained the core to stop my growth,
I pray to die in space,
to cover me in snow,
to cover me in snow,
cover me in snow,
I'm dying, I hope you're dying too,
cover me in snow,
I'm dying, I hope you're dying too(7x)

Take this from me, (hate me, hate me,)
Take this from me, (hate me, hate me,)

1, 2, 3, he is a speed bump mannequin,
1, 2, 3, he can't move just stand still,
1, 2, 3, he is a speed bump mannequin,
1, 2, 3, he can't move just stand still,

I've got something you can never eat,
I've got something you can never eat,
I've got something you can never eat,

DOWN IN THE PARK

Down in the park
Where the machmen meet the machines
And play `kill-by-numbers'
Down in the park with a friend called `five'

I was in a car crash
Or was it the war
But I've never been quite the same
Little white lies like "I was there"

Come to "zom-zom's" a place to eat
Like it was built in one day
You can watch the humans
Trying to run

Oh look there's a rape machine
I'd go outside if he'd look the other way
You wouldn't believe
The things they do

(CHORUS)
"We are not lovers
We are not romantics
We are here to serve you"
A different face but the words never change

Down in the park
Where the chant is "death, death"
Until the sun cries morning
Down in the park with friends of mine

CRYPTORCHID

Each time i make my mother cry an
angel dies and falls from heaven
when the boy is still a worm it's hard to
learn the number seven
but when they get to you
it's the first thing that they do
each time I look outside
my mother dies, I feel my back is changing shape
when the worm consumes the boy it's never
considered rape
when they get to you
Prick your finger it is done...
the moon has now eclipsed the sun...
the angel has spread its wings...
the time has come for bitter things...

THE LOVE SONG

the bullet: "i've got a crush on a pretty pistol
should i tell her that i feel this way?
father told us to be faithful
i've got a crush on a pretty pistol
should i tell her that i feel this way?
i've got love songs in my head that are killing us away"

the father: "do you love your guns?" (yeah)
"god?" (yeah) "your government?"
"do you love your guns?" (yeah)
"god?" (yeah) "your government?" (fuck yeah)

the bullet: "she tells me i'm a pretty bullet
i'm gonna be a star someday
mother says that we should look away
she tells me i'm a pretty bullet, an imitation christ
i've got love songs in my head that are killing us away"

the father: "do you love your guns?" (yeah)
"god?" (yeah) "your government?" (fuck yeah)

GET YOUR GUNN
Goddamn your righteous hand
I eat innocent meat
The housewife I will beat
The prolife I will kill
What you won't do I will
I bash myself to sleep
What you sow I will reap
I scar myself you see
I wish I wasn't me
I am the little stick
You stir me into shit
I hate therefore I am
Goddamn your righteous hand
Goddamn, goddamn (oh, lord)
Goddamn, goddamn
Pseudo-morals work real well
On the talk shows for the weak
But your selective judgements
And goodguy badges
Don't mean a fuck to me
I throw a little fit
I slit my teenage wrist
The most that I can learn
Is in records that you burn
Get your gunn, get your gunn
Get your gunn, get your gunn
Pseudo-morals work real well
On the talk shows for the weak
But your selective judgements
And goodguy badges
Don't mean a fuck to me
I am the vhs
Record me with your fist
You want me to save the world
I'm just a little girl
Pseudo-morals work real well
On the talk shows for the weak
But your selective judgements
And goodguy badges
Don't mean a fuck to me
Get your gunn, get your gunn
Get your gunn, get your gunn...get

VODEVIL

I wake up everyday on
The wrong side of the bed
But I won't lay down on the floor
Like I'm the whore in your head
Call me a failure
Pretender, sex-offender, infector
Say I killed all my friends
And I deserve to be dead.

Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand

I won't pull out I just came
I want all of the blame
your love is tin, faith is thin
No concept of pain, right to complain
All you fagazines, senile teens
Jaw me black ball me
Deejay yourself away and turn your back
It will be easier to stab

Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand

VIP ADD TRD violent shiny hate crime
"Total Requested Dead" it's
Version point (less) downloadable suicide.
The only ones left standing are the ones not demanding
This isn't a show, this is my fucking life
I'm not ashamed you're entertained
But
I'm not a puppet
I am a grenade
I'm not ashamed you're entertained
But
I'm not a puppet
I am a grenade

Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
Kiss baby kiss
Bang baby bang
Suck baby suck
It's Vodevil
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand
This isn't music and we're not a band
We're 5 middle fingers on a motherfucking hand

LAMB OF GOD

There was Christ in the metal shell
there was blood on the pavement
The camera will make you god
that's how Jack became sainted

If you die when there's no one watching
and your ratings drop and you're forgotten
if they kill you on their TV
you're a martyr and a lamb of god
nothing's going to change
nothing's going to change the world

There was Lennon and a happy gun
There were words on the pavement
we were looking for the lamb of god
we were looking for Mark David

If you die when there's no one watching
and your ratings drop and you're forgotten
if they kill you on their TV
you're a martyr and a lamb of god

Nothing's going to change the world
nothing's going to change
Nothing's going to change the world
nothing's going to change
the world

it took three days for him to die
the born again could buy the serial rights
lamb of god have mercy on us
lamb of god won't you grant us

Nothing's going to change the world
nothing's going to change
Nothing's going to change the world
nothing's going to change
the world

If you die when there's no one watching
and your ratings drop and you're forgotten
if they kill you on their TV
you're a martyr and a lamb of god
nothing's going to change the world

MECHANICAL ANIMALS
We were neurophobic and perfect
the day that we lost our souls
machines that wished they were human
If they cry they will rust
And I was a hand grenade
That never stopped exploding
You were automatic and as hollow as the "o" in god

I am never gonna be the one for you
I am never gonna save the world from you
But they'll never be good for you
Or bad to you
They'll never be anything
Anything at all

You were my mechanical bride
You were phenobarbidoll
A manniqueen of depression
With the face of a dead star
And I was a hand grenade
That never stopped exploding
You were automatic and as hollow as the "o" in god

I am never gonna be the one for you (chorus repeat)

This isn't me I'm not mechanical
I'm just a boy playing the suicide king

ROCK 'N' ROLL NIGGER

And the world spreads its legs....
And the world spreads its legs
For another fuckin' star!
'Cause I AM the all-american Antichrist.
I was made in america,
And america hates ME for what I am.
I am YOUR shit.
You should be ashamed of what you have eaten.
I'm a rock & roll nigger!
Baby was a black sheep.
Baby was a whore.
Baby's gotten big,
And baby's getting bigger.
Baby got somethin'.
Baby want more.
Baby, baby, baby was a rock & roll nigger.
How do you like the world around you?
Do you like what you see?
How do you like the world around you?
Ready to be....

[Chorus:]
Outside of society,
Waiting for me.
Outside of society
Is where I wanna be.

Baby was a black sheep.
Baby was a whore.
Baby got big,
And baby's getting bigger.
Baby got a gun,
Got her finger on the trigger.
Baby, baby, baby was a rock & roll nigger.
[Chorus]
Nigger.
Rock & roll nigger.
I'm a rock & roll nigger.
This is your world in which we grow,
And we will grow to hate you.
We will grow to hate you.
We will grow. We will grow.
We will grow to hate you.
[Repeat]
1-2-3-4!
I was lost in the valley of pleasure.
I was lost in the infinite sea.
I was lost and begging for pleasure.
And this world is waiting for me.
Jimi Hendrix was a nigger.
Jesus Christ and grandma, too.
Brian Warner (what a nigger!)
Nigger, nigger, nigger nigger nigger!
[Chorus Twice]
Yeah! Yeah!
Fuck you! Fuck you! Fuck you!
FUCK YOU!

COMA BLACK

[ a) EDEN EYE ]

My mouth was a crib and it was growing lies
I didn't know what love was on that day
my heart's a tiny bloodclot
I picked at it
it never heals it never goes away

I burned all the good things in The Eden Eye
we were too dumb to run too dead to die

This was never my world
you took the angel away
I'd kill myself to make everybody pay
This was never my world
you took the angel away
I'd kill myself to make everybody pay

I would have told her then
she was the only thing
that I could love in this dying world
but the simple word "love" itself
already died and went away

This was never my world
you took the angel away
I'd kill myself to make everybody pay
This was never my world
you took the angel away
I'd kill myself to make everybody pay

I burned all the good things in The Eden Eye
we were too dumb to run too dead to die

[ b) APPLE OF DISCORD ]

Her heart's bloodstained egg
we didn't handle with care
it's broken and bleeding
and we can never repair

ASTONISHING PANORAMA OF THE ENDTIMES

The boy's got a head like an atom bomb
Hang him from a cross like the number one son
And he's been waiting so long
To get it on
The boy's 15 but he's 16 gauge
Wants to break out from his Jesus cage
He's already torn out the last page
It's the "latest rage"
Violence for the people
They always eat the hand that bleeds
Violence for the people
Give the kids what they need
Kill your god,Kill your god
Kill your TV
The boy's purified by the quitter gods
Burning up his cross like a revelation
And his glass jaw opens
Like a puppet head
This is what you should fear
You are what you should fear


LUNCHBOX

Next motherfucker's gonna get my metal

On we plow
The big bully try to stick his finger in my chest
Try to tell me, tell me he's the best
But I don't really give a good goddamn cause
I got my lunchbox and I'm armed real well
I got my lunchbox and I'm armed real well
I got my lunchbox and I'm armed real well
I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
I wanna be
So no one fucks with me
I got the pencils in my pocket, try to put me down
Wanna go out, gotta get out
To the playground, gonna throw down at the playground
I wanna go out
Next motherfucker gonna get my metal
Next motherfucker gonna get my metal
Next motherfucker gonna get my metal
Next motherfucker
Pow pow pow, pow pow pow, pow pow pow, pow pow pow
I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
So no one fucks with me


MAN THAT YOU FEAR

the ants are in the sugar
the muscles atrophied
we're on the other side, the screen is us and we're t.v.
spread me open,
sticking to my pointy ribs
are all your infants in abortion cribs
I was born into this
everything turns to shit
the boy that you loved is the man that you fear
pray until your number,
asleep from all your pain,
your apple has been rotting
tomorrow's turned up dead
i have it all and i have no choice but to
i'll make everyone pay and you will see
you can kill yourself now
because you're dead
in my mind
the boy that you loved is the monster you fear
peel off all those eyes and crawl into the dark,
you've poisoned all of your children to camouflage your scars
pray unto the splinters, pray unto your fear
pray your life was just a dream
the cut that never heals
pray now baby, pray your life was just a dream
(I am so tangled in my sins that I cannot escape)
pinch the head off, collapse me like a weed
someone had to go this far
I was born into this
everything turns to shit
the boy that you loved is the man that you fear
peel off all those eyes and crawl into the dark,
you've poisoned all of your children to camouflage your scars
pray unto the splinters, pray unto your fear
pray your life was just a dream
the cut that never heals
pray now baby, pray your life was just a dream
the world in my hands, there's no one left to hear you scream
there's no one left for you

THE NOBODIES
today i am dirty, i want to be pretty, tomorrow, i know i'm just dirt
today i am dirty, i want to be pretty, tomorrow, i know i'm just dirt

we are the nobodies, we wanna be somebodies when we're dead
they'll know just who we are
we are the nobodies, we wanna be somebodies when we're dead
they'll know just who we are

yesterday i was dirty, wanted to be pretty, i know now that i'm forever dirt
yesterday i was dirty, wanted to be pretty, i know now that i'm forever dirt

we are the nobodies, we wanna be somebodies when we're dead
they'll know just who we are
we are the nobodies, we wanna be somebodies when we're dead
they'll know just who we are

some children died the other day, we fed machines and then we prayed
puked up and down in morbid faith, you should have seen the ratings that day

MISTER SUPERSTAR

Hey. Mr. Superstar:
"I'll do anyhting for you"
"I'm your number one fan"
hey mr. porno star, I, I, I, I want you
hey mr. sickly star,
I want to get sick from you
hey mr. fallen star,
don't you know I worship you?
hey mr. big rock star,
"I wanna grow up just like you"
I know that I can turn you on
I wish I could just turn you off
I never wanted this
hey mr. superhate,
I just want to love you
hey, hey, hey mr. superfuck,
I wanna go down on you
hey mr. supergod,
will you answer my prayers?
hey, hey, hey mr. superman,
I want to be your little girl

[chorus]

hey mr. superstar,
I'll kill myself for you
hey mr. superstar,
I'll kill you if I can't have you
superstar, superfuck baby...

SPADE

The beauty spot was borrowed and
Now my sweet knife rusts tomorrow.
I'm a confession that is waiting to be heard.

Burn your empty rain down on me
Whisper your deathbeat so softly
We bend our knees
At the altar of my ego

You drained my heart
And made a spade
But there's still traces of me
in your veins
You drained my heart
And made a spade
But there's still traces of me
in your veins

All my lilies' mouths are open
Like they're begging for dope
And hoping
Their bitter petal chant,
"We can kick, you won't be back."

I'm a diamond that is tired
Of all the faces I've acquired
We must secure the shadow
Ere the substance fades

You drained my heart
And made a spade
But there's still traces of me
in your veins
You drained my heart
And made a spade
But there's still traces of me
in your veins
And we said 'til we die
And we said 'til we die

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se